Nowe koleżanki

wtorek, 9 kwietnia 2024

 


Mam nowe ''koleżanki''.
Wszędzie ze mną łażą.
Strasznie mnie ograniczają, już wiem skąd się wzięło powiedzenie -
 ''Kula u nogi''
:(
Aktualnie jestem najwolniejszym członkiem rodziny...

Nie podobają mi się te nowe koleżanki.
Zdecydowałam się je pokazać bo niejako nawiązują do tytułu bloga ;)

Pozdrawiam i zdrowia życzę

Anna

PS. Początkiem marca uległam kontuzji, czekam na MRI i modlę się bym mnie nie musieli operować.




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Życzę by nowe koleżanki były pomocne, by wszystko ułożyło się po Twojej myśli, dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Biorę te życzenia, biorę, zaklepane ;)

      Usuń
  2. Danielle,
    Désolée de vous savoir blessée, je pense a vous dans cette épreuve, et vous souhaites un bon rétablissement, recevez toute ma sympathie dans ce moment difficile, mais dites vous bien que ces cannes sont provisoires ....et que bientôt elles ne seront qu'un mauvais souvenir.......
    Moi aussi j'ai une canne que je dois utiliser certains jours ( depuis 5 ans déjà je développe une polyarthrite) mais je ne m'écoute pas...j'essaie de vivre comme avant et le plus souvent j'y arrive...
    Gardez le moral Anna, et prenez bien soin de vous.
    Bien amicalement.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Merci Danielle pour ces mots de réconfort si sincères.
      Je les accepte tous :). J'ai vraiment aimé cette phrase '''et que bientôt elles ne seront qu'un mauvais souvenir'' - je m'en tiens à ça ;).
      Je te souhaite aussi une bonne santé.

      Usuń
  3. Želám skoré uzdravenie,a ochranu Panny Márie
    Jana zo Slovenska

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i optymizmu Aniu..Ewa

    OdpowiedzUsuń