Opady śniegu ;)

poniedziałek, 23 kwietnia 2018
Opadające pędy tawuły wczesnej...


Takie opady to ja lubię ;)





Pozdrawia Anna, która opadła z sił
(chora jestem)

:(



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Przyroda pięknie budzi się do życia i czeka aż uchwycisz jej piękno. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jak ośnieżone :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta odmiana wczesnej tawuły jest najpiękniejsza:)
    Uwielbiam jej gwiazdkowe kwiatuszki....i oczywiście ten kolor:)
    I pięknie wpisuje się w otoczenie....no robi wrażenie.....!:)

    Zmartwiłaś mnie):.....nabieraj sił i zdrowiej....Aga i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, zbieram się do kupy, ale cieżko idzie ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Słońca nie brakuje, zdrowie sie przyda ;)
      Dziękuję Aniu :)

      Usuń
  5. Cześć Aniu,
    nie ma nic gorszego, niż chorować u progu wiosny, kiedy ogród budzi się ze snu i tyle fajnych rzeczy w nim do zrobienia. Właśnie wróciłam z L4. Siedziałam w domu od czwartku przez cały weekend z nosem przy szybie na antybiotyku z gorączką, patrząc z utęsknieniem w błękitne niebo i promienie słoneczne. Na pocieszenie wykombinowałam zakup tawułki szarej na moją ogrodową rabatę. Szybko wracaj do zdrowia, bo ogród Cię potrzebuje. Pozdrawiam Kasia z Żor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...przykro, ja jeszcze z weeknedu zdążyłam trochę skorzystać, w niedzielę mnie dopadło.
      Kasiu, rozumiemy się bez słów ;)
      i chorujemy razem ;)
      A klon liśćmi obsypany ???

      Usuń
    2. Jasne, że tak. Jest prześliczny. Jest moją dumą, chociaż, póki co, jedyną przed domem. I codziennie z nim rozmawiam.
      Ale za to rabata ogrodowa wystrzeliła, hortensje są całkiem zielone, hosty wyglądają coraz odważniej spod kamieni. Nawet gracilimus kiełkuje. Poczekałam na mniej słoneczny dzień (odrobiłam zadanie domowe Aniu) i po raz pierwszy osobiście obcięłam kulki bukszpanu. I jestem z siebie dumna, bo są prawie....identyczne. Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń