Pani Kasia i kolejna Suita

niedziela, 21 października 2018
Przedłużone lato właśnie się skończyło, zatem najwyższy czas na akcenty jesienii.
Za sprawą Pani Kasi powstała kolejna Suita, tym razem w jesiennym wydaniu.
Miło mi, że tak się te wianki spodobały.


Miało być beżowo, brązowo i kremowo, ale wydawało mi się za mdło ;)
Musiałam dodać mojej soczystej zieleni.
Liście - symbole jesieni -  ożywiły kolorystycznie wianek.


Wybrałam grzybki, orzechy, śnieguliczkę, jabłuszka, szyszki
 i maleńkie dynie w kremowym kolorze.









A oto kolekcja Pani Kasi 


Jesienne pozdrowienia zostawiam i spokojnego niedzielnego wieczoru życzę.
Zmykam na wybory.

Anna
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Bardzo piękny i oryginalny wianek.
    Super ozdoba na drzwi.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek piękny, a wpleciona śnieguliczka prezentuje się bardzo elegancko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń