Green Canoe i...gwiazdka ;)

piątek, 20 grudnia 2013


W poprzednim poście zaprosiłam Was do mojej starej kuchni,
jednak
sama nie zabrałabym się do fotografowania tych kątów...
 Był ktoś... kto mnie zmotywował...;) Tą osobą była Asia z Green Canoe.
Blog Asi był pierwszym blogiem na jaki  trafiłam w sieci...i stamtąd popłynęłam dalej......
by po jakimś czasie dopłynąć do przystani...Lecę w kulki...;)
Dziękuję Ci Asiu....za tamten czas....i  teraz....:)
bo teraz....ku wielkiej mej uciesze  ''parę''  fotek z kulkami znajdziecie w świątecznym magazynie
 Green Canoe....
Dla mnie to niesamowite...!!!
Mam wrażenie, że gwiazda dość wcześnie  uśmiechnęła się do mnie...;)

Polecam...wyjątkowo ciekawy i inspirujący...jak zawsze...:)



To mój pierwszy prezent pod choinką...;)


Pozdrawiam i zmykam....
Od wczoraj spotyka mnie tyle niemiłych rzeczy....ale nie ma czasu by o tym pisać...a może dobrze...;)
Na szczęście dzisiejsza niespodzianka rekompensuje to...:):):)
A jutro u mnie przedświąteczne spotkanie ogrodniczek...:):):) Same baby....!!!
Naprawdę zmykam...bo przez te zdarzenia losowe z przygotowaniami jestem w lesie...




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Aniu, gratuluję , tak piękne wnętrze zasługuje na taka popularyzację jak w tym właśnie magazynie. pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też gratuluję! Piękne wnętrze!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! zaraz pędzę przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu widziałam, czytałam i gratuluję:)
    ps. daj znac czy paczka doszła?
    pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...pewnie, że podoba !!!
      Aguś...przepraszam....mama odebrała wczoraj..nie przedwczoraj...gubię się...
      Mycha....cudna!!! Zrobię jej indywidualną sesję....;)
      Nieletni podziwiał staranność wykonania....:):):)
      Dziękuję Ci serdecznie...i za życzenia. Buziaki

      Usuń
  5. już jest Green Canoe ...widzisz u mnie tez powiadomienia np zaspały :)))) na pocieszenie dodam że i ja w lesie chyba jeszcze większym Aniu :))) albo tak mi się wydaje za sprawą podobnego wychowania przez mamę o podobnym widać spojrzeniu na święta he,he :))....ale u Ciebie już dekoracyjnie i choinka w domu i lampki przed ...więc święta masz ogarnięte !!!!! a Asia ma dobry gust więc nic dziwnego że i Ty trafiłaś do jej czółna !!!! no a ja teraz zamiast robić farsz idę pooglądać !!!!!! buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje,należy Ci sie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu trafiłam do Ciebie właśnie z magazynu GC style który od dawna uwielbiam. Widząc już początkowe fotki Twojego domu od razu postanowiłam Cię odwiedzić i się "zakochałam":) bardzo podoba mi się u Ciebie więc zostaję na dłużej:):)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale, gratuluję. Takie wyróżnienia dodają skrzydeł! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam własnie :-)
    od razu wiedziałam że to Twoja kuchnia :)))

    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, super zobaczyć Twoje zdjęcia w GC! Ach, spotkanie ogrodniczek powiadasz…. Moje ulubione:) Może kiedyś połączymy obozy? Buziam bardzo mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. z całego serducha gratuluję cudownej sesji zdjęciowej;-)))mieszkasz bajkowo;-)))pierwsze słowo jakie skojarzyło mi sie z Twoim mieszkaniem to -ELEGANCJA;-))) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Precz smutki, niech żyje radocha gazetowa!!! Super, gratulacje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już!!!! Aniu pięknie u Ciebie. Gratuluję Ci kochana;) Ściskam Cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ! należało się :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Aniu :) Wyszło przecudnie i z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ania, prezent, który niesie wiele radości! Ucieszyłam się widząc Twoją piękna buzię i Wasze przytulne kąty:):):) . Fajnie, ze przyjęła wyzwanie:)
    A gwiazdkę masz przepiękną:)
    Pozdrowień przedświątecznych moc!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Was ciepło....wpadam na chwilę....dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest, jest nareszcie się doczekałam:-) Serdeczne gratulacje Aniu:-) Twoje zdjęcia jak zwykle rewelacyjne, a domek w świątecznym "ubranku" wygląda naprawdę zjawiskowo!!!! A ja będę miała wielką przyjemność zobaczyć go na żywo:-) Czuję się wyróżniona:-)

    Widzisz, warto wierzyć w siebie:-) Najlepszy prezent na święta:-) Do miłego zobaczenia wieczorkiem:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu.. dobrym ludziom.. zdarzają sie dobre .. rzeczy.... :):) Pięknie tutaj u Ciebie, zarażasz pasją .. :)pozdrawiam bardzo cieplutko!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. ;-) weszłam obejrzeć cIEBIE I Magodę- piękne i fajowy pomysł na sztuczną

    OdpowiedzUsuń
  21. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Ci serdecznie!!! Piękne zdjęcia,piękna sesja!!!!
    Kochana, spokojnych Świąt Ci zycze....Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe przeżycie... dzielić się z innymi swoją rzeczywistością!!! To jest napewno wspaniałe uczucie!!! Jeszcze tu nigdy nie "występowałam", chociaż znam Cię Aniu z Ogrodowiska, gdzie podziwiam Twój piękny ogród, czytam bloga i uwielbiam Twoje kulki i perfekcyjne fotki !!! Teraz jeszcze kilka stron z Waszego domku w Green Canoe!!! Życzę Tobie, oraz Twoim bliskim najwspanialszych rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia, a w Nowym Roku podobnej kreatywności w tworzeniu zakulkowanego świata!!! Gabrysia z Bytomia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, serdecznie Gratuluję...:)
    Wszystko wstecz obejrzałam....:))) Przepraszam, że się nie odzywam..., ale postanowiłam w tym roku Dzieci dookoła obdarować własnoręcznie wykonanymi prezentami..., w związku z tym czasu jak na lekarstwo...
    Pięknie u Ciebie! Nieustająco mnie wszystko zachwyca....i z buzią otwartą oglądam i napatrzeć się nie mogę...:)

    Życzę Ci Kochana spokojnych i zdrowych Świąt, spędzonych RODZINNIE:)))))
    Buziaki:******

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne wieści! Serdecznie gratuluję! Aż kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń


  26. DZIĘKUJĘ...DZIĘKUJĘ...i raz jeszcze DZIĘKUJĘ
    za Wasze gratulacje, ciepłe życzenia świąteczne, dobre słowo....
    Byłam zestresowana tą sesją....nie przepadam za fotografowaniem swoich wnętrz...
    miałam mało czasu na zdjęcia...nie zdążyłam obfocić wszystkiego...
    ogród to co innego...żyje, zmienia się, rośnie i jest młody...;)
    Jeszcze raz Wam dziękuję....i witam bardzo ciepło nowe twarzyczki...:):):)
    Pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń