Garderoby jesiennej ciąg dalszy

wtorek, 14 października 2014
Jak wygląda mój ogród w jesiennej garderobie ?


Hortensje zostały przypudrowane dość mocno różem.


Surfinie nie chcą ustąpić jeszcze miejsca.





Ligustr Aureum też się nie poddaje ;)
Cieszy mnie swoją jasną barwą pełną świeżości.


W tym samym odcieniu co ligustr.
kasztanek.


I ten sam  kolor coraz mocniej przyjmuje rozplenica Herbstzauber
Nie tak dawno, jeszcze tak soczyście ciemnozielona.



Soczystość zieleni ustępuje odcieniowi oliwki.
Wszystko dostaje rudą kołderkę.
Bukszpan woli jednak beret od kapelusza ;) 


Ostatnia niedziela była tak cudownie ciepła,
z przyjemnością  wypiłam tu kawę,
pogadałam z roślinami ;)
i polatałam z konewką.


W dzisiejszy pochmurny i deszczowy dzień 
pozdrowienia słoneczne z ogrodu przesyłam

:)

Anna 
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Alez pieknie u Ciebie:) Z przyjemnoscia pospacerowalam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję Ci za możliwość odbycia spaceru po twoich jesiennych włościach...zachwycona jak zawsze. Mam pytanie odnośnie bukszpanów w donicach, kiedy dołujesz je z donicami do ziemi? mogę liczyć na znak od Ciebie?
    Buziaki i tulaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie...planuję końcówka października. Planuję...;) a co wyjdzie, zobaczymy...
      Odściskuję...♡

      Usuń
    2. Ok koduję i czekam na znak, że to już :) donice do ziemi, prawda? dobrze pamiętam?
      Serdeczności :)

      Usuń
    3. Tak...
      U mnie bukszpany rosną w plastikowych doniczkach i w tym je wkładam do ładnych ceramicznych donic, a przed zimą ładne donice do garażu, a bukszpany w swoich plastikowych doniczkach do gruntu. Wiosną, z ziemi, po umyciu doniczek wędrują znowu do eleganckich domków ;)

      Usuń
    4. Dziękuję Ani za instrukcję...jeszcze chwila i pójdą spać :)
      Całus

      Usuń
    5. Jsk to spać... ?!
      Dzień doberek Aguś...♡

      Usuń
    6. Zima idzie ;) może masz rację, nie będzie jej :)

      Usuń
  3. Kochana:) Jak wygląda Twój ogród.....ano cudnie wygląda i bajkowo:) zachwyca mnie dosłownie wszystko:) a Hortensja Bukietowa-bajka, moja jest dopiero malutka, bo tegoroczna:) no i powiem Ci zadałam sobie trud i prześledziłam prawie wszystkie Twoje posty:) i tak mi ten dom Twój nie dawał spokoju, coś mi w nim nie pasowało....:) i.....nie pomyliłam się:) jakież było moje zdziwienie, gdy się okazało, że jest tak jak myślałam, to stary dom lecz zmodernizowany:)-brawo!!!!!!!!!!!!!! Podoba mi się bardzo zwłaszcza wejście-fajny pomysł, chociaż gdy pokazałam mężowi, ten stwierdził, że stara wersja mu się bardziej podoba, ale co tam o gustach się nie dyskutuje:)
    No i bardzo mi się podobają Twoje bukszpanowe kule:) może Ci skradnę pomysł do swojego ogrodu:) w prawdzie posadziłam sporo bukszpanów w tym roku z zamiarem stworzenia małego żywopłotu:)
    Piję wirtualnie kawę w Twoim pięknym ogrodzie:) pa:) Edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Edyto...:)
      Chyba już miałam okazję Cię widzieć...:)
      Prawie wszystkie posty...?! Toś się utrudziła...;) Ciekawe ile czasu na to poświęciłaś...?
      Dziękuję za miłe słowa...
      Nie dziwię się, że coś nie pasowało...
      Takich domów się już nie buduje...
      ze ścianą kolankową wysokości 180cm i okiennek w tej ścianie...
      Nowa elewacja może zmylić...ale serce stare...dom ma 100 lat w tym roku :)
      Co do starej elewacji...jeśli finanse by pozwalały...to byłaby nowa cegła.
      Cóż...nie wszystko widać na zdjęciach...łatanie starej cegły nową nie wyglądałoby dobrze...a tego wymagałyby nowe rozwiazania.Kiedyś...zimą przygotuję porównanie..."było i jest"
      Hortensja zaskoczy Cię w przyszłym roku...gwarantuję;-)
      Ja uwielbiam kawę...dlatego serdecznie Cię zapraszam...♡

      Usuń
    2. Tak miałyśmy okazję się już poznać:) nie liczę czasu na rzeczy, które mnie zachwycają:) i właśnie te okienka Cię zgubiły:) Ja mieszkam w kamienicy co ma...104 lata:) lubię stare.....Uwielbiam Hortensje i czekam, aż mnie zaskoczy:) Dziękuję, pozdrawiam Edyta.

      Usuń
    3. To mnie przebiłaś...tą 4 ;)
      Ściskam..:)

      Usuń
  4. powiem Ci, że u Ciebie jeszcze lato króluje! ogród masz przecudowny, wygląda jakby w nim zastęp ogrodników pracował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez te surfinie...:)
      i ten zastęp ogrodników...usuwają
      wszelkie ślady;)
      A tak poważnie...zastepu ogrodników nie ma..ale jeden krasnoludek by się znalazł...;)
      Dziękuję i pozdrawiam
      Nie wysoka jestem...;)

      Usuń
  5. Zdjęcia Twojego ogrodu są takie, że aż dech zapiera...po prostu pięknie. Sama przyjemność na nie patrzeć, i powiem szczerze że raz nie wystarczy:)))
    Pozdrawiam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko...:)
      To bardzo dobrze , że " nie wystarczy";) bo czasem się boję, że Was zanudzam...

      Usuń
  6. Pięknie! A tak na marginesie: jakiego pudru użyłaś Aniu do tych cudnych hortensji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...♡
      Sierpiowa deszczowa aura tak na nie podziałała...przypuszczam...
      Nigdy wcześniej nie były tak różowe...?!

      Usuń
  7. Aniu widac, że kochasz swój ogród, bo każda roślinka wygląda obłędnie :) wszystko rośnie tak wspaniale, jest zdrowe, okazałe :) gratuluję
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko...:-)
      Dużo prawdy w tym co piszesz...ale druga strona...to na zdjęciach nie widać wszystkich niedociągnięć...chwaścików i takich tam...;)

      Usuń
  8. Jaki ten Twój ogród piękny.... Marzenie poprostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...długo o nim marzyłam...:)
      Dziękuję imienniczko...♡

      Usuń
  9. Dziękuję za ten cudny spacerek po Twoim przepięknym ogrodzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się w tym roku poddałam ogrodowo. nie mam czasu- nie mam. pozwoliłam zarosnąć. nie wiem jak ty to wszystko ogarniasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś...ja mam już dużego syna...więc czasu poświęcam mu już mniej...to po pierwsze, a po drugie...ledwo co ogarniam.W przyszłym roku muszę zrobić już konkretny przydział obowiązków dla domowników bo mam wiele rzeczy nie zrobionych w tym sezonie...a powinno być.
      Gdybym nie pracowała...to myślę, że bym to ogarnęła z lekką pomocą, a tak potrzebuję już konkretnego zaangażowania na stałe bo się zarobię...:(

      Usuń
  11. Wspaniałe zdjęcia i klimat. Surfinie są u mnie na pierwszym miejscu w ogrodowym rankingu zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję...:)
      Surfinie są godne polecenia...:)

      Usuń
  12. Klimatycznie,zawsze pieknie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A u ciebie Aniu jak zwykle czarujaco...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądam,przeglądam, daję nacieszyć się oczom i jestem zła...że to już koniec,kiedy ja chcę jeszcze!
    Jestem wielką fanką Twojego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti...nie koniec...będzie jeszcze... ;)
      Rozbawiłaś minie...dziękuję...buziaki ślę

      Usuń
  16. Bylam ostatnio u Ciebie i pochodziłam sobie w kapeluszu Pani Jesieni….i tak mi było mało…..tej jesieni, tych pięknych ujęć, tych kolorów :) A dzisiaj mam tą przyjemność usiąść w Twoim pięknym ogrodzie i nasycić się tym pięknem w całej odsłonie…..i tak mi dobrze, tak przyjemnie….bo jesień bardzo lubię :)
    Aniu, ogród masz cudny i nie dziwie się, że plotkujesz z roślinkami popijając kawę…….lubię do Ciebie zaglądać, pozdrawiam jesiennie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Basieńko za tak miły wpis...
      Cieszę się, że tym razem mogłam Cię nasycić...;)
      Miło mi ogromnie...:)

      Usuń
  17. Piękna odsłona jesiennego ogródu, ach taki mieć! :) Tyle barw i odcieni! Jest cudny!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś...:):):)
      Cieszę się, że Cię widzę...:)

      Usuń
  18. Twój ogród śledziłam na ogrodowisko.pl -jestem fanką tego portalu. Tam mnie urzekł dom po remoncie i wszechobecne kulki :) Trafiłam tutaj i jetem oczarowana jeszcze bardziej elegancją domu i ogrodu. Przepięknie. czekam na więcej. pozdrawiam Ewik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem...witam i tu...:)
      Dziękuję Ci Ewiku za miłe słowa i zapraszam...:)

      Usuń
  19. Nie no, Ty tutaj masz jak w bajce, prześlicznie, chyba nigdzie nie widziałam piękniejszego ogrodu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anuś :)
      Dziękuję za Twoje słowa uznania pod adresem ogrodu.
      Cieszy mnie, że tak Ci się podoba...:)
      Ja na niego nie patrzę w kategoriach ''piękna'',
      mam ''matczyny'' stosunek do niego...
      piękny nie piękny i tak będę go kochać...jak mama ;)

      Usuń
  20. Jejku jak zwykle cudownie,:) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego ogrodu. Znam go chyba na pamięć, widzę jedną zmianę w tawułkach na nózkach śliczne kulki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem witam Cię Marzeno oficjalnie ;)
      Ty rzeczywiście znasz doskonale mój ogród!!! Nie wszyscy zauważają tę zmianę...Mogę nawet powiedzieć...nieliczni.
      Miło mi Cię gościć...:-)

      Usuń
  21. Świetne zdjęcia :) Ja jesieni nie lubię ale patrząc na Twoje cudne zdjęcia chyba zmienię zdanie:) a ogród jak marzenie.... mój ze mną jest biedny i zaniedbany.... potrzebuje inspiracji i mobilizacji... chyba znalazłam... patrząc jak u Ciebie jest cudnie aż się zawstydziłam... czas wziąć się do pracy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu...
      W takim razie powodzenia życzę...i miło mi, że Cię pobudziłam...;)
      Zima dobra na planowanie...a od wiosny pełną parą do pracy...:)
      Ściskam...:)

      Usuń
  22. Jak będę DUŻA..., i jak będę miała dom..., to TY mi zaprojektujesz ogród, zgoda...???

    OdpowiedzUsuń
  23. PIĘKNIE!!! Dziękuję za przemiły spacer po Twoim ogrodzie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam o każdej porze....;) nie tylko jesienią ;)

      Usuń
  24. Przeczytalam w pismie Swiat Kobiety pieknie opisana milosc Pani do rodzinnego domu i Slaska. Wzruszylam sie bo teraz, szczegolnie w Stanach gdzie mieszkam, domy zamienia sie czesto i dlatego nie czuje sie tego uroku, tej prawdziwej duszy rodzinnego domu a szkoda.... Dziekuje i pozdrawiam Janina

    OdpowiedzUsuń