Kolejne drzwi

poniedziałek, 15 października 2018
Była jesień przed drzwiami zamku, klienta, dziś zapraszam pod moje drzwi.
Coś czuję, te ta moja jesień Was zaskoczy...fioletem ! ;)



Surfinie odmiany Priscilla jeszcze jakoś wyglądają, 
zatem  innych akcentów jesiennych u mnie niestety brak.




Pozdrowienia w mało jesiennym klimacie zostawiam

;)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Ooo, u mnie w domu też wyjątkowo fiolet "na tapecie" - trochę to do mnie niepodobne, ale coś mnie tak wzięło na ten kolor, że nie mogłam się powstrzymać. Co prawda nie w postaci kwiatów, ale jednak podążam za trendem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie �� Moja jesień różowa z kolei ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różu najwięcej zawsze jesienią,
      a tu tak na przekór jesieni zrobiło lato ;)

      Usuń