Friends are...Daisies ;)

czwartek, 18 września 2014

Trafiłam kiedyś na... puszkę w pięknej kolorystyce.
Puszka urzekła mnie swoim kolorem i...ogrodniczym mottem, które znalazłam na niej.

friends are daisies in the garden of life...

Przyjaciele są stokrotkami w ogrodzie życia...
Jakie... piękne proste i prawdziwe.

Wiedziałam...że puszka trafi w ręce ogrodniczki...:)


Z okazji urodzin...:):):)



How it's made ??? ;) 

A jak to jest zrobione ??? ;) 
Prosto...:)

Potrzebne materiały to...puszka, gąbka florystyczna, gałązki rozchodnika, kwiaty gerbera, wstążka, nóż....
i...butelka szampana ;)


Gąbkę przecinamy na pół, potem odciskamy kształt puszki i docinamy...


Następnie przez 1 min namaczamy gąbkę, a puszkę wykładamy folią.
Na folii umieszczamy namoczoną gąbkę...


Wypełniamy miejsce przy miejscu krótkimi gałązkami rozchodnika...


i gerberami, zostawiając trochę miejsca na... butelkę ;)


Wykonanie samej kompozycji trwa krótko...jakieś 30min.
Więcej schodzi na...zdjęcia ;)

Voila !!! 


Pozdrawiam wszystkie moje... Stokrotki ;)

Anna 


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Bardzo fajnie to wygląda i jaka niespodzianka dla obdarowanego.
    Świetny pomysł ściskam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny prezent! prześlicznie się prezentuje! Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, jakie cuuudeńko!!! jeszcze czegoś takiego nie widziałam, boskie po prostu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za cudowny pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kolejny raz mnie zaskakujesz...pozytywne emocje towarzyszą mi do dziś.
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ...widzialam ją ( puszkę) na własne oczy...i wiesz Aniu...nigdy bym na takie coś nie wpadła, o wykonaniu nie wspomnę...mimo Twojej jasnej instrukcji wykonania, nigdy takiego czegoś nie zrobię...ot! do tego trzeba mic talent...:)...podziwiam wciąż Twój...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Agnieszko...ale jesteś zbyt surowa dla siebie...
      Dziękuję za miłe towarzystwo w sobotnie przedpołudnie...
      Ściskam...:)

      Usuń
  7. Wygląda świetnie. Masz doskonałe pomysły. A ja mam pytanie czy można u ciebie zrobić zamówienie na kwiay doniczkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...:)
      Lilla... napisz proszę maila o jakie chodzi Ci konkretnie kwiaty ?

      Usuń
  8. Fantastyczny prezent! Cytat zapisuję do ulubionych:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny pomysł na prezent:) Sam też lubię i bawię się florystycznie. Pozwolisz, że wykorzystam kiedyś. Pozdrawiam MarzenaG

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny prezent, podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy prezent:)) pozdrawiam ciepło Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię czytać Agnieszko...
      Cieszę się...:)
      Ściskam...

      Usuń
  12. Widziałam już kiedyś podobny prezent, tyle że wykorzystany był mech:) Na żywo wygląda jeszcze piękniej! Pomysł rewelacyjny, lubię takie zabawy kwiatami i inna materią. PS. Mchu z lasu nie radzę zbierać, to tak na wszelki wypadek (wiem, korci, i mnie korci i mech i porosty, ale nie wolno).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo...z mchem powiadasz....nie widziałam, ale szepnę na uszko, że pomysł miałam jeszcze inny,
      niestety nie dostałam tego czego szukałam i musiałam coś innego wymyślić...
      Mech kupuję, ale nie spodziewałam się, że z lasu nie wolno.
      Ciekawa jestem skąd mają go w sklepach ???
      Dziękuję za cenną informację...
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  13. Jak zwykle bardzo pomysłowe. Świetny prezent. Pozdrawiam pomysłodawcę:) a raczej pomysłodawczynię :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł...baaaaardzo fajny prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiała się kiedyś do czego można użyć taką puszkę gdy się ma nadmiar takich pojemników teraz wiem :-).Pomysł piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za uroczy prezent :) Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze dwie... ;)
      Z podobnym motywem...to był zestaw 3 szt. :):):)

      Usuń
  17. Wow! Ale pomysł! Jesteś bardzo, bardzo kreatywną osobą :-) Nawet gdybym myślała milion lat, nie wpadłabym na takie rozwiązanie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...:):):)
      To bardzo praktyczne rozwiązanie....zawsze trzeba uważać na kwiaty...by ich nie uszkodzić nim je wręczymy...a tu zamknięte w puszcze są bezpieczne...a puszkę można wykorzystać ponownie :)

      Usuń
  18. Mam powiedzieć,z e piękne, tak po prostu.... ???? No, powiem, powiem, bo zachwyca :) Proste pomysły są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne pudełeczko.... i jak pomysłowo! super!
    uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję...i wygodny ;)
      Kwiaty bezpieczne...siedzą sobie zamknięte...
      Myślę, że też długo wytrzyma taka kompozycja...

      Usuń
  21. Przeuroczy prezent! Chętnie sama bym taki ... dostała. ;))
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy...;)
      Chętnie obdaruję...:)
      Proszę dane adresowe na maila....:)

      Usuń
  22. Piękne:-) Czuję się Twoją stokrotką:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty...to jesteś moja stokrotka-tęsknotka ;) :)
      Ściskam...

      Usuń
  23. Niesamowite wykonanie. To jest dopiero niespodzianka - nie dość, że alkohol w środku, to jeszcze pośród zieleni... Super! Taki prezent zostanie zapamiętany na dłużej i wywoła uśmiech na twarzy solenizanta :)

    OdpowiedzUsuń