A ja wolę

poniedziałek, 18 marca 2024

 A ja wolę moje lato...;)

Wiosenne prace w toku i mam nieodparte wrażenie, że one  mają coś z odgruzowywania ;) 
To miejsce wiosną zazwyczaj wygląda tak...

Dlaczego wolę lato od wiosny ? Zdjęcie prawdę Wam powie ;)

 O, tu już odgruzowane, ale jeszcze nieogarnięte...



Powyżej wiosna, poniżej lato ;)


A ja wolę moje LATO


Dobrego tygodnia !

:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Danielle,
    Sans contestation en été .....
    Dans mon jardin aussi , je privilégie l'été. Des floraisons d'Avril a Octobre ..quand toute la famille peut se réunir au jardin !

    OdpowiedzUsuń

  2. Je salue un fan d'été dans le jardin. Nous sommes deux ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato jest piękne ale nie byłoby takie bez odgruzowania wiosennego. Miło mi tutaj wpadać. Była trochę długa przerwa. Dobrze, że wróciłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne lato! Ale myślę że i wiosną by zyskała, gdyby sfotografować ją w słoneczku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w tym stanie, to słoneczko by nie pomogło ;)

      Usuń