Ja widzę...ty widzisz...on,ona,ono widzi...;)

czwartek, 3 stycznia 2013
...a każdy inaczej....;)



Tak sobie myślę...zbliża się święto....Trzech Króli
tak prawdę mówiąc to Mędrców :)

                ,,Gdzie jest ten nowo narodzony król żydowski?
                 Widzieliśmy bowiem gwiazdę jego na Wschodzie
                  i przyszliśmy oddać mu pokłon " Mat.2.2

Dalej...tak sobie myślę...........;)
Czy tylko oni ją widzieli....???
Jak często patrzymy na coś........i nie widzimy......?! Dosłownie i w przenośni....;)
Ile błędów wychowawczych popełniłam.....wcześniej tego nie widziałam...?!
Teraz...tak...
Czy Ty tego nie widzisz....często słyszę od mojego męża ;)
No, nie.....?!
On widzi rzeczy, których ja nie dostrzegam.....może dlatego , że jest fotografem...patrzy inaczej ;)

Dziś o mały włos, a potrąciłabym pieszych dwóch mężczyzn na pasach...
Warunki były trudne, padało...było już ciemno, środek miasta...mnóstwo światełek odbijających się...
włączam się w ruch...
prędkość niewielka....i nagle......dwóch mężczyzn przed maską !!!
NIE WIDZIAŁAM ICH.
Nic się nie stało...prędkość  niewielka...nawet nie hamowałam ostro...ale
wytrąciło mnie to z równowagi....
Ktoś to czyta....i myśli kup sobie okulary....
Informuję, że wzrok mam dobry....badałam bo miałam jakieś zapalenie i trafiłam do okulisty.
Nie oto chodzi...

                                                     Dlatego tak jeszcze...na Nowy Rok...
                                                 bo to mój pierwszy post w tym roku...;)
                                                           życzę sobie  i Wam
                    mądrości w patrzeniu....byśmy potrafili dostrzec....to co naprawdę ważne...
                                                           i facetów na pasach ;)


            Na zdjęciach gwiazdka....mało Betlejemska....ale chyba nie będziecie mieli mi tego za złe....;)


i trochę śniegu.....trochę za nim tęsknię....trochę ;)



i golteria w nowym filcowym domku ;)



trochę śniegu mogłoby napadać....troszkę....;)


Żegnam się....małymi, czerwonymi....kuleczkami ;)
Tytuł bloga zobowiązuje...;)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. :-) Mam nadzieje, ze facetm na pasach nic sie nie stalo ;-) A tak w ogole to jak oni patrzeli, ze Ciebie nie widzieli? Pozdrawiam :-) sliczne zdjecia.. ale te czerwone kulki sa tak male, ze ich nie widac ;-) a moze "zle" patrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyją...;)
      Nie, nic się nie stało...prędkość niewielka...;)
      Oni mnie widzieli doskonale...miałam światełka ;)
      ale ta prędkość niewielka mogła ich zmylić...
      Nie wiem jak to jest...mnie uczono, że mam się rozejrzeć 3 razy zanim wejdę na pasy...czy są zmiamy w tym temacie ??? Może teraz po prostu się wchodzi...?!

      Usuń
    2. Tak najlepiej... na chama, przeciez ten kierowca napewno sie zatrzyma bo "ja" na pasach jestem :p

      Usuń
  2. ooo i juz widze.. :-) sliczne zdjecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jakie to śliczne. I gwiazdki i ta dekoracja w koszyczku. A mogę wiedzieć gdzie można się zaopatrzyć w ten cudny filcowy koszyczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w Delikatesach ALMA, ale przed świętami,za naprawdę niewielkie pieniądze...nie pamiętam dokładnie 13 czy 16 zł
      Ostatnio jeszcze były artykuły świąteczne i chyba obniżone...ale pewna nie jestem...nie rozglądałam się za bardzo...

      Usuń
  4. aaaaaa to mąż fotoraf i to po nim taki talent?
    a jak to byli faceci, to na pewno ich wina ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że ich...;)
      Mąż fotograf, a ja...jako żona,miałam dwa wyjścia...
      Pierwsze...zwariować ;)
      Drugie...polubić ;)
      Wybrałam drugie...ale daleko mi do Mistrza.
      Mnie wystarcza...on ma problem bo widzi za dużo...;)
      Dla mnie ważniejszy klimat zdjęcia...nad techniczną stroną.
      On fotografuje...ja focę ;)

      Usuń
  5. Jejku dobrze, że nic się nie stało...
    Ja też mam problem jak jest ciemno i są światełka ... jedna wielka tragedia mimo, że mam okulary:D ciężko się prowadzi w takich warunkach.
    Cudne zdjęcia:D
    Buziaki i jedź ostrożnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ...:)
      No proszę...czasem nawet okulary nie pomogą...;)
      Dziś już lepiej na drodze...
      Ostrożna byłam...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Anus...abysmy dostrzegali to co najwazniejsze sobie tez tego zycze...
    Wyobrazam sobie jak sie przestraszylas...ale to tylko swiadczy o tym jak wrazliwym jestes czlowiekiem...obawiam sie,ze takich sytuacji zdarza sie wieleee kazdego dnia tylko niestety jestem pewna,ze bardzo mala ilosc osob sie nad tym zastanawia...tym bardziej to cenne w dzisiejszym swiecie...
    sciskam noworocznie:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betysiu,
      Skarbie...dziękuję Ci,że zaglądasz...:)

      Usuń
  7. Anuś,
    ja widzę, że Ty widzisz rzeczy najważniejsze:)
    I najpiękniejsze..:)
    Ev

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś...
      daję słowo...
      Ty to masz talent do słowa...:):):)
      Jak już powiesz...to roztropnie.
      W szkole na pewno miałaś najlepsze stopnie...;)
      Dziękuję Ci....baaaardzo

      Usuń
  8. Często widzimy to,czego inni nie dostrzegają i odwrotnie.
    Ważne jest aby zobaczyć najistotniejsze rzeczy.
    Pogoda wczoraj była fatalna go jazdy.
    Faceci przed maską chyba tego nie widzieli...
    Dobrego patrzenia w siebie Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie...
      Z tym patrzeniem siebie...niełatwa sprawa...czasem boli jak się zobaczy nie to co chcemy...;)
      Pozdrawiam i jeszcze raz...dziękuję:)

      Usuń
  9. Piękne kompozycje robisz z roślin. Cieszę się, że prowadzisz bloga i można się zachwycać pięknymi zdjęciami u Ciebie. Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, bardzo lubię komponować...to takie moje małe własne obrazy...;)
      Kiedyś malowałam....teraz moim pędzlem...aparat;)
      Ten blog...to duże wyzwanie,a strony do których docieram Wielkim Odkryciem...
      Dziękuję...pa

      Usuń
  10. Przepiękne kompozycje,a ta w koszyczku filcowym po prostu urocza.
    Zdjęcia bardzo ładne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj...:)
      Nie dziwię się, że koszyczek zwrócił Twoją uwagę...toż to mała torba...;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia! Wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie - już po pierwszym poście wiem, że tutaj zagoszczę :)
    Śliczne zdjęcia - banerek super :)
    Wczoraj rzeczywiscie fatalnie sie jeździło, dobrze że Twoja przygoda dobrze sie skończyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu...miło mi to czytać...ach jak miiiiło :)
      Dziękuję...;)
      Na banerku roślina...którą lubię od dzieciństwa, śnieguliczka :)

      Usuń
  13. Pięknie "focisz"..., bo chyba tak trzeba by odmienić "ja focę" ;)

    P.S. Dołączam komentarz spod mojego niesportowego posta ;)- żebyś nie musiała szukać. Typowo sportowych, opisowych notek nie ma u mnie na blogu. Nie jestem zawodowym instruktorem, choć bardzo bym chciała ... Może kiedyś ... ^^

    Cały program ćwiczeń nazywa się P90X - czyli Power 90 Extreme - program treningowy opracowany przez Tonego Hortona. Ćwiczysz w warunkach domowych, nie potrzebujesz żadnego sprzętu. Jako że nie podoba mi się mocno umięśnione ciało u kobiet, zdecydowałam się jedynie na niewielką część tego programu, na Ab.Ripper x, czyli zestaw ćwiczeń na brzuch. Wykonuje się je co drugi dzień. Niezły wycisk! Na początku ćwiczenia były dla mnie nie do przejścia. Jednak z każdym kolejnym treningiem było coraz lepiej i po jakimś czasie ćwiczyłam równo z Tonym :)) Efekty są szybko widoczne. Program naprawdę działa i uzależnia :) W sieci pełno filmików instruktażowych, tylko musisz znaleźć pełną wersję (17 minut). Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaardzo ,ale to bardzo Ci dziękuję :)Próbowałam znaleźć..........
      Najbardziej mój M będzie Ci wdzięczny...;)
      Cieszę się,że zdjęcia Ci się podobają...:)
      Odmiana czasownika ''focić'' jak najbardziej poprawna ;)

      Usuń
  14. Pięknego Kulkowego Roku :)Niech się spełnią wszystkie marzenia♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooj, ale fajne życzenia:):):)
      Niech się kula...;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia....
    A co do patrzenia, to czasem każdy nie widzi! Nie cierpię jeździć, gdy jest ciemno i mokro, a muszę! I dokładnie wiem, o czym piszesz! Mnie stresują piesi, ale bywa że i sarny przebiegające przez drogę, to jest dopiero masakra!
    Życzę Ci, żebyś dostrzegała to, co najważniejsze! I przesyłam serdeczne pozdrowienia:). Czasem potrzebne są takie "wstrząsy", żeby szerzej otwierać oczy.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi....dziękuję Ci ślicznie:)i życzę:
      Żadnej zwierzyny na drodze...!Co najwyżej na talerzu ;)

      Usuń
  16. Aniu piękne życzenia:) Oby tak każdy potrafił patrzeć mądrze..
    I nie zgodzę się, że Ty focisz, Ty fotografujesz i to pięknie:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś....dzięki :):):)
      Dam mojemu M przeczytać te słowa...;)
      Czuję się wyróżniona...;)
      pa

      Usuń
  17. A tyle się mówi w tv, w radio, że w kiepskich warunkach pogodowych to kierowcy - oczywiście, ale i piesi powinni zachować szczególną ostrożność...obyśmy wszyscy tylko dobrze i mądrze patrzyli...:) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie...piesi czasem całkiem zapominają o tym...:(
      Oby....:)

      Usuń
  18. piękne życzenia :) świetny blog i prześliczne zdjęcia:) będę wpadać częściej :)

    pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam Moniko...:):):)Klucz pod wycieraczką...;)

      Usuń
  19. Ania cudnie nam pożyczyłaś :D Dziękuję ślicznie.
    Zdjęcia jak zwykle zachwycają... uwielbiam do Ciebie wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Może to nie o patrzenie w tym wszystkim chodzi, a o koncentację, uwagę...a nawet bardziej bycie uważnym. Tak sobie myśle:))) W taki jesienny dzień jak dzisiaj ta koncentacja nie jest najlepsza:) śliczne te Twoje zdjęcia, lubie je oglądać, a życzenia mądrości patrzenia chowam sobie do fartuszka:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się...zgadzam...z Tobą...:):):)
      Koncentracja...nasze skupienie.....na czym się skupiamy...
      Będę zaglądać...co tam jeszcze schowałaś do fartuszka...;)
      pa

      Usuń
  21. Łaaaaał...!!! Ilu miłych GOŚCI:)
    Właśnie wróciłam do domu...znowu trudne warunki,ale dziś nikt mi na pasy nie wyskoczył...;)

    DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA ODWIEDZINY....:):):)

    Ci,którzy czytali post ''Idą goście''wiedzą jak lubię gości...:)
    Zabieram się za odpisywanie indywidualne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczny domek zafundowałaś golterii :) Pewnie jest tam cieplutko jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć...cieszę się,że się odezwałaś...
      już się bałam...czy coś się nie stało..;)
      Ciepło na pewno...:) Trzymam ją w domku......
      Czeka na cieplejsze dni...choć ostatnio temperatury mało styczniowe...

      Usuń
  23. Witaj. Klimatycznie tu u Ciebie. Przywlokłam się za dobrym smakiem Anet i z przyjemnością się rozgoszczę. Mam nadzieję, że mogę?
    Pozdrawiam
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie.....;)
      Zapraszam serdecznie....coś mi się zdaje,że lubimy te same klimaty...;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Na pewno bardzo zbliżone.
      Do następnego :)

      Usuń
  24. Aniu spełnienia marzeń w 2013 roku :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia! Ja niestety mam też taki problem, że jak jest ciemno i pełno małych światełek na drodzę, to nic nie widzę, a najgorzej jak z naprzeciwka jedzie samochód bardzo jasnymi światłami, oślepia mnie zupełnie:( Dobrze, że nic się nie stało. Wszystkiego dobrego życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna gwiazda,cudne zdjęcia.Mam nadzieję,że więcej nie zdarzą się takie przypadki jak ostatnio.Oby ten rok był dla wszystkich szczęśliwy!
    Pięknie odnowiliście dom ,aż dech zapiera i jego historia jest niesamowita:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...:)za życzenia, ciepłe słowa i pozdrowienia....
      Miło mi gościć....:)

      Usuń
  27. Anno! Stworzylas przepiekny i przytulny kacik w internecie!ACH!Coz za fotografie!
    Dziekuje za wizyte i komentarz, dzieki ktorym moglam tu trafic. Oczywiscie dolaczam do grona obserwatorow i przesylam noworoczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję za wizytę...:):):)
      Miło mi, baaardzo, że zdjęcia się podobają....
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło

      Usuń
  28. Niezwykły blog... zatrzymałam się na dłużej i czytam... czytam... I te fotografie! Podziwiam. Wszystkiego dobrego życzę i dziękuję za miłe odwiedziny. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ja również dziękuję :):):)
      Jak to cieszy....że zatrzymałam Cię na dłuuużej :)
      Pozdrawiam...

      Usuń
  29. Cieszę się, że tutaj trafiłam :) Jak dla mnie - możesz dalej lecieć w kulki :))) Będę podglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję...:):):)
      Pozdrawiam ciepło....
      i lecę........ ;) zabieram się za kolejnego posta....

      Usuń
  30. Gwiazdka, kocyk, mech... wszytko u Ciebie piękne:). Zawsze od kiedy tutaj przychodzę...:)
    Ja kiedyś w takich samych warunkach potrąciłam kobitkę na rowerze... Na szczęście nic się nie stało, ale było gorzej niż u Ciebie... Tak sobie myślę, że przez to, że dzięki różnego rodzaju udogodnieniom chcemy mieć więcej czasu to i tak, chcąc choćby zarobić na te udogodnienia-że tak samo powtórzę - zagalopowujemy się i pędzimy żeby zdążyć..., a głowa pełna myśli i nie jesteśmy uważni i... przez to to wszytko - tak w skrócie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ewelino...masz rację...sami wpędzamy się w błędne koło...;)
      W takich warunkach trzeba zwiększonej uwagi...a ja też często odpływam w myślach...;)
      Za to w Twoich fotografiach się rozpływam...;)
      Miło mi Cię gościć...:)

      Usuń