Gdzie byłam kiedy mnie nie było...;)

niedziela, 23 sierpnia 2015
Gdzie byłam ?
W ogrodzie...


Z nimi...


i  z nimi :)


Przyjaciel ogrodu :)
Mamy zaprzyjaźnioną parę.
Tym razem wpadł na łyka solo...;)


  Rozpoczął się najpiękniejszy czas w moim ogrodzie. 
Pełnia lata.
Pełnia mojego ogrodu.
Kwitną hortensje...


Każdą wolną chwilę spędzam teraz tutaj by nacieszyć się tym wszystkim.
Nasycić oko zanim wślizgnie się do ogrodu Pani Jesień
Jak najwięcej i jak najdłużej.
Uwielbiam ten czas...
Uwielbiam LATO...
Uwielbiam hortensje...
i spokój jaki daje mi ogród...
i
nieważne, że ciągle coś jest do zrobienia.
Zawsze tak będzie bo...

A garden is a thing of beauty
and  a job forever


...ale ogród to nie tylko praca ;)


Miłego niedzielnego popołudnia Wam życzę...
i wybaczcie
 uciekam do nich...
Czekają na mnie...;)

U nas znowu...UPAŁ !!!
A u Was ???



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. To najcudowniejsze cieszyć się tym co się robi!!!
    Tak tu pięknie ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  2. Hortensje i ja uwielbiam, to niesamowite krzewy :) Twoje są ogromne i piękne. Zdradzisz ile ma lat ten kolos za Tobą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lipcu obchodził...TRZY lata :):):)
      Zdecydowanie jest większa niż ja w jej wieku ;)
      Musiałam odszukać fotek i sprawdzić daty. Zdjęcia nie kłamią.
      Przygotuję w najbliższym czasie posta z ich wzrostem w kolejnych latach.

      Usuń
  3. Przepiękne hortensje. Jej wysokość mnie zadziwiła. Jak ją przycinasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopniuję cięcie, tak na kulkę, czyli zewnętrzne niższe, środkowe wyższe.

      Usuń
  4. Oj Aniu, w Twoim ogrodzie to można całymi dniami tak przesiadywać i cieszyć się tym pięknem które Cię otacza....cudnie jest w tym Twoim zielonym raju....i te hortensje ....może kiedyś moja taka będzie :) Właśnie posadziłam odmianę limelight i mam nadzieję że też wyrośnie na tak piękną damę :) Jestem pod ogromnym wrażeniem ....
    PS a Twoja hortensja to jaka odmiana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu...:)
      Jaka odmiana ? Zgadnij :)
      Odpowiedź wśród małych zdjęć na bocznym pasku ;)
      Ściskam :)

      Usuń
    2. Już wiem....doczytałam :))) dziękuję :)

      Usuń
  5. Piękna sesja Aniu:) śliczne zdjęcia:)
    wspaniałego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNIE!!!!
    Ty masz tam u siebie swój własny RAJ na Ziemi :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RAJ to może za dużo powiedziane...
      ale moja bajka ;)
      Dziękuję Ci Agnieszko :)

      Usuń
  7. Cudowny ogród :)) Jakim cudem twoje hortensje stoją na baczność?? Moje kładą się mimo iż nie mają w tym roku olbrzymich kwiatostanów :(( Mam tak już drugi rok i nie mam już do nich siły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...Może to kwestia cięcia, a może stanowiska...
      A może odmiany. Anabelle strasznie się kładą.
      Moje po deszczu też opadły, ciut się podniosły, ale jednak deszcz je mocno przygniótł.
      Musiałam niektóre podwiązać.
      Obserwuję, że z każdym rokiem są mocniejsze i mniej się pokladają.
      Powodzenia, daj im jeszcze szansę ;)

      Usuń
  8. Nie wychodziłabym z takiego pięknego ogrodu. Niech lato trwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...widzę, że jesteśmy bardzo zgodne w wielu kwestiach ;)
      Macham do amatorki lata...:)

      Usuń