Tym RAZEM...;)

poniedziałek, 24 sierpnia 2015
Tym razem przylecieli w duecie
 :) :):)


Pozdrawiam 
:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Nie dziwię się że ta urocza parka przylatuje do Ciebie.....taki krajobraz każdego zauroczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przez kilka lat pojawiała się taka parka, nie mogłam się na nią napatrzeć, nawet sobie buziaczki dawały . W tym roku niestety, przyleciał tylko 1 gołąbek....ależ mi przykro było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo, obserwuję ich od kilku lat.
      Ale nieśmiałe i płochliwe dalej mimo, że zaglądają tu już tak długo.
      Masz rację z tymi buziaczkami...;)
      Jak je zobaczyłam w takiej sytuacji to dopiero zrozumiałam co znaczy ''gruchają sobie jak dwa gołąbki'' ;)

      Usuń
  3. Ale jakie ładne, takie posągowe wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. On był, rozpoznał teren, napił się, przeżył więc swoją panią przyprowadził...to się nazywa miłość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń