Czyżby ?

wtorek, 19 lutego 2019
Czyżby wiosna ?




Ja tam nie dam się zwieść 

;)

Z niedowierzaniem rozglądam się wokół...
A w  moich uszach, ciągle rozbrzmiewa...Idzie luty podkuj buty.

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Można zauważyć już pierwsze mrugnięcia wiosny. Zdjęcia cudowne, mnie zaczarowało drugie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w swoich uszach też to słyszę, ale cichutko więc za bardzo nie slucham:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne szafirki, pierwsze zdjęcie wręcz magiczne.:) Cieszę się, że zbliża się wiosna, ale mam wrażenie, że zima da jeszcze o sobie znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też coś czuję, że wisi w powietrzu ;)

      Usuń
  4. Wiosnę widzę w ogrodzie, czuję, a nawet słyszę. Cieszę się, choć wydaje mi się, że to predwczesna radość:)

    OdpowiedzUsuń