Coś tam Pani wymyśli

wtorek, 12 grudnia 2017
Lubię gdy klient ma do mnie zaufanie...
- Coś tam Pani wymyśli.
Choć w takich sytuacjach zawsze mam niepokój czy to co wymyślę spodoba się ? 
Nigdy nie zdażyło się, żeby się nie spodobało, ale strach jest zawsze ;)



Tym razem było tak samo.
Dostałam dwie donice, które miałam przearanżować z jesieni do zimy ;)
- Coś tam Pani wymyśli.

Pani myśłała, myślała i wymyśliła takie coś...



Wianki i kulki, cóż bym innego mogłam wymyślić !  
Kula jest moją największą inspiracją życiową  ;)
Mąż mówi bym tej inspiracji nie brała zbyt osobiście do siebie ;) 

To było dla mnie wyzwanie !
Wymyśleć nie trudno, wykonać już niełatwo.
W czym trudność ? 

Wianki były dwustronne, bo widoczne z każdej strony więc nie mogły mieć pleców ;) Po drugie, to były duże donice i średnica wianków była duuuuuża. Ten po lewej, większy 70cm. To był największy wianek jaki do tej pory zrobiłam i najgrubszy. Okazało się, że moje dłonie są zbyt małe by obiąć podkład wraz z igliwiem nałożonym dookoła. Namęczyłam się strasznie, a igliwia wyszło sporo.
Nie spodziewałam się takich trudności i takich ilości materiału. Wianki były bardzo ciężkie i musiały utrzymać się w pionie (tak to sobie wymyśliłam) potrzebna była konkretna konstrukcja pionująca je w betonie. Nie widać tego na zdjęciach, nie czuć ciężaru, ani ich rzeczywistych wielkości. Żałuję, że nie zrobiłam sobie z nimi zdjęcia, tak dla skali ;) Dekoracje powstały w mojej pracowni i zostały przetransportowane. Do transportu potrzebowałam męża ;) 





Widok z boku



Szklane kule zostały wypełnione śniegiem ;) 



Srebrzysta zieleń igliwia, srebrne kulki...przepraszam bombki pasują do kolorów elewacji.
Naturalne szyszki, gałązki winobluszcza i płomyki świeczek ocieplają całą dekorację.

Pozdrowienia srebrzyste
zostawia

''Pani coś tam wymyśli''

;) 

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Och, nawet nie wiesz jak Cię rozumiem :)
    Ale stworzyłaś cuda!
    Już widzę ten zachwyt w oczach klienta.

    Jak ja żałuję, że nie mieszkamy bliżej siebie...

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiemy się...;)

      ...też żałuję :(

      Buziaki EV :)

      Usuń
  2. Pięknie Pani wymyśliła i wykonała. 200% sukcesu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, mimo, że wianki są, jak piszesz - duże i grube, to całość wygląda lekko i gustownie, chyba dzięki tej delikatnej, szklanej bombeczce :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...dziękuję :)
      To fajnie, że takie lekkie w odbiorze ;)

      Usuń
  4. Przepięknie!Wianki piękne i do tego te szklane świeczniczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, wyjątkowe, przepięknie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, cieszy mnie, żę tak się podobają :)

      Usuń