Testuję...;)

piątek, 28 sierpnia 2015

W ogrodzie dominuje surfinia w kolorze limonki, ale innym nie mówię NIE.
Testuję sobie w tym sezonie jasną petunię w żółtym odcieniu i w bieli.
Oto kandydatki do tronu w przyszłym sezonie ;)



Czy pobiją dotychczasową królową ?! Zobaczymy...
Kandydatki wystąpiły ''saute'' ;)
Widzicie je niewystylizowane, ale w swojej naturalnej krasie (czyt. nie skubię przekwitniętych kwiatostanów, gdybym to robiła musiałabym zrezygnować ze snu...;))
W tle dotychczasowa..Jaśnie Panująca ;)

Zbliżenia


Niestety nie znam ich odmian.
Żółta  pasuje mi idealnie  do tej trzmieliny i dotrzymuje jej towarzystwa.


 ''Białą'' dostałam w prezencie  (puszczam oko do Kasi ;))
Pięknie komponuje się z szarością  stołu.

Z pozdrowieniami
Anna

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Przepiękne! Uwielbiam zarówno petunie jak i surfinie. I właśnie w takich kolorach. Cały Twój ogród jest wspaniały!
    Zdradzisz jakie stosujesz odżywki do kwiatów, że tak pięknie kwitną?
    Pozdrawiam, Ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :)
      Zdradzałam to już na tych stronach, więc Tobie też zdradzę...;)
      PLANTON S do surfinii z Pantpolu.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam BIEL do mojego ogrodu, bardzo Cię LUBIĘ :)

      Usuń
  2. Piękności:) Ten Twój ogród to magiaaaaa:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne, ale dla mnie biała najpiekniejsza!
    słonecznego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście piękne, ciężko wybrać która ładniejsza ; ) a zielone doniczki rewelacja!!! Ale w Twoim ogrodzie Aniu wszystko zawsze takie ładne nic tylko podziwiać .... Pozdrawiam w ten piękny i ciepły wieczór .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...piękny i ciepły, aż o nim posta skrobnęłam ;)
      Kasiu, niestety tą zieloną doniczkę mam tylko jedną, przekładam sobie...
      Uściski przesyłam...:)
      Dziś znowu tak cudnie.
      Miłej niedzieli

      Usuń
  5. same cuda:) wszystkie piękne, ale limonkowych nic nie przebije!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie :)
      Kolejna ZDECYDOWANA :)
      Pozdrowienia limonkowe ;)

      Usuń
  6. Przepiękne surfinie, nie mogę napatrzeć się na ich zdrowie i urodę <3
    U mnie niestety nie chcą rosnąć, już w sierpniu łapią mączniaka, brzydko podsychają i brązowieją. Zawsze sobie obiecuję, że już nie posadzę..... i zawsze się łamię ;))

    OdpowiedzUsuń