Witam jesiennie

poniedziałek, 27 września 2021

 


Witam serdecznie po długiej przerwie     
i zapraszam na jesienne klimaty w kolorze lawendy.





W czerwcu otrzymałam od ogrodowej przyjaciółki sadzonki astrów w białym i fioletowym kolorze.
Ucieszyłam się bo kolorystyka wpisała się w moje tegoroczne klimaty.
Sadzonki nie trafiły do gruntu tylko do donic.
Astry jesienią miały zastąpić surfinie,
posadzone w sześciu donicach miały stworzyć nową kompozycję na schodach frontowych.
Zakwitły jednak szybciej niż się spodziewałam
i nie doczekały się premiery na schodach.
 Surfinie mimo, że przygasł już ich blask,
jednak są wciąż ładną ozdobą i cieszą oko,
zatem astry w ogrodzie dopełniają kompozycje z surfinią w odcieniu lawendy.



Lawendowa jesień...;)




Dzisiejszego posta ilustrują zdjęcia pochodzące z końcówki sierpnia
a zamykają wczorajsze...
Praktycznie dzieli je miesiąc.
Fotki z tej ''dziury'' w czasoprzestrzeni zapewne pojawią się kiedyś,
może ocieplą zimowe klimaty ?

Pogodnej i ciepłej jesieni życzę


Pozdrawiam i zmykam włożyć kwiaty do wazonu.


Cudna była ta wczorajsza niedziela,
oby jesień była dla nas tak łaskawa i nie żałowała nam słońca

:):):)












Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Ale piękny ten fiolet. Pięknie pasują te astry do ogrodu. Pozazdrościłam :) pozdrawiam Ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądają surfinie na Twoich schodach.
    Mnie nigdy nie udało się osiągnąć takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, podlewam systematycznie, ale nie przelewam ;)

      Usuń