W dzień gorącego lata...

niedziela, 1 lipca 2018
Ostatnio zrobiło się u mnie dość ''instruktażowo'', cykle...malowanie donic...
A gdzie poezja życia ? ;)
Zatem żeby przełamać nieco ostatnie tematy, odrobina prywaty ;)
23 lata temu 1 lipca, w dzień gorącego lata, był wtedy naprawdę straszny upał...
Anna i Sławomir powiedzieli sobie TAK 
Dziś mija nam właśnie 20 z hakiem czyli z 3 ;)
Mam słabość do trójki ;), pisałam o tym już tutaj wielokrotnie.
23 lata temu wśród życzeń padły słowa:


    ''Lepiej jest dwom niż jednemu...
       A jeżeli jednego można pokonać,
       to we dwóch można się ostać;
       a sznur potrójny nie tak szybko się zerwie''

                                                        Kaz. 4.9-12


Dlatego trzymam się tej trójki ;)



Mąż otrzymał ode mnie w prezencie Zielony wiersz Władysława Broniewskiego 


Ja nie chcę wiele: 
Ciebie i zieleń, 
i żeby wiatr kołysał 
gałęzie drzew, 
iżebym wiersze pisał 
o tym, że... 
każdy nerw, 
każda chwila samotna, 
każdy ból - jakże częsty, jak częsty! - 
zwiastuje odchłań, 
mówi : nieszczęsny.... 

ja nie chcę wiele, 
ale nie mniej niż wszystko: 
Ciebie i zieleń 
i żeby listkom 
akacji było wietrznie, 
i żeby sercu - bezpiecznie, 
i żeby kot się bawił firanką 
jak umie 
żeby siedzieć na jerozolimskim ganku 
i nic nie rozumieć. 

Pętacki wiersz 
sam wiesz, że łżesz, 
ale dlaczego tak boli, tak boli? 
chyba już nic nie napiszę 
w ogromną i groźną ciszę 
schodzę powoli 

ja nie chce wiele: 
Ciebie i zieleń... 



Zdjęcia wykonał mój szwagier. Dziękujemy Ci, jesteś Kochany


A tutaj wersja muzyczna mojego prezentu ;)

                                            

Pozdrawiam

:)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Wszystkiego najlepszego na koljenych wiele lat, piekna galeria i cudowna poezja:) Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bozego blogoslawienstwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia!Piękna z Was para. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorzucając trochę poezji życia:
    " ... radujcie się, dążcie do doskonałości, pokrzepiajcie się na duchu, jedno myślcie, pokój zachowujcie, a Bóg miłości i pokoju niech będzie z wami!" 2 Kor. 13.11
    Pozdrawiamy serdecznie, Ewa i Jan (33 lata TAK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie i odwzajemniamy :)
      Łał...33 !!! Wspaniała rocznica :)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego, piękna rocznica. Wcale nie wyglądacie na taki długi małżeński staż, a zdjęcia piękne.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez jestescie piekni!!! <3
    Wielu kolejnych lat razem wsrod zieleni
    A

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych pięknych rocznic oraz Bożego błogosławieństwa.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i piękna okazja :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Sesja była planowana 10 lat po weselu, potem 15, potem 20...
      W końcu mówię sobie...nie ma co czekać na kolejne okrągłe bo końcu nigdy nie zrobimy ;)

      Usuń
  9. I ja tam wtedy bylam... miod i wino pilam :-)
    Kochani... MILOSCI na nastepne 23 lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha...ha...ha...no tak :):):) Dziękujemy
      Warto by powtórzyć winko i miodek ;)
      Całusy ♡♡♡

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu Kochaj i Bądz kochana....samych serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ... ogród"
    Henry Bordeaux
    Wszystkiego najlepszego!!!
    Kasia z Żor

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejnych 23 i jeszcze wiecej!
    Piekna para! Wyglądacie zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sławki są fajne. Mój "stary" to też Sławek i też za nami 20 lat razem. Bez haka.
    Gratulacje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Dziękujemy i gratulacje na Waszą 20 odwzajemniamy :)

      Usuń
  15. Kolejnych pięknych rocznic życzę. Mam pytanie pani Aniu. Gdzie można kupić latarnię że zdjęć w poście o "wypinaniu tyłka "? Od dawna podglądam pani ogród i jest on moja inspiracja w zakładaniu własnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę zobaczyć i dam znać...

      Usuń
    2. Kuchenka...nie mogę znależć tegto posta, pamiętasz z jakiego miesiąca ?

      Usuń
    3. O...to był post Wieczorne nóg moczenie, a ja szukam posta o wypinaniu tyłka ;)
      Latarnia z Belldeco kupiona przez internet kupę lat temu...

      Usuń
  16. domwielopokoleniowy.blogspot.com1 sierpnia 2018 13:04

    Gratulacje, wspaniale wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno mnie tutaj nie było, a tu taka rocznica, oczywiście gratulacje składam. Widzę, że bajecznie przeleciało 23 lata. Mój małżowina też Sławek i tak sobie myślę, że ze Sławkami tworzy się fajne duety :). Serdeczności, pozdrawiam Ewka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę jesteście piękni

    OdpowiedzUsuń