Lustereczko powiedz przecie...;)

wtorek, 18 sierpnia 2015

Lustra w wnętrzach  sprawiają niesamowite wrażenie.
W ogrodzie, moim zdaniem,  jeszcze większe.
Przynajmniej na mnie...


Dziś małe lustereczko, które jest już ze mną, a może trafniej było by powiedzieć... jest w moim ogrodzie od bardzo dawna. Od zawsze. Lustro nabyłam zanim ogród urządziłam i choć docelowo miało swoje miejsce to stało się lustereczkiem wędrującym ;). I w tej formie bardzo mi odpowiada. Co jakiś czas przegląda się w nim coś innego...     A dziś może ktoś z Was ??? ;)








Pozdrowienia z drugiej strony lustra przesyła

Anna
:)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Piękne lustro, fajny pomysł, też bym takie przygarnęła do siebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lustro, wspaniale wygląda wśród kwiatów. I mnie zachwycają lustra wkomponowane w ogród. Budują przestrzeń iluzją :)))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel i zieleń - inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne lustro i piękna aranżacja ale w takim ogrodzie wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne lustereczko, wśród tej bujnej zieleni:)
    ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustereczko jest prześlicznie a u Ciebie tak magicznie, bajkowo - cudnie!:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne lustro. A czy ja widze dynie i kasztany? Trzymam się jeszcze lata pazurami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale są też tulipany ;)
      Foty pochodzą z różnych sezonów.
      Ja tak samo trzymam się lata i nie puszczę...;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tym lustrem,piękny masz ten ogród:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu lustro w ogrodzie to świetny pomysł:) Zwłaszcza takie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko nad cudeńkami!
    Ale, ale! Aniu, zauważyłam (nie wiem czemu dopiero teraz), ze mam prawie identyczny kolor okien i męczy mnie, jaką dobraż elewację, a u Ciebie wygląda tak pięknie ten jasny kolor z podbitką kamienną brąz, że chyba sobie kiedyś sprawię tak samo :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Cię zainspirowałam to...miło mi :):):)
      Buziaki :)

      Usuń
  11. Wspaniałe lustro, niezwykły pomysł, ale prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń