Ciąg dalszy marzenia

poniedziałek, 15 lutego 2021


Zapraszam na kolejne ujęcia z ogrodu po upływie 3 lat od realizacji.

Projekt 


Realizacja





Warzywnik - tym razem tradycyjny, bez podwyższonych grządek.

Warzywnik wkomponowany w rogu działki, dobrze nasłoneczniony od wczesnych godzin porannych do 16.00, otrzymał kształt ćwiarki koła, otoczony niskim płotkiem, który ma na celu zabezpieczenie przed wizytami jamnika i obsikiwaniu warzyw. Pomidory otrzymały zadaszenie.







Pomieszczenie gospodarcze z sauną na tarasie dolnym dostało piękną drewnianą ścianę,
 efekt dekoracyjny, ale i użytkowy.


Pomimo moich usilnych rad na etapie projektowym i propozycji by umieścić jacuzzi w najniższej części ogrodu, klienci uparli się przy swoim i zdecydowali, że chcą do niego wchodzić prosto z tarasu,
zaprojektowałam zgodnie z ich oczekiwaniami, jak widać życie zweryfikowało to stanowisko i jacuzzi stanęło jednak na gruncie rodzimym.




Zwróćcie proszę uwagę na meble w tym ogrodzie, wszystkie z tej samej ''bajki'' ;)
Wpływa to korzystnie na harmonię przestrzeni, uspokaja ją, i tak wiele się tutaj dzieje, 
przez te różne poziomy.


Dolna, krągła  donica została przeznaczona na zioła









A tutaj, coś dobrze znanego moim czytelnikom ;)
Klientce wpadły w oko moje kałuże, 
wprawdzie ta nie powstała z myślą o ptakach, a o kąpielach dla... pieska ;).


Moja kałuża w towarzystwie orzechów, u klientki w jabłkach.




Ziemianka


Zajrzyjmy jeszcze na front domu.


Miejsce przejścia z wyższej części frontowej na niższy poziom, na tył ogrodu,
różnica wytracona przez murowaną donicę.




Jak zmieniło się to miejsce można porównać sobie TUTAJ

Wracamy na tyły...







Z pozdrowieniami 
wciąż  ''zamarzona'' Anna

;)


 

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Mieć taki ogród to marzenie. Meble rzeczywiście są idealne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      A zarazem bardzo praktyczne, ażurowy blat i żadnych plam i minimalna ilość kurzu ;)

      Usuń
  2. cudownie, uwielbiam twoje posty w wieku 5 lat, pozdrawiam z
    Belarus

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny każdy zakątek ogrodu... Gratuluję takiej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero trafiłam na Twój blog, choć nazwa jest znajoma w blogosferze. Zachwycający ten ogród. Mam nadzieję, że i mój kiedyś będzie wyglądał ciut podobnie.
    Bardzo podoba mi się koncepcja z jabłonią, bez kałuż wprawdzie, ale mam sporo starych drzew, których nie chcę usuwać i miałam problem jak je zagospodarować. No i proszę, genialny pomysł, który na pewno będzie świetną inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie bardzo piękny dom i ogród. Naprawdę pięknie i gratuluję takich efektów.

    OdpowiedzUsuń