Pani Jesień i czerwone szpilki...;)

piątek, 17 października 2014
Generalnie  nie przepadam za czerwienią...
zwłaszcza za strażacką ;)
Czerwone usta, czerwone paznokcie...czerwone szpilki...to zdecydowanie nie moja stylistyka ;)
No chyba że...czerwone korale, na to dam się złapać...;)
 i... czerwone wino ;)
Tak, głęboki odcień czerwonego wina to dokładnie to co w czerwonym lubię...
mocna czerwień...pieprzowa czerwień.
I w takim odcieniu jak lubię, są właśnie rajskie jabłuszka...


(jabłuszka nadziałam na drut, miejsce łączenia zamaskowałam kokardką ze sznurka )

A tu...w moim ulubionym zestawie...TRZY :):):)


Piękna ta jesienna czerwień...ognista, pobudzająca...
ale moim faworytem jest całkiem inny kolor Pani Jesieni...
Zapewne się domyślacie...;)

Pozdrowienia spod jabłonki przesyłam...;)




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Czerwień i ja lubię dokładnie w takim samy wydaniu...nie mogę wyjść z zachwytu i mam wrażenie, że czego się nie dotkniesz zmienia się w piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień strażacką miałam kiedyś w salonie:) ale już mi przeszło i dobrze, teraz moim faworytem jest beż, śmietankowa biel:) w tej tonacji się generalnie kręcę no i i fiolet. Pomysł z jabłkami ciekawy:) Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłonie ozdobne są bardzo wartościowe - właśnie za radosne kolory od wiosennych kwiatów aż po jesienne owocki.
    Piękne korale!
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten odcień czerwieni jest również i moim ulubionym ! Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście czerwień nie jest ulubionym kolorem, ale czasem go przepraszamy :)
    Piękne jabłuszka! Cudne zdjęcia jak zawsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cudowny wianuszek! Piękna te czerwień u ciebie!!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te twoje zdjęcia, inny, piękny świat! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe rajskie jabłuszka z rajskiego ogródka :))) Piękne jak zawsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te jabłka idealnie pasują do Twojego ogrodu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jabłuszka a ich kolor jest wyjątkowy :) taki post czyta i ogląda się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Wszystkich Gości....bardzo cieplutko...:)
    i dziękuję za Wasze miłe komentarze...
    Ściskam...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwień:) Przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anno, a miałam pokazać 50 czerwonych róż, pieprzowej czerwieni. Tylko jednak mus wykadrować i koszyk obciąć. Ten po grzybach nie był najlepszym pomysłem za głęboki. :).
    Złotą jesienią przeganiamy czarne chmury. A ja się ogrzewam w cieple Twoich zdjęć i postów jesiennych. Pszczelarnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię tutaj pszczółko...;) baaardzo miło :)
      Z kadrowaniem...czy bez...ciekawa jestem bardzo....
      P.S Ewa...to na jabłka zawsze się skusi...;)

      Usuń
  14. Tooo jest mój kolor, a "rajkę" chcę koniecznie przed domem, przed oknem kuchennym mieć...eh :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń