Poezja wiosny...;)

czwartek, 23 marca 2017
Dziś zapraszam na poezję...;)
Pierwsze zwiastuny wiosny...subtelne, delikatne, wyjątkowe.
Przebiśniegi


Dla mnie cała poezja wiosny w nich się zamyka...
U mnie jak zwykle...w doniczce
tz. w doniczce i w koszyczku, ;)



ale nie odbiera im to uroku.


Przywołują mi na myśl słowa pewnej piosenki...
Tomasza Żółtko....

Dotykaj delikatnie, bezszelestnie ciepłem palców 
Dotykaj aksamitnie, rzęs pokłonem, nie przestawaj 
Dotykaj całowaniem i oddechem tak, jak lubisz 
Dotykaj smugą włosów niby muślin, bólowi zadaj ból. 

Kochaniem, samotność można wypić do dna choć to trudne. 
Miłość prawdziwą daje tylko Bóg i zrozumienie. 
Wszędzie Go szukam, dla Niego chcę żyć 
Wbrew potępieniom. 
Tęsknię za ciszą bezludnych wysp, dzikich plaż. 
Me światy są obce bez nocy i dnia 
Tam wiersze z obłędu powstają 
Lecz póki tu jestem, proszę 
Kochaj mnie, dotykaj mnie. 

A jeśli macie ochotę posłuchać jej w całości to wystarczy kliknąć poniżej słowa:


Warto...

W sam raz na wieczór...
;)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Poezja... cudnie! Budzące się do życia kwiaty, zwiastujące, że ta najpiękniejsza pora roku jest tuż, tuż... i muzyka.. Poezja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      Słucham już tego...piąty raz dziesiejszego wieczoru...a gdzie tam koniec ;)
      Ściskam

      Usuń
  2. Aniu .... idealnie to wszystko połączyłaś. Ta wiosna w twoich koszyczkach i ta piosenka ..... znam, słucham i czasami nucę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy...baaaardzo, że się miło kojarzy :)
      No to nucimy sobie...;)

      Usuń
  3. Ależ wiosna :-) Super! I w ogrodzie i w piosence :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nierozłączne siostry....poezja i natura...cudne Aga.Nie śniegowa kula,ale też Cię lubię:za Ciebie za tę delikatność...

    OdpowiedzUsuń
  5. Poezja i natura zawsze są piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosnę i cały jej urok budzenia się do życia !!! Wypatruję zawsze przebiśniegów a potem kolejnych zwiastunów wiosny. Są cudne, takie delikatne a zarazem silne i odważne bo jako pierwsze daja zimie pstryczka w nos. Do tego białe z odrobina zieleni, loveeeeeeee :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...deikatne, a zarazem silne :)
      Niesamowite te kwiatuchy :)

      Usuń
    2. Poezja piękna i ta którą pokazałaś nam na zdjęciach i tak którą przed chwilą odsłuchałam:)
      Rozmarzyła się ...
      Ściskam cieplutko:)

      Usuń