Fiku miku ;)

środa, 7 czerwca 2017
Dziś nurtujący wielu i pozostawiający wiele pytań na maila temat moich nasadzeń w donicach.
Myślę, że dzisiejsze pismo obrazkowe rozwieje niezrozumienie w temacie 
"W czym sadzę rośliny ?"
;)



Najpierw czarna doniczka przemysłowa 


W niej sadzę roślinę


Potem biała donica dekoracyjna


Następnie wkładam czarną w białą

i voila


Dobrałam sobie czarne doniczki idealnie pasujące rozmiarem do białych donic 
co daje mi możliwość szybkiego przearanżowania
oraz znacząco przedłuża żywotność donicy z włókna szklanego.
A potem już tylko...

Fiku miku !


Fiku miku !


Fiku miku !


Fiku miku !

Z wiosny do lata !

Pozdrowienia coraz bardziej pachnące latem zostawiam

;)

Anna


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Bardzo ładnie to wymyśliłaś ale ja podobnie robię :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. A moje doniczkowe roślinki (nawet niezniszczalne pelargonie)od jakiegoś czasu są takie mizerne, że aż się odechciewa... Chyba ktoś je zauroczył bo co roku miałam piękne kwiaty na oknach;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, u mnie też tak było...
      Najpierw powalające przez lata pelargonie, a potem nagle coś im jakby przestało pasować i mizerniały. Z roku na rok miałam z nimi problem. Kombinowałam, zmieniałam nawet już posadzonym ziemię i nic...dokładnie tak jak piszesz...odechciewało się.
      No i przerzuciłam się na surfinię :)

      Usuń
  3. U mnie też "fiku miku"!:)już w koszyku :)Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też"fiku,miku":)już w koszyku:)Aga z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialoby się powiedzieć - fiku miku i w koszyku, a tu hoooop - fiku miku i w ... donicy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...albo w kominie ;)
      ''Idzie kominiarz po drabinie...''
      Buziaki :)

      Usuń
  6. bardzo sprytnie:) i jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy donice przemysłowe, których Pani używa, to inaczej produkcyjne z otworami na spodzie? Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń