Nudna jestem....;)

czwartek, 17 października 2013
Nie dość, że lubię... proste to jeszcze jestem nudna...


Znowu wróciłam do...białej kolorystyki :):):)
Zapraszam na kule...kulki....i kuleczki...w stonowanych barwach.


Biel...dla niektórych jest nudna, ale ja uwielbiam się nudzić w jej towarzystwie...;) Jeśli macie chwilkę...
to zapraszam na wspólne nudzenie...:):):)


Jakoś mi nie mija fascynacja tym kolorem....
Biały...jest taki.....prosty ;)  spokojny, czysty, elegancki...


Rolę główną w dekoracji odgrywa...KAPUSTA ;)
Biała kapusta...ma się rozumieć ;)
w ilości sztuk trzech...
do tego kuleczki różnej wielkości...:):):)


Całą kompozycję utrzymuje wianek...
który dobrze już znacie...
występował już w pozycji wertykalnej TU...;)
a w horyzontalnej TU...:)
Podobała mi się bardzo ta zeszłoroczna kompozycja z wrzosami...
i korciło mnie żeby ją powtórzyć...ale...
Szkoda życia na powtórki...;)
Byłoby na pewno łatwiej....;)
Od nas zależy...czy będziemy mieć łatwe...czy ciekawe życie....;)
Z drugiej strony coś mi szeptało do ucha...zrób z wrzosami...
nic ładniejszego ci już nie wyjdzie... :( nie przebijesz wrzosów....:(
Teraz...sama nie wiem.......kapusta też ''pikna '';)


Pod wianek podłożyłam plastikową podstawkę,na której wianek lekko się wspiera...można go w każdej chwili przesunąć...zabrać...
Jest to ważne bo nie jest to mała dekoracja...;)



To by było na tyle...mojej białej jesieni...;)
Mimo ostatnich deszczy.....


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. ja też jestem nudna :)) właśnie posta szykuję ,że im kolorowiej na zewnątrz tym ja bardziej biało czarno mam w domu :)))) fajne te kompozycje ...ja w wiankach siedzę ,a nie wpadłam jeszcze na pomysł żeby im tam we środku coś powstawiać :))))) i z wrzosem i z kapuchą i leżąco i wisząco równie cudnie :))))buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowania Filipku...na stojąco...na siedząco...;)
      Podoba mi się widok z Twojego okna...:)
      na zewnątrz...i w środku...;)
      Pozdrawiam...

      Usuń
    2. miło mi baaaaaardzo :) buźka :)

      Usuń
  2. śliczna kompozycja i cudne fotki, pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały nie może się znudzić , jest bazą.
    Piękna kompozycja, piękne kolorki, bardzo lubię takie połączenia we florystyce, biel, zieleń, delikatnie subtelnie, pozdrawiam i również życzę pogodnej jesieni

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieprawda, wcale nie jest nudno... Jest prześlicznie i uroczo. Bardzo Mi się podoba. ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalii...:)
      Zakładam fanclub Bieli...zapisuję Cię...;)

      Usuń
  5. Biały jest tłem dla innych kolorów :) Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ja uwielbiam Twoje zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się biały nie nudzi, nawet Lubemu już się nie nudzi:) Biel jest królem wszechświata a twoje zdjęcia...królową:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę kolejna amatorka Bieli...
      Dziękuję Ci ślicznie...

      Usuń
  8. Kolor biały nigdy nie wyjdzie z mody ;p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...nawet gdyby wyszedł...;) to pójdę za nim...;)
      Pozdrawiam Moniko...:)

      Usuń
  9. Piekne kompozycje i cudne zdjecia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu tworzysz z pasją, patrząc na Twoje zdjęcia i tak serdecznie dobrane słowa.... po prostu PIKNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło......aż mi się oczy zapociły....
      Dziękuję Ci....piknie :):):)

      Usuń
  11. Taką nudę to ja lubię i chętnie się ponudzę:))))
    Anuś śliczna dekoracja i kapusta w tak subtelnym wydaniu- wow!
    Miłego wieczorku dla Ciebie na biało i okrągło- tak jak lubisz:))) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś...dziękuję za wspólną nudę...i ciepłe słowa....:):):)

      Usuń
  12. Witam dziewczyny....:):):)
    Opublikowałam posta i zniknęłam....
    wróciłam do domu późno...
    Dziękuję, że znalazłyście chwilkę...na ponudzenie...:):):)
    Miło mi Was gościć....:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie komponujesz i w zieleni i w kadrze Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli to ma być nida, to ja jestem bardzo nudna :) zachwycająca kompozycja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam kolejną sympatyczkę Bieli...:):):)
      i dziękuję...:)

      Usuń
  15. Piękna Twoja nuda.
    Ponudzę się razem z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę....lubię się nudzić...w takim towarzystwie....
      do tego jeszcze coś słodkiego...skubnąć ;)

      Usuń
  16. Pięknie z tą kapustą :)) Zresztą wszystkie Twoje wianki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko...:) ja krytyczniej na nie patrzę...

      Usuń
  17. Fantastycznie się ponudziąłm w towarzystwie Twojej bieli - buałej kapusty i białego wianka. Cudnej urody rzeczy towrzysz i pieknie je fotografujesz. ;)
    Pozdrawiam pogodnie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ewy...nie miałam dziś jabłuszka...;)
      ale cieszę się, że reszta przypadła do gustu...:):):)

      Usuń
  18. Uwielbiam te dekoracyjne kapusty również w innych kolorach. Twoja kompozycja piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo....inne kolorki też mam...:) im trudno się oprzeć...;)

      Usuń
  19. U mnie egzamin masz Aniu zdany na sześć :-):-):-)
    Anonimowy czyli jo Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani profesor....;)
      Proszę to na piśmie....;)
      Buziaki....

      Usuń



  20. Witam kolejnych GOŚCI :):):)
    Dziękuję WAM za miłe słowa...wesoło mi...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham taką nudę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń