Jesień do kochania

czwartek, 19 października 2017
Dziś jeszcze w rozpoczętym przedwczoraj temacie ''kochania'' ;)
Ta kompozycja jakoś mi pasuje do tego wątku ;)







Bluszcze też kocham ;)

By jesienią cieszyć się takim serduszkiem, 
to trzeba o tym pomyśleć wiosną  ;)



PS. Wiosną w donicę włożyłam trzy 10 cm pędy bluszcza. Stanowisko przez cały sezon w cieniu.
To jedna z  odmian bluszczu pokojowego, oczywiście można go na zimę zabrać do domu, ale mnie 
w domu bluszcze po jakimś czasie padają, za suche powietrze mamy.




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Pięknie rośnie i widać że posadzony z sercem :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz te bluszczyki. Są przepiękne! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bluszczyki:)tkwi w nich taki potencjał aranżacyjno-kompozycyjny:)ta różnorodność zieloności,kształtów listeczków:)Sliczności serduszko:)sercem kształtowane:)mus do kochania:)Aga z buziakiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...pięknie to ujęłaś...mają potencjał niesamowity !!!
      Dla mnie są wyjątkowo plastyczne ;)
      Odbuziam ;)

      Usuń
  4. No cudnie!!! Wyrafinowane zdjęcia😀😄🤣

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudnie!!! Wyrafinowane zdjęcia😀😄🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mi się tak dublujesz ;)
      Wolę już żebyś się troiła ;)

      Usuń