Królik...;)

wtorek, 29 kwietnia 2014

Święta minęły...królik został...;)
Dziś fotki z serii...Wspomnienie ;)
Zdjęcia pochodzą z Wielkiej Soboty


Nasze święta nie były spokojne, ale za to wesołe.
Pierwszy dzień goście...drugi dzień goście...:):):)
Praktycznie spędziłam je w kuchni i w... ogrodzie.

Królik tym razem trafił na lepszą aurę...my zresztą też...:)


Tamten rok chłodno wspomina...;)
Dla przypomnienia....;)


Resztę z Wielkanocy 2013 można zobaczyć...

Pozdrawiam gorąco...




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Wow, dwa ostatnie zdjęcia świadczą o postępie w rozwoju Twojego bloga :) W tym roku to już pełna profeska patrząc chociażby na logotyp :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za taką ocenę...:):):)
      Pozdrawiam...:)

      Usuń
  2. W tamtym roku nurkował w śniegu , w tym delektował słońcem, pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ali...te nasze święta w tym roku były iście wzorcowe...:)

      Usuń
  3. Tak,rok temu pogoda szalała:)) Fajny zając,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i odwzajemniam pozdrowienia...:)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, aż miło popatrzeć:))) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczek niesamowity!!!!
    Cudne zdjęcia!!!
    Pięknej majówki kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez piękna dekoracja!!!Umiesz upiększać świat.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudne wielkanocne dekoracje;)))u ciebie zawsze śliczności;)))a kulki tym razem wyjatkowe, bo jajeczne;))a ja zapraszam Cie do mnie do obejrzenia "naszego miejsca na ziemi, z naszym skrawkiem nieba" jestem mega szczęśliwa,bo marzenia się nareszcie spełniają;)))choc jeszcze w to nie wierzę, pozdrawiam cielo;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i widziałam Wasze nowe miejsce na gniazdko...zapowiada się pięknie, śliczna okolica...
      Powodzenia Karinko...:)

      Usuń
  8. Ależ romantyczny wiosenny klimat ....

    OdpowiedzUsuń