Złota

wtorek, 17 października 2017
 Taką jesień to można lubić, ba...nawet można się w niej rozkochać.
Ciepła, słoneczna i złota.
Ponoć taka cudowna w całej Polsce.

 



Z ciepłymi pozdrowieniami
rozkochana Anna 
;)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Piękna jesień.Takiej mi brakowało. Aż trudno uwierzyć, że to połowa października!!! Pozdrawiam spod zamku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzajemniam cieplutko :)
      Oby trwała jak najdłużej...takie temperatury to lubimy :)
      W niedzielę w piżamie piłam poranną kawę w ogrodzie, wprawdzie narzuciłam sweterek, ale w piżama była ;)

      Usuń
  2. U mnie też pogoda super. Tylko podziwiać jak jest pięknie.Nawet porządki już ogrodowe zrobiłam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, głowa mi się kręci dookoła szyji...tyle cudnych widoków ! :)
      Ja jeszcze niestety mam sporo do zrobienia

      Usuń
  3. O tak Aniu rozkochuje nas ta pażdziernikowa jesień:)Od morza po Tatry bogactwem obdarza:)Na"ogród królewski"niezłą garścią sypnęła:)oj nie żałowała kruszcu....piękna pozłota:)Rozkochanej...rozkochana myśli z bogactwem barw :)Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś Kochana, dziękuję serdecznie za tak barwny komentarz:)

      Usuń
  4. Vašu záhradu obdivujem celé roky. Vraciam sa k nej zas a zas. Nič krajšie nepoznám. Ďakujem za nádherné výhľady,umelecké zátišia.

    Slávka

    OdpowiedzUsuń