wciąż :)

niedziela, 20 sierpnia 2017
U mnie wciąż...LATO :)
Zmienia się...dojrzewa...nie, nie kończy się ;)
Trwa :)
A ja...wciąż zalatana.
Ostatnia cisza nie była spowodowana urlopem.
Jestem zapracowana, 
a wszelkie social media wciąż przegrywają na całej linii z moim ogrodem kiedy kwitną hortensje ;)

Dziś zdjęcia z serii...od progu 
;)









W dzisiejszym poście w rolach głównych wystąpili:
Żeniszek w kolorze lawendowym
Hortensja ogrodowa w kolorze limonkowym
Rozplenica japońska Little Bunny
 Bukszpan w formie kuli

Role drugoplanowe:
Hosty Francee, Fire&Ice, Blue Cadet
Żywotniki szczepione na pniu.

Pozostałe pory roku z tego miejsca można zobaczyć...

Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

:)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Twoje aranżacje zawsze zachwycają! O każdej porze roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale witasz gości. Dzięki hortensjom właśnie teraz mój ogród nabiera urody. Twój ogród zawsze jest ładny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, mój też zyskuje kiedy one kwitną, wypełnia się :)

      Usuń
  3. Witaj! Cudowny ogród, pamiętam moją wizytę w zeszłym roku u Ciebie i to,że światło za szybko znikało..:)Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aginko :)
      I ja wspominam...i Twoje smaczne prezenty też :)

      Usuń
  4. Mogłabym zamieszkać przy którejś donicy Cudowny ogród

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałąm, że Ty Dorotka, a Ty Calineczka, tak ? ;)

      Usuń
  5. Aniu jestem zauroczona Twoim ogrodem domem kwiatami donicami... dosłownie wszystkim!
    Zdradzilabys mi gdzie kupiłaś tą dużą prostokątną jasną donice? Poszukuję takiej od dawna... jest cudowna!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Aniu...;)
      Dziękuję serdecznie za miłe słowa :)
      Donicę kupiłam u nas w Rybniku w RojekDecor, ale bardzo dawno, nie są już dostępne, były w różnych rozmiarach i kształatach, piękna to była kolekcja :)

      Usuń