Misa

niedziela, 4 marca 2018
I miss spring.


Misa pełna wiosny ;)



Miłego niedzielnego popołudnia Wam życzę

:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Musi pachnieć obłędnie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam... hiacynty, oczywiście!!! Połowa rabaty w moim ogrodzie obsadzona jest tymi cudami... Czekają na wiosnę, ale już od pierwszych chwil, kiedy w sklepach pojawiają się ledwo widoczne zalążki hiacyntów... już goszczą na moim kuchenny parapecie;-))) No i ten zapach... zniewalający, zapierający dech w piersiach... Uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój komentarz gdzie ja pytam???? Znowu nie ma ale nie poddajemy się

    Muszą pachnieć obłędnie:) UWIELBIAM
    ściskam cieplutko

    PS. A jak przygotowanie do świąt:)?Czekam na Twoje pomysły:)może i mi coś dzięki nim wpadnie do głowy

    OdpowiedzUsuń
  4. A mój komentarz gdzie ja pytam???? Znowu nie ma ale nie poddajemy się

    Muszą pachnieć obłędnie:) UWIELBIAM
    ściskam cieplutko

    PS. A jak przygotowanie do świąt:)?Czekam na Twoje pomysły:)może i mi coś dzięki nim wpadnie do głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Alu, ja z przygotowaniami do świąt jestem w lesie :(
      Ale następny post na pewno już w tych klimatach ;)

      Usuń
  5. Cudowna misa dobroci. Ja niestety nie mogę mieć w domu, bo zapach duszący.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak :)
    Ale cudne hiacynty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne to zdjęcie....;) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń