Mam haka ;)

czwartek, 22 marca 2018
Mam haka, ale nie na Was tylko dla Was ;)


Nowy produkt w sklepie choć w moim ogrodzie już od długiego czasu. Służy mi już kilka dobrych sezonów o każdej porze roku. Wymyśliłam ten wzór do konkretnego przeznaczenia. Długo główkowałam nad parametrami pierwowzoru Pana Haka. Musiał mieć odpowiednie wygięcie i odpowiedni  przekrój by mógł utrzymać niezłe obciążenia oraz by zawieszony pojemnk czy kosz nie obijał się o niego.To nie delikatny hak na małe latarenki, bombki czy szyszki, choć subtelne dekoracje też się na nim ładnie prezentują. U mnie zazwyczaj dźwiga niemały ciężar surfinii i do tego celu został zaprojektowany i sprawdził się doskonale.




Służy mi do sezonowych dekoracji, a latem dzięki jasnej surfinii rozjaśnia ciemną przestrzeń.
Wpasuje się doskonale w miejsca, w których potrzebujemy wyższego akcentu o stałej wysokości, a nie możemy posadzić tam wysokiej rośliny. 

Zapraszam na "Cztery pory roku z hakiem'' ;)









Pan Hak jest bardzo wysoki, choć na zdjęciach widzicie gdzieś wysokość między 160 a 180 cm,
w zależności od mojej  potrzeby. Praktycznie prawie 1/3 jego części  musi znaleźć się w ziemi by zapewnić stabilność całej dekoracji.

Inne parametry Pana Haka w moim sklepie tu...KLIK
Możliwy też odbiór osobisty.



Mam nadzieję, że to ostatnie zdjęcia zimy tej wiosny.
Może uda się  zahaczyć wiosnę ;)

Pozdrawiam 

:)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Świetna rzecz. Pomocna czyli praktyczna i ładna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój ogród zachwyca mnie o każdej porze roku :) Hak to fajny, zewnętrzny gadżet :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń