Witamy jesień

sobota, 23 września 2017
W dzisiejszym poście odpowiedź na pytanie w tytule poprzedniego posta ;)
Ano jesień za tym stoi ;)








Od dziś już legalnie, potwierdzone na papierze, zaczyna swoje rządy ;)
Oby sprzyjające nam.

Pogodnej jesieni życzę

:)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. A ja myślałam że w kaloszkach na grzyby do lasu się wybierasz. Piękną dekoracje zrobiłaś.😄 Polskiej złotej jesieni życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzyby muszą poczekać...zawalona jestem robotą :)
      Oby była złota i ciepła :)

      Usuń
  2. Witamy jesień serdecznie;) oby tylko była słoneczna! Tego nam wszystkim życzę; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zapomniałam dodać, że dekoracja cudna!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ potrafisz przywitać Aniu!:)z bombą...cudnista kompozycja:)Chyba "grzebiemy"sobie w myślach:):),no i niech się ta jesień,jesieni,będzie równie piękna jak Twoje jej przywitanie:)usciski Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Gdzie dostanę takie ( nie wiem jak to fachowo sie nazywa) cos na czym Pani powiesiła latarenki?
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Renato, ja je nazywam hakami dekoracyjnymi, dostanie je Pani u mnie :), na górnym pasku zakładka SKLEP, warunki platności, przesyłki na maila.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ...albo bezpośrednio ze strony annastudio.pl w zakładce SKLEP

      Usuń
  6. Wspaniała dekoracja przed domem pięknie wita gości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. And I thought that in mushrooms on mushrooms to the forest you choose. beautiful decorations you made. Polish golden autumn I wish.\

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you :)
    Mushrooms in a soup ;)
    Greetings

    OdpowiedzUsuń