Mój faworyt...;)

wtorek, 21 października 2014
Pani Jesień ma swoją garderobę wyjątkowo bogatą kolorystycznie...
w przeciwieństwie do mojej...raczej zachowawczej ;)
Nie stroni od żadnego koloru...do twarzy  jej w każdym. Mnie... nie w każdym :(
Poszperałam ostatnio w jej szafie...;)
i mam faworyta......złoty !


Jest w nim tyle słońca...ciepła...przytulności...
Tym kolorem jesień się zaczyna...;)
A ile pięknych kulek jesiennych w tym kolorze... mirabelki, owoce ognika, dynie...


Po tegorocznym poście zatytułowanym ''Znowu...'' z 4 września...można go znaleźć...
TUTAJ...
Niektórzy odnieśli mylne wrażenie, że ja nie lubię tej pory roku.
A ja....lubię jesień...nawet bardzo...o moim stosunku do pór roku pisałam już kiedyś
Nie będę się  powtarzać...lecz chodzi o to, że...

''Wszystko ma swój czas i swoją porę''

A ja...grabiłam już liście w połowie sierpnia....?! 
Wyobraźcie sobie...umawiacie się z kimś na 18.00, a ta osoba puka do Waszych drzwi o... 15.00 ;)
Powiedzcie mi...ale szczerze...będziecie zadowoleni...??? ;) 
Chyba, że jest to spotkanie bez zapowiedzi...to całkiem inna sprawa....:):):)
ale o tej innej sprawie...w następnym poście...;)

Pozdrawiam  i  jesienne...


przesyłam :)

PS         A w życiu...moim i moich znajomych kolejne ciemne chmury...a w poście tyle słońca,
                                                             to tak... dla równowagi....;)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Życzę w takim razie, aby i w Twoim życiu pojawiło się upragnione słoneczko i ogrzało ciepłymi promykami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiary, słońca i sił...zasługujesz na wszystko w największym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo słonka i ciepłych myśli posyłam :)
    Zdjęcia piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to w listki poleciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna złota ta nasza jesień!
    Ściskam Aniu, jak zwykle zdjecia urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc życzę duuuuużo słonka w życiu, nie tylko w blogosferze! :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Słonka życzę... Aby jak najszybciej zza tych ciemnych chmur wyszło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej najgorsze te czarne chmury. Oby wszystko się dobrze ułożyło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoneczko, szczęścia jak to złoto z twoich zdjęć życzę - niech swoim blaskiem rozpuści zmartwienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jesień na Twoich zdjęciach -:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymaj się cieplutko i radości życzę samych !!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za tymi chmurami słoneczko sie chowa!!! Trzymaj się! Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. złoty to fantastyczny kolor, zwłaszcza z zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu "czasami światło w nas gaśnie, ale roznieca je iskierka od drugiego człowieka"... życzę Ci duużo słoneczka każdego dnia:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. ...czarujesz zdjęciami...PS mnie zasmucil...
    pozdrawiam, buziam...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez kocham jesien, to chyba najpiekniejsza pora roku o ile jest złota polska:))) ja tez bym sie wsciekla jak ktos przyszedlby 3 godziny wczesni3ej, ja lubie jak goscie sie spozniaja, bo sama nie moge sie wyrobic zawze;))pozdrawiam cieplo;)) dyniowe kuleczki rocze;)0

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ślicznie za Wasze wpisy...♡♡♡
    Za ciepłe słowa, dobre myśli i poczucie humoru...:)
    Pozdrowienia złote zostawiam...;)
    I do zobaczenia...do usłyszenia....

    OdpowiedzUsuń
  18. Zatem pozdrawiam jesiennie, złociutko i żółciutko !!! Na moim podwórku rośnie 130-letni, duuuu...ży dąb... więc możesz sobie wyobrazić ilość spadających z niego liści ( i dziesiątki kilogramów żołędzi;-))) ... niestety lecą z nieba zeschłe, poszarzałe i nieładne !!! Tak więc grabie w dłoń, a odciski na dłoniach... hahaha... Buziaki optymistyczne ślę i pozytywne myśli*** Aaaaaa, wczoraj wieczorem widziałam "spadającą gwiazdę"... może warto popatrzeć w rozgwieżdżone niebo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoooda, że nieładne te dębowe listki :(
      Rzeczywiście...rzadko w nie patrzę, ale często gadam w tamtym kierunku...;)
      Pozdrawiam i zapraszam jutro na wirtualną kawę do ogrodu...;)

      Usuń
  19. Żółty i jego złote odcienie, to niespecjalnie mój klimat, jednakże u Ciebie wygląda on wyjątkowo, odniennie, zachęcająco... Boszzzz jak ja marzę o albumie z tymi zdjęciami wykonanymi przez Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń