Pierwszy dzień lata

środa, 21 czerwca 2017
Lato w ogrodzie ! :)



Pierwszy dzień  astronomicznego lata w tym roku przypada z 21 na 22 czerwca.
Kalendarzowa data rozpoczęcia lata jest niezmienna...22 czerwca.

Ja świętuję już dziś ;)

A Wam życzę cudownego lata !

:)


PS. Jeśli fota za mała wystarczy najechać na nią myszką i klik ;)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Co Ty mówisz Anula?????jaką myszką????Do Twojego ogrodu cudowności,to ja najazd osobisty:):)najchętniej.Zatracić sie można w Twoim "lecie" buziam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie uświadomiłaś mi, że wiosna już za nami.. Niesamowite.
    Wzajemnie, pięknego lata, obyśmy potrafili czerpać z niego jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam Twój wpis na liście czytelniczej, to padłam, bo myślałam, ze datę na trawniku wycinałaś przy pomocy kosiarki! :))) Aż się z siebie uśmiałam!
    Za to lato na płocie prawdziwe,prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi...hi...hi...:)
      O tak, chyba też bym padła jakbym wycięła kosiarką taka czcionkę ;)
      Wpawdzie chodzi mi już od dawna taki wycięty napis...ale jakiś prosty, ale nie ma jednak na takie zabawy czasu, a i sprzęt by sie przydał delikatniejszy...nasza kosiara zbyt masywna na takie igraszki słowne ;)

      Tak, na płocie prawdziwy, z mchu :)

      Usuń
  4. Cudowny ogród i można czuć się w nim jak w raju. Napis na płocie wow. Moc uścisków przesyłam i serdecznie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny czas, a do tego moje imieniny, hi hi hi, uwielbiam wiosnę, uwielbiam lato !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione serdeczności imieninowe :)
      Same powody do świętowania ;)

      Usuń
  6. A co to to, to na płocie zielonego-porastającego???

    OdpowiedzUsuń