Agata

sobota, 22 lipca 2017

Do lata, do lata, do lata...wybrała się ze mną Agata
z rodziną :)


Raczej nie piechotą bo przyjechali  aż z Warszawy.
Agatko, dziękuję...
 że Ci się chciało taki kawał drogi pokonać i zorganizować całą wyprawę by wpaść na tą sesję.




Sesja miała miejsce 15 czerwca, na niektórych zdjęciach jeszcze bratki, a surfinie raczkują ;)



Jak widać na fotografiach towarzyszyło nam słońce i... ptaszek
(wyglada mi na młodego szpaka-znawcą nie jestem)
Ptaki czują się u mnie dość swobodnie, wpadają się napić, wykąpać,
 ale  zachowanie tego osobnika było zaskakujące, 
postanowił dotrzymywać nam towarzystwa nawet przy stole 
i  co nieco pokonsumować.







Sesja Agaty i jej rodziny (niepełnej bo starsza córka została w domu)
otwarła tegoroczny sezon na sesje fotograficzne w moim ogrodzie i nie tylko...









Muszę napisać, że główna bohaterka sesji jest modelką idealną...
Wspaniale mi się ją fotografowało.

Agata jest śliczną kobietką (niższą niż ja, ha ! ;))
Małe jest piękne ! ;)
W bliskim kontakcie szczera, otwarta, serdeczna...
Miałam wrażenie, że znamy się od dziś ;)
To było bardzo miłe spotkanie blogerek ;)
Blog Agaty znajdziecie tu...KLIK




Nie wszystkie zdjecia z sesji publikuję,
mężczyźni jakoś są niechętni to upowszechniania swojego wizerunku (mój student też tak ma ;))

Resztę fotografii z tej sesji, ale też okrojoną...;)
znajdziecie tutaj...KLIK


Agata  wyglada świetnie w klimatach lata...:)


Serdecznie zapraszam na  sesje foto w klimatach lata

:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Aniu:)))
    Cała przyjemność po mojej stronie !!!
    Było cudownie, to spotkanie zostanie na długo w mojej pamięci...
    Dziękuję i do miłego...:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sesja. Modelka piękna z czarującym uśmiechem. Zachwycam się zdjęciem jej męża z ptaszkiem. No boskie jest. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sesja! Agata i jej rodzina będą mieć wspaniałą pamiątkę. Ależ z niej świetna modelka. A ptaszek to drozd albo kwiczoł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Urocza modelka :)
      O...dziękuję za identyfikację :)

      Usuń
  4. Piękna kobieta, piękna rodzina i wspaniała fotografka to sekret wspaniałych zdjęć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie 😀 😀 😀

    OdpowiedzUsuń