Wrzesień

czwartek, 24 września 2020

Tegoroczny wrzesień to urocza mieszanka lata i jesieni.
Połączył subtelnie to co w tych dwóch porach roku najlepsze, ciepłe dni lata i  jesienny nastrój.
I o tym dzisiejsze zdjęcia...

Zapraszam









Gdy Sławomir zobaczył kompozycję na stole wydobył z siebie dzwięk:
- Ooo...!
Jakie słodkie !

Zatem Drodzy Czytelnicy
Słodkiej jesieni Wam życzę

:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Witam masz bardzo fajny blog. Zapraszam na mojego pierwszego, który jest o autografach https://autografy-celebrytow.blogspot.com/ i drugiego o życiu https://zycieandziniedokoncaszczesliwe.blogspot.com/ którego dopiero zaczęłam pisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Aniu, jesteś niesamowita. Tak mnie zainspirowałaś. Twój blog jest wspaniały. Nałogowo podglądam i w końcu nie wytrzymałam i muszę się odezwać. Chciałabym mieć tyle odwagi co Ty i założyć bloga . Może kiedyś się zdecyduję. Ja też trafiłam na Ogrodowisko w 2012, ale moja analogowość jest dużo bardziej pogłębiona niż Twoja, a tyle straciłam. Widzę, że jednak społeczności nie są takie złe i tylu wspaniałych ludzi z naszymi zainteresowaniami. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Daga! Niezmiernie mi miło czytać :) Dziękuję Ci, za ten wpis, motywuje by pisać, pozadrawiam cieplutko.

      Usuń