Co tam masz w tym worku ?

niedziela, 10 grudnia 2017
Nie jest to worek z prezentami, ale z...choinką ;)


Zapraszam na inną formę choinki.


Gdy poinformowałam klientkę, że brakuje mi do przystrojenia drzewka jeszcze tylko czarnej wstążki,
nie otrzymałam żadnych niepokojących sygnałów zwrotnych ;) Gdy dekoracja była skończona,
i znalazła uznanie w oczach klientki, zdradziła mi, że obawiała się ogromnie tej czarnej wstążki.
W ogóle całym pomysłem była zaniepokojona, na szczęście efekt końcowy zaskoczył ją pozytywnie. 


To dekoracja w miejscu pracy, w biurze firmy reklamowej, nie było tam miejsca na typową choinkę.
Ta zajmuje niedużo przestrzeni i jest ażurowa przez co nie przytłacza swoimi ozdobami, 
jest raczej akcentem świątecznym.





Na choince znalazły się ozdoby firmowe, które zleciłam przygotować.
To te wycinane śnieżynki w czarnym i białym kolorze.


Fajnie tak, zawiesić swój produkt na choince ;) 


Jutowe dodatki i czarno-biała kolorystyka, której się tak obawiano ;), 
pasuje  doskonale do tonacji wnętrza biura.


Gałęzie zostały pobielone, a potem osadzone w wylewce betonowej, przez co dekoracja jest stabilna.


Pozdrowienia zostawiam
 i dobrego tygodnia Wam życzę

:)

Anna

PS. Taka choinka ma jedną wielką zaletę, nie osypuje się ! ;)
Mimo, że jest naturalna, może  za rok znów nam służyć.




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Odpowiedzi
    1. :):):)
      Im też się spodobało, stwierdzili, że w domu też by im pasowała.
      Poszli szukać...gałęzi ;)

      Usuń
  2. Super!. Ja kiedyś stawiałam podobny stroik z iglastymi gałązkami u dołu kompozycji i witkami z wierzby górującymi nad resztą. Ozdabiałam małymi aniołkami i fioletowymi wstążeczkami.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna,niezwykła,niebanalna,osobliwa,nieszablonowa,wyjątkowa......:)
    wpasowana w miejsce...choinka z paletą zalet:)Brawo Aniu:)Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna... Muszę pomyslec w tym roku o takim worku, bo choinka żywa i jakoś ją zgrabnie trzeba ulokować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu super pomysł .... mogę sobie taką choineczkę przed wejściem postawić .... tylko w glinianym garnku ? pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, do wiosny wytrzyma, a wiosną swoje cudne wiosenne ptaszki powiesisz ;)

      Usuń