Wiosna w kolorze...ciemny róż ;)

poniedziałek, 27 marca 2017

Wiosna ma tyle barw, tyle kontrastów. 
Niektórzy z nas o tej porze roku są już wyjątkowo spragnieni  koloru.
Zapraszam na kompozycje wiosenne w donicach powstałe na zamówienie.
Ciemny róż...to też kolor wiosenny :)


Dekoracje powstały wczesna wiosną, ale niestraszne im przymrozki ;)



 Różowy  przeplata się  z dodatkami w naturalnym kolorze.








Pozdrowienia wiosenne przesyła 

Anna
w różowych okularach 

;)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Piękne kompozycje i ten róż pasuje mi tej wiosny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaa, jakie cudne! Aaaaaaaaa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnisteeee kompozycje!Wszystko gra i śpiewa wiosną radosną!W różowym Ci do twarzy....promyczki słoneczka w różowe okularki Aga A te drewniane dekory achy i ochy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony kolor!!! (głównie to kolor moich dresów) hahaha
    Piękny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...kogo ja widzę ?! :)
      Ktoś znalazł drogę do mnie ;)
      Miło mi, że trafiłaś...:):):)
      Dzięki za odwiedzinki :)

      Usuń
  5. Cudnie !!!! Mnie tez chodzi po głowie kolor, poki co zielony , pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż lubię kolor niebieski to takie kompozycje też bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten cudowny róż ze stonowaną szarością to strzał w dziesiątkę:) Nie mogę się napatrzeć:)
    Ściskam Cię Aniu serdecznie i nie mogę doczekać się naszego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń