Walentynkowa sesja

poniedziałek, 19 lutego 2018

Dość chłodnych obrazków. Przerywam zimowe widoczki i zapraszam na post kipiący miłością ;)
Dziś dużo miłości, wszelakiej ;)
Zaczynam od miłości braterskiej ;)




Teraz małżeńska...



Rodzinna...


Jest i miłość do przyjaciela ;)
Mój miś ;)









Ojcowska...


I znowu zakochani...



Najmłodszy z owoców miłości...;)





A tu Walenty na kolanach u mamy...



Macierzyńska miłość...





I na koniec,
jeszcze jeden typ miłości, często dotykający tylko  kobiety ;)
Modelka - Natalia  zakochała się w mojej kuchni ;)
To ujęcie na zakończenie wszystko tłumaczy ;)


Dobrego tygodnia pełnego ciepła i miłości
życzę

:)

 Miło mi było fotografować taką kochjącą się rodzinę,
 lubię czuć miłość 

:)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Piekne zdjecia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna miłość uchwycona przez Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, aż się wzruszyłam. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą wspaniałą rodzinkę.Profesjonalne wykonanie i podejście do pracy.Dziekuje annastudio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję, bardzo miło mi się fotografowało :)

      Usuń
  5. Walentynkowo to musi być z czerwonymi akcentami :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, a te stópki...wymiękam :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze aż się wzruszyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, śliczna sesja, wspaniała rodzinka!:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja dopracowana na ostatni guzik !!! Cudowna rodzinka:)
    Pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję :)
      Zdjęć było dużo więcej, ale wybrałam tylko te wspisujące sie w klimat walentynekowy bo i sesja była robiona w sąsiedztwie tej daty :)

      Usuń