Hortensje rządzą...;)

wtorek, 8 sierpnia 2017
To ich czas.
Mój ulubiony czas.
Chwilo trwaj ;)
Trwa to już od miesiąca...
Pierwsze kwiaty  pojawiły się początkiem lipca, spóźnione nieco w tym roku.






Pozdrawia
Anna
 w ciągłym zauroczeniu nimi
;)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Pieknie, moje tez ciesza moj wzrok, uwielbiam je:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One tu są...uwielbiamy je ;)
      Pozdrawiam Kamillo...:)

      Usuń
  2. Ach jak miętowo w twoim ogrodzie! Cudnie! Uwielbiam ten czas kiedy hortensje są jeszcze seledynowe i zielone!

    OdpowiedzUsuń
  3. A rany, toż to jawa czy sen? Obłędne masz te hortensje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):):)
      Rosną wysoooooko !
      Rekompensują mój wzrost ;)
      Niczym je nie zasilam...boję sie co by było gdybym je zasiliła ;)

      Usuń
  4. też czekam zawsze na ten czas hortensji. Ich białe kwiaty rozświetlają mój trochę zacieniony ogród. U Ciebie jak zawsze pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...:) Potrafią rozświetlić, u mnie też tego potrzeba :)
      Dziękuję Alicjo :)

      Usuń
  5. Pięknie to wygląda z lampkami. Masz tak czarujący ogród, że napatrzeć się nie mogę. Miłego weekendu życzę.

    ดูหนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń