Słonecznik & Amarylis

piątek, 12 stycznia 2018
Dziś też coś z natury przeciwieństw ;)
I coś z lata i zimy.
Pięć lat temu  latem robiłam sesję Julii, 
mała wtedy Marta nie była zainteresowana  pozowaniem, były ciekawsze zajęcia. 
Mam wrażenie, że teraz Julia straciła cierpliwość do pozowania ;)
Latem sesja Julii
Zimą  sesja Marty.

Marta z amerylisem



Julia ze słonecznikiem 


Więcej zdjęć z cudownej sesji z Julią tutaj...KLIK

















Pozdrowienia w czerwieni przesyła

Anna

:)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Piękna sesja, ale przy tak pięknych modelkach nie może być inaczej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciociu ...masz cudne modelki��

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty to robisz?....przypadkowość?świadome?....
    Na pewno wiem,że z goracym sercem:)
    Julia,promienista,mloda...takie jest znaczenie tego pięknego imienia(Aga się wymądrza:):)),a Ty robisz cudowną sesję ze słonecznikiem:):)tak bardzo pasujacym do dziewczynki:)
    Marta dostaje czerwony amarylis symbolizujacy wdzięk i subtelną urode:):)Aniu...ta spojność mnie zadziwia:)
    Piękny pamiętnik dla dziewczynek i dla Ciebie...dorastają w Twoich kadrach.Buziaki dla Was Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, mnie ta spójność też zadziwia ?! ;)
      Przyznaję się szczerze...to nie ja...to życie tak to układa ;)
      Życie pisze takie scenariusze, że wyobraźnia ludzka może sobie tylko pomarzyć. Dziękuję Ci serdecznie za ten komentarz, nie znałam znaczenia imienia Julia. Dzięki za oświecenie :) Z Twoim komentarzem ten post dla mnie stał się kompletny :) Buziaki i raz jeszcze Ci dziękuję za ten wpis :)

      Usuń
    2. To ja Ci Aniu dziękuję za...życie z takim scenariuszem:):):)Aga
      Mamy zimę...zamiata i zawiewa:):)

      Usuń
  4. Śliczne dziewczynki uwiecznione i zostanie pamiątka na lata. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń