Bardzo spóźnione hanami

piątek, 17 maja 2019

Co roku mam problem uchwycić kwitnienie tych wiśni.
Jeśli znajdę czas, okazuje sie, że już po...
Tym razem byłam bardziej czujna ;)
Za to z publikacją było gorzej.
Spóźnione, ale w końcu są !

Wiśnia osobliwa  Prunus ×eminens 'Umbraculifera'

w ilości 3 sztuk ;)





Wiśnie wprawdzie nie moje,
 rosną już na posesji mojego brata i stanowią alternatywę dla typowego płotu.
A gdy je sadziliśmy wyglądały tak...


sierpień 2012






Z okrągłymi pozdrowieniami
Anna 
ze słabością do liczby 3

;)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Pięknie,pięknie. Cudnie elegancka aranżacja. Pozazdrościłam śliwo-wiśni i zakupiłam 4 szt. Niestety w tym sezonie już nie zakwitnie. Mam nadzieję, że wiosna 2020 wynagrodzi. Japońskie wiśnie są cudne, ale u nas na wschodzie trochę obawiam się przemarznięcia, a nie są tanie. Pozdrawiam majowo Ewka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał !!! Aż cztery ? No nieźle :) To dopiero będzie spektakl :)

      Usuń