Oświecona...;)

czwartek, 10 stycznia 2013
Dziś będą podziękowania i prośby...o oświecenie ;)

                                  Chciałam Wam... nowe koleżanki... i tym starszym koleżankom też...
                                 bardzo serdecznie podziękować za ciepłe przyjęcie do Blogolandii ;)
                       Za tyle ciepłych słów, za Wasze zainteresowanie i tyle miłych komentarzy...:):):)



     Radość dla mnie wielka...bo obawy moje były i są... jeszcze większe...;)
Czy sobie poradzę...czy będę konsekwentna i czy będę prowadzić to regularnie...???
Czy Was nie rozczaruję...czy nie rozczaruję samej siebie...???
Tak długo stroniłam od tego świata....a teraz żałuję....tyle straciłam....tyle mnie ominęło w błogiej
  nie świadomości
Kiedy teraz spaceruję sobie po tych pięknych,inspirujących stronach...mój podziw miesza się z radością........:):):) wielką radością
Tyle talentów...pasji.......Same SKARBY.....!!!
tak, skarby...Każda z Was jest jedyna, niepowtarzalna, inna...

     I znów pojawiło się wspomnienie...:):):)
Pozwólcie, że przytoczę moją rozmowę ze znanym Wam już trzylatkiem...(cudowne lata...:))

-Mamo, co to jest skalb ? (pamiętacie...l=r ;))
-Skarb....hmm...to jest coś takiego co jest dla nas bardzo,ale to bardzo ważne...najważniejsze.
Poświęcamy temu dużo czasu,skupiamy na tym uwagę...
Ma to dla nas dużą wartość...jest cenne.
-Aha...
-Wiesz...ja mam TAKI skarb !!!
-Tak ???
-Zgadnij co to może być.....???
Zastanowił się... na prawdę tylko moment...popatrzył na mnie i powiedział z uśmiechem...
-Ja :)

    Zgadł...i to tak szybko, bez podpowiedzi...:):):)


                       Wiem...trudno jest myśleć o sobie w kategorii SKARB...
                                                    ale nim jesteście....:)!
                                           dla innych....dla swoich rodzin....

    Ale się rozpisałam....a miałam tylko podziękować.......:)

    Oglądając Wasze strony podziwiam też stronę graficzną blogów...one są takie...''bogate'':)
Tyle różnych ciekawych dodatków na paskach, co urozmaica bardzo blog....u mnie tak ''bidnie''
Wiem gdzie się ustawia listę blogów...do tego dotarłam...ale
zdjęcia na pasku...
te etykiety...
o czym będzie blog...itp. Nie mam pojęcia jak i gdzie to robicie....???
Właśnie...o czym będzie mój blog....?
więc...
Będzie : prosto bo ja prosto dziołcha ze Śląska, kobieco, swojsko,romantycznie, czasem praktycznie,wesoło,rodzinnie,domowo, przede wszystkim ogrodowo i czasem kulinarnie ;)

Poza tym zakładając bloga zakładałam, że będzie to fotoblog...same zdjęcia okraszone lekkim komentarzem...co użyłam...jak zrobiłam...bo co tu miałabym pisać...???
A tu proszę....tak się rozkulałam  z pisaniem....sama się sobie dziwię...
Każdy kolejny post....dłuższy, a zdjęć co raz mniej.....;) Zauważyłyście...???
Jak tak dalej pójdzie zdjęcia znikną....;)
Ale, ale... i jak ja mam umieścić to   Będzie...  na blogu ??? I te inne....rozmaitki;)
Potrzebuję oświecenia...please....
Nikt nie chce mi pomóc...syn mnie wprowadził...ale stwierdził....on się nie zna....on nie bloguje
i więcej mi nie pomoże...;( Mąż tym bardziej....Proszę różne osoby...bo mnie trzeba krok po kroku...
Nikt nie umie mi pomóc....
A ja zielona jestem strasznie....tępa w tej materii ogromnie....wszystko dla mnie nowe...
Ja całe dotychczasowe życie spędziłam bez komputera...
Miesiąc mi zeszło na zmianę profilu z Google na Bloggera...
Pytałam różne osoby...drążyłam temat w necie...wszędzie jak zmienić z Blo...na Goo... tak,ale na odwrót...NIC...
w końcu dotarłam do informacji...:):):)
Blog jest dla mnie ogromnym wyzwaniem....bo ja...jak to mówią moi chłopcy...
ANALOGOWA jestem...;)

                                                                   Kończę Moje Skarby...;)
                                                            Zapraszam Was nadal na...kulki ;)
                                      Drzwi zawsze otwarte....a jeśliby się zdarzyło, że zamknięte...
                                                  to wiecie gdzie klucz.........na stole w ogrodzie...;)



                                                           Pozdrawiam nadal korzennie....;)

                                                       A na koniec.......''Jaśnie Oświecona" ;)
                                                   czyli to co Tygryski lubią najbardziej....:):):)



                                                                             Anna


P.S Jutro czeka mnie miły wieczór... Wybieram się na wernisaż mojej koleżanki...''Degustacja Uczuć''
Jeśli pozwolą i będą warunki na zdjęcia....zabiorę coś na wynos ;) :)
i podzielę się z Wami...
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Ja też tu nowa i też się uczę...i ciągle coś nowego odkrywam...powodzenia życzę....
    a wernisaż pewnie cudny będzie, bo tytuł zachęcająco brzmi...dobrej zabawy życzę i na zdjęcia czekam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś ze śląska? Ja pochodzę z Dąbrowy Górniczej :)
    Jeśli masz pytania co do bloga to ja chętnie służę pomocą chociaż jakaś mega sprytna w tym nie jestem ;) Jak coś to zawsze możesz skrobnąć na maila: kasiaszydlo@googlemail.com
    Powodzenia!!!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...okolice Rybnika :)
      Dziękuję Ci Kasiu za chęć pomocy...skorzystam z przyjemnością...:)

      Usuń
    2. Okolice Rybnika???Ja pracuje w Rybniku.:-):-):-)

      Usuń
  3. Anna,
    a ja uczę się już 3 ci rok... Spokojnie. Mi się u Ciebie podoba właśnie dlatego, że jest tak czysto, spokojnie i jednocześnie przytulnie. Idź swoją drogą...
    Tobie też ma być tu dobrze.
    Ja nawet nie wiem co to jest to "będzie ... na blogu"
    Najlepszego wszystkiego i... ja tez się cieszę, że tu trafiłaś: A jak o coś będziesz chciała pytać to na priv:
    zacisznakuchnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesteś odosobniona w tym analogowym świecie ;) Masz jasną przestrzeń rozświetloną świetlikami i zdjęcia robisz cudne, więc może nie warto tego zmieniać, bo jest ładnie tak jak jest.
    Oczywiste oczywistości maluchów są rozbrajające :) Nigdy nie zapomnę jak mój synek (wtedy właśnie miał ok. 3 lat) na moje pytanie podczas przytulania: "Kochasz mnie?" odpowiedział, że kocha, więc zapytałam dlaczego mi tego nie mówi i usłyszałam: "Mamusiu, nie mówię, bo Kocham... przecież!"
    Pozdrawiam i życzę smakowitej degustacji uczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ,świetnie dajesz sobie radę. Ja też małymi kroczkami do przodu, nie jest łatwo , ale jak coś wyjdzie , radość ogromna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A zdjęcia, wchodzi się w układ, nachodzisz na gadżet i wyświetlają się różne propozycje, szukasz -obraz , dodajesz i wyszukujesz zdjęcie. Potem przesuwasz gadżet, tam gdzie chcesz ustawić. Mam nadzieję , że coś zrozumiałaś. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu czasami mniej znaczy więcej :) Twojemu blogowi nic nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecież tu jest pięknie.....zdumiałam się okrutnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dopiero zaczynam,chyba nawet mniej wiem,niż Ty,jestem krócej,mniej mam czytających.Z szatą graficzną mam kłopoty i z resztą też:))Ale już wiem,że to nieistotne.Ważniejsze jest,ze robisz coś co pokochałaś,dzielisz sie z innymi swoimi pasjami,przemyśleniami a po drugiej poznajesz cudowne osoby.I nagle okazuje się,że nie jesteś sama.Są inne,które myslą i czują jak Ty,kochają robić to co Ty i wiesz,że znalazłaś swoje miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj:)
    Ja pewnie nie wiem zbyt dużo, ale jeśli w czymkolwiek mogę pomóc, to pisz śmiało na mail:)
    Ja też na początku szukałam pomocy i ja otrzymałam, więc teraz z ogromną przyjemnością "podam dalej"...:)
    Pięknie napisałaś, w Twoje zdjęcia uwielbiam, więc proszę nie rezygnuj z nich...:)
    Ola
    P.S. a poza tym widzę, ze "coś" nas łączy...uwielbienie do wielokropka:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Ty Skarbeczku:)
    Aniu cudnie u Ciebie i niczego mi tu nie brakuję:) Uwielbiam Twój klimat i Twoje zdjęcia i już nie mogę się doczekać zdjęć z ogrodu wiosną. Jako czytelniczka mogę Ci tylko podziękować za to, że dzielisz się sobą:))) Tak cudnie w tych przemyślunkach i zdjęciach:) Dziękuję:)
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu co Ty chcesz zmieniać .... jest cudnie :) W razie pytań pisz kochana. Biegła jakoś tak strasznie nie jestem, ale co wiem to chętnie się tym podzielę :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, ależ Ty nic nie musisz. Popatrz tylko, ile osób do Ciebie zagląda z miłym słowem. Tworzysz klimat bez natarczywych ozdobników, samą sobą, a to przecież jest najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Oj rozumiem dobrze obawy, podziwiam, że jako ANALOGOWA wogóle się odważyłaś! Uważam, że bardzo dobrze Ci idzie i gdybyś o Twoich wątpliwościach nie napisała, to bym się ich nie domyśliła. Też, jak wiesz, jestem świeża w tej materii, (na szczęście mam przy boku, Kogoś kto się zna;))i podobnie jak Ty porównywałam do innych blogów...A potem uświadomiłam sobie, że te stronki mają po kilka lat! Trzeba dać sobie czasu, aby te blogi mogły się (z nami) rozwijać i zobaczymy dokąd nas to zaprowadzi! Ja widzę to tak, że dzięki tej przygodzie uczę się nowych rzeczy, poznaję nowych ludzi i dobrze się bawię. To dzięki takiej drodze, czasem nierównej rozwijamy się - dla mnie to jest chyba najważniejsze. Kończę już, pozdrawiam i życzę twóczej weny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja kulko, to mi jest bardzo przyjemnie, że zaczełas prowadziś ten blo i otworzyłas mi swoje drzwi do domu-jakżem ciekawa dalszych szczegółów ;-)
    co do dodatków, to ja mam ich u siebie straszliwie wieeeeele- jeśli chciałabys snieg-to mi napisz-wysle ci informacje- jeśli muzyke- to u mnie najedż na saaaamym dole na taki graficzny odtwarzacz- wtedy otworzysz w internecie specjalna strone dzie sama komponujesz swoje utwory, tworzysz albumy i potem takie album z odtwarzaczem wstawiasz u siebie, co do reszta- to U Ciebie bardzo podoba mi sie ta prostota i przejxystośc-jest pięknie
    ale je sli masz na cokolwiek ochote-pisz postaram się pomóc
    pozdrawia
    h

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu nawet nie wiesz jakim Skarbem jesteś Ty dla nas :)
    Czytając Twoje słowa nie wyobrażam sobie aby ten blog zawierał tylko zdjęcia. Masz bardzo fajny dar ładnego pisania. Można sie wzruszyć i pośmiać.
    Ja także od niedawna bloguję i widząc wiele ślicznych szat graficznych na innych blogach, moja wydaje się uboga. Ale może jakoś z czasem się nauczę metodą prób i błędów. Moim zdanie Aniu Twojemu blogowi nic nie brakuje. Jest czytelny i bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też się podoba u Ciebie na blogu zwłaszcza przez to, że jest tak przejrzyście. Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy ze zdjęciami:)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam do Ciebie niedawno dzięki Twojemu śladowi pozostawionemu u mnie! zatem jestem i bedę;P całe zycie sie uczymy w każdej sferze więc dlaczego by nie bloga?;)) bardzo sie ciesze, że zdecydowałaś się na dzielenie się sobą, a Twojemu blogowi nic nie brakuje!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny blog :)! i dziękuje za odwiedziny
      myślę, że ta strona Ci bardzo pomoże, mi tez pomogła: http://pomocnicy.blogspot.com/
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  19. hejkooooo

    bardzo proszę - zajrzyj do mojego ostatniego posta :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam Twoj blog od pierwszego wejscia:) Co do loska tosie zrobi, tylko material musze, kupic napisz mi swoj adres na maila witchewe@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. WITAM WAS SERDECZNIE....:):):)
    Home,me&amp...Wygnanko, Ewelino, Wiki, Ali, Chenia, Alicja, attea...
    Ola z pasji...Lawendowa panno, Diano, Kids&..., Monifactura, Hannah, Kasiu z Codzienności i...Mammamisia, Justyno, Joanno W..., Martuchnaj i Butterfly

    Dziękuję baaaardzo :):):)
    za Waszą otwartość, chęć pomocy...
    za cenne opinie, Wasze uwagi i rady...
    Jesteście niesamowite...:):):)
    Dałyście mi do myślenia..........oj...dałyście...;)
    Uświadomiłyście mi rzeczy,których ''nie widziałam'' ;) Coś ostatnio mam problemy z tym ''widzeniem''...;)
    Dodałyście mi otuchy i wiary...:):):)
    Chętnie bym Was uściskała...
    Dziękuję jeszcze raz...
    Buziole...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Rozkulałaś" się fantastycznie ... :))) i podobnie jak przedmówczynie uważam, że nie musisz nic zmieniać. Jest bosko. Tego się trzymaj. Idź swoim szlakiem, tak jak Tobie jest dobrze, bo blogowanie to świetna sprawa o ile jest zgodne z Twoimi pragnieniami ... To ma być Twoja przyjemność, a wtedy inni się w niej zatracą ... jak ja ^^
    I ja uściskałabym Cię chętnie (wiesz, a w zasadzie nie wiesz ;) za co)!
    Co do kwestii technicznych, to kiepska jestem w "te klocki", ale może wspólnymi siłami ... Mail na moim profilu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz tyle pieknych zdjec a mimo wszystko jest tak przejrzyscie.. naprawde bardzo fajnie;) Ja tez sie ucze caly czas ale jesli moge pomoc w jakichs 'technicznych' sprawach:) to odezwij sie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Spokojnie i do wszystkoego dojdziesz. Styl masz ciekawy, będę zaglądała i patrzyła jak idą postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. proszę bardzo, cała przyjemność po mojej stronie :))
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko z córką, ale masz Aniu masę gości i tylu chętnych do pomocy:-) Mając taką frekwencję w ogóle bym się nie martwiła, bo chyba wszystkim się bardzo podoba, to co do tej pory zrobiłaś na swoim blogu. Widzisz, nie ilość, a jakość najważniejsza. Mówię Ci to ja, specjalista od ISO:-)
    Podążaj dalej tą drogą. Pozdrawiam i zapraszam też Twoich gości do mojego skromnego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znowu docieram tu późną porą...
    Dobri wieczer...;)

    Kamilo, ThePaintedCameo, Marto, Joasiu W i Enya...
    Buziaki na początek...:)za Wasze ciepłe słowa i opinie i mądre uwagi...
    Dziękuję...
    No to kulam się dalej...;)Umocniona...i z lżejszą walizką...bez obaw...;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli znudziła Ci się biel w tle, to zacznij od szablonu, jest tam sporo do wyboru.
    Myślę, ze dziewczyny Ci sporo wyjaśnią, a jakby co, to pisz i pytaj:))
    Metoda prób i błędów w Projekcie daje efekty.
    Szukałam też kiedyś pomocy w necie, są stronki krok po kroku i dałam radę:))
    Dobrze piszesz, a to podstawa:))
    Powodzenia!:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci...:)
      Co do bieli...to raczej zostanie...to był świadomy wybór:)
      Kolorystyka szarobiała też...
      Chodziło mi bardziej o umieszczanie na pasków tych różnych foto-zajawek ;)
      Opinie dziewczyn uspokoi mnie ;)
      Powoli...tak jak piszą...
      Dziękuję Ci jeszcze raz...
      Snow...to raczej musi lubić biel...?;)

      Usuń
  29. Aniu gratuluję cudownego bloga i od dzisiaj to będzie jeden z moich uliubionych:)
    Zachwycił mnie ten tekst z podziękowaniami:)
    dziwie się tylko, ze dopiero teraz trafiłam tutaj, ale lepiej poźno niż wcale!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam też do mnie w wolnych chwilach - ja to dopiero jestem początkująca;)
    http://mylovesweethome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu...
      Dziękuję za ciepłe słowa...i zaproszenie :)

      Usuń
  30. Cieszę się, że tu trafiłam.
    Piękne zdjęcia! Będę zaglądać.

    Każdy kiedyś zaczyna, a Tobie można pozazdrościć już tylu obserwatorów. To najlepszy dowód na to, że to co się robi na prawdę się komuś podoba!

    Ja dopiero zaczynam...

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się spodobało...życzę Ci powodzenia...duuużego

      Usuń
  31. Piękny dom, dom z duszą, a "Jaśnie Oświecona" przypomina mi magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi sie u Ciebie podoba, pozwol, ze bede tutaj czesciej zagladac, milo mi ze do mnie zajrzalas i ze spodobaly sie moje prace, pozdrawiam i milego tygodnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwalam... i to z największą przyjemnością...:)
      Bombki zostaną na długo w mojej pamięci :)
      Dziękuję...

      Usuń
  33. Tak jak obiecałam u siebie - w niedzielę z synem na rękach, przejrzałam wszystko.
    Fantastyczne, fenomenalne, urzekające zdjęcia!
    Pięknie wszystko komponujesz!
    To jedne z najpiękniejszych zdjęć, które widziałam na blogach, a może najpiękniejsze ukazujące okoliczności przyrody!
    Gratuluję i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu...masz na imię Joanna?
      Dziękuję Ci za takie uznanie dla moich zdjęć...:):):)
      Jest mi bardzo miło...
      ...jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  34. Cieszę się, że tyle piszesz, choć zdjęcia równiez oglądam z zapartym tchem:) Zazdroszczę tak lekkiego" pióra" i w tej całej Twojej skromności fantastycznego talentu do uchwycenia tych magicznych chwil i momentów. Będę Twoją wierną:) czytelniczką:)ps. Dziękuję za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dziękuję Ci bardzo za odwiedziny...:):):)
      Cieszą mnie bardzo Twoje słowa....aż czuję się zakłopotana...
      Zatem...zapraszam jak najczęściej...:)

      Usuń
  35. Jak pieknie u Ciebie...czuje, ze bede tutaj czestym gosciem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło...
      Miło mi to czytać...:)
      Zatem...rozgość się....:)

      Usuń
  36. Cudnie, uroczo... i ciepło.. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. :-) Mnie sie Twoj blog BARDZO podoba.. jest taki delikatny i przejrzysty :-) i nic mu nie brakuje.. :-) Jest cudny jaki jest..

    Jesli chodzi o dodawanie na pasek roznych "roznosci" to wystarczy wejsc w "uklad" o tak -> http://img525.imageshack.us/img525/7507/bloggerdraft.jpg

    potem wybrac "dodaj gadzet" -> http://img90.imageshack.us/img90/9830/bloggeruklad.jpg

    i wybrac z listy co chcemy dodac -> http://img259.imageshack.us/img259/2594/dodajgadget.jpg

    i juz :-) jest tam cala lista roznych mozliwosci ;-)

    Pozdrawiam.. jesli moge jakos pomoc to polecam sie na przyszlosc.. buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym Cię złapała....to bym Cię wyściskała...;)
      Agatko...dziękuję Ci BARDZO :):):)
      Trzymaj się cieplutko...

      Usuń
    2. Czuje sie wysciskana :* milo mi :-) pozdrawiam

      Usuń
  38. Czy już wiesz to co chciałaś? Jakby co, to pytaj : )
    Tak tu u Ciebie ciepło :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      Dorotko...Na razie leżę z gorączką...wpadłam tylko na chwilę...nie mam siły na nic...:(
      ...ale dziękuję...jak się pozbieram to zacznę próbować...niech tylko mi temperatura spadnie przynajmniej do 38...
      Buziaki

      Usuń
    2. Duzo zdrowka zycze... sciskam mocno!

      Usuń
  39. Anulka, Twój blog jest cudowny!! Ma w sobie niesamowitą głębie, nie do końca potrafię to ująć w słowa, ale gdy go czytam to czuję w nim niesamowite emocje!! Piękne..
    muszę tu zaglądać regularniej :) buziaki..
    Marcia..

    OdpowiedzUsuń
  40. Marcia...zatem zapraszam częściej...cieszą mnie Twoje słowa...
    Całuję...

    OdpowiedzUsuń