Ona tu jest i...;)

środa, 18 września 2013
Ja uwielbiam ją.Ona tu jest 
i...kwitnie dla mnie ;)
bo dobrze to wie, że... podlewam
i w sercu schowam na dnie...
:):):)


SURFINIA!!!

 bo o niej mowa, nazywana jest często...Królową balkonów;)
To ONA...
 króluje w moim ogrodzie niepodzielnie od maja do...
czasem... i listopada.


I to pierwszy powód by ją pokochać...;)
Drugi...
Kwitnie obficie.
Trzeci....
Nie jest trudna w uprawie.
Czwarty.....
Lubi...tak jak ja...SŁOŃCE.
ale...ale... wbrew panującej opinii kwitnie u mnie na także na wystawie... 
północnej, wschodniej, zachodniej
no i...południowej. 
Piąty......
Jest po prostu...  PIĘKNA!!!


Surfinia trafiła do nas... tzn. do Europy niedawno...
bodajże lata dziewięćdziesiąte ubiegłego stulecia
Skąd...??? Jej rodzina pochodzi z Japonii...
jej siostra...to nikt inny tylko Petunia
Różni się od swego rodzeństwa....długością pędów,
które mogą być naprawdę dłuuuuuugie ;)


Uwielbiam ją....:):):)


Ona tu jest....


i kwitnie dla mnie...;)


W moim ogrodzie króluje niepodzielnie
i jest wszędzie...
Na ławeczce...w skrzynkach pod oknami...na stole...
Na stole..to ostatnio się już nie mieści....

Jak widać...zajęła go cały...:):):)


Uwielbiam ją....;)
Ona tu jest....i kwitnie dla mnie...
A dziś...dla WAS......:):):)
Pozdrawiam

P.S Nie lubię tej piosenki....ale w tej wersji mnie bawi....:):):)
i to bardzo...Mam nadzieję, że i Was rozbawiło....chodzę sobie z konewką...i podśpiewuję...;)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Jak fajnie ! piękna Surfinia.. zapewne odwdzięcza Ci się za to, że tak o nią dbasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je uwielbiam i sadzę od lat. Jest piękna w każdym kolorze. A w bieli szczególnie.
    Piękne zdjęcia , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ali...widzę, że podzielasz moją sympatię :):):)
      Buziaki...

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą w 100% ...bo też ja kocham, od zawsze ...na wieki wieków. Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      Rozbawiłaś mnie...fan club Surfinii rośnie...;)

      Usuń
  4. ale poszalałaś ANiu z tą surfinią , piękne fotki i dekoracje, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale to inna piosenka...Jesteś szalona....;) :):):)
      Pozdrawiam Gosiu...

      Usuń
  5. Piękne surfinie! Widać, że o nie dbasz :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dbam, ale rozpieszczane nie są...;)
      poza podlewaniem z nawozem nie mogą liczyć na więcej... ;)
      za dużo ich by się rozczulać...;)

      Usuń
  6. Jak ,Ty to robisz,że zawsze u ciebie tak ładnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam..oj tam....
      odpowiednie kadrowanie...i wychodzi ładnie ;)

      Usuń
  7. Sama często tę piosenkę przekręcam i wtedy mnie bawi:) Jak zawsze u ciebie piękne zdjęcia i super, że wróciłaś do blogowego świata:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko...mam nadzieję, że się ''rozkulam....'';)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wymyśliłaś piosenkę o tym cudnym kwiecie...
    Piękna u Ciebie. Te serducho urocze ...
    pozdrawiam cieplutko
    P.S. Dzięki Twojej piosence jakoś mi lepiej, bo pogoda Mnie poprostu dziś dobija.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie cieszy...:):):)
      Dziękuję Ci....i jak najlepszego samopoczucia życzę...:)

      Usuń
  9. a mi sie nigdy tak długo nie udaje....ja w tym roku pokochałam niecierpki:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś te ostatnie przeciągające się deszcze chyba surfiniom skrócą życie...
      brak słońca i wilgoć....widzę,że grzyb się pojawił :(:(:(
      A niecierpki też mam...też śliczne :):):)

      Usuń
  10. Rzeczywiście można się zakochać! :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.... :)Surfinie.... urocze są i wymagające, u mnie dominuje fiolet i róż ;) pozdrawiam
    P.S Ja też nie lubię tej piosenki ale w Twoim wydaniu jest "kwitnąca" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafnie to ujęłaś....:):):)
      Rozbawiło mnie...:):):)
      Pozdrowienia dołączam...

      Usuń
  12. Aniu, masz niesamowity dar!!! Pięknie rosną u Ciebie surfinie :-) no i bardzo lubię Twoja filozofię pisania :-) A pogodę na wtorek zamówiłam :-);-) E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ewo za ciepłe słowa...:):):)
      Baaaaardzo mi miło, że zaglądasz...:):):)
      Liczę na ten wtorek...sprawdzałam prognozy, mam nadzieję, że się pomylą....;)

      Usuń
  13. jest to jedyna polska piosenka grana w greckiej knajpce w mieście mym i zawsze wszyscy z dzikim okrzykiem na ustach wstają i bawią się jak szaleni, greckie rytmy wyzwalają nieco mniej energii :-) A i wszyscy głośno spiewają .

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia :) i cudne kwiaty ;)

    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie wspaniałe zdjęcia :-) cudownie wpaść do Ciebie i zobaczyć tyle piękna ...pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń