Wokół stołu

wtorek, 22 września 2020

Jak to zwykle u mnie bywa, latem zawsze jakaś dłuższa przerwa pojawia się w blogowaniu.

Jesień u progu, a ja nie zdążyłam tego lata za dużo pokazać, cóż zostanie więcej fotek na rozgrzewanie się zimową porą ;).

Dziś zapraszam do stołu ;).

 To raczej ostatnie zdjęcia naszej jadalni pod chmurką ze starym drewnianym kompletem mebli na patio.

Meble służyły nam 20 lat !
















 





Cóż, ogród się starzeje, ale mam wrażenie, im starszy tym ładniejszy.
I tym optymistycznym akcentem kończę mój jeszcze letni post.
Idzie jesień, oby była dla nas łaskawa.

:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Aniu, z poślizgiem komentuję ten post. Zdjęcia jak zwykle cudne, ale przede wszystkim choć żal tych ogrodowych mebli, bo się do nich przyzwyczaiłam:), to nie mogę się doczekać zdjęć z nowymi. Ale to czekanie trochę potrwa, bo toż to lato za rok... No cóż, trzeba się uzbroić w cierpliwość, choć ciekawość jest ogromna jakie wybierzesz. Pozdrawiam serdecznie. Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie trzeba czekać do przyszłego lata, one już w kolejnym poście :):):)

      Usuń
  2. Доброго дня, подскажите пожалуйста диаметр круга летней столовой.

    OdpowiedzUsuń