Odpalone....;)

piątek, 13 grudnia 2013
Odpalone !!! :)
Wprawdzie z lekkim poślizgiem...bo zazwyczaj robimy to na ''Mikołaja''


jednak.....
Idą  święta....;)


Nie tylko je widać coraz wyraźniej, ale i czuć...;)
Ja czuję je wszędzie...;)
Przez prawie cały tydzień woziłam w samochodzie gałęzie igliwia....
wydaje mi się,że sama pachnę już choinką....;)
Przesyłam pozdrowienia z zapachem  świąt...;)
i życzę spokojnego weekendu....


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Odpowiedzi
    1. Witaj moja wierna czytelniczko....;)

      Usuń
    2. Otrzymałam dzis przesyłkę :) dziękuje raz jeszcze za prezent i przepiękne życzenia :) Jak ja dawno nie otrzymałam życzeń na karcie. Teraz tylko sms, czy mail....
      Dziękuje, dziękuje :)

      Tobie również życzę pięknych, pachnących, zdrowych, wesołych i białych świąt Bożego Narodzenia :*
      pozdrawiam
      Agnieszka

      Usuń
    3. Dzięki Aguś za info. Cieszę się, że już dotarła...:):):) Jestem pod wrażeniem naszej poczty...no,no,no...aż tak optymistyczna nie byłam i stawiałam na wtorek ;)
      Dziękuję Ci również za życzenia...:):):)
      Buziaki

      Usuń
  2. Super oświetlone dom.Cudowne to wejście macie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj-czuję niedosyt zdjęciowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kochana, tylko skąd Ty ten śnieg wzięłaś o tej porze? U nas ani płatka:-) Buziam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana....dokładnie z tego samego miejsca skąd Ty swoje niebieskie niebo i gorące słońce w ostatnim poście... :):):) A co do pory...o tej porze dawno powinien być śnieg....:(
      Buziaki...

      Usuń
  5. Ślicznie , a ja dopiero wczoraj zaczęłam wieszanie lampek a mam zawsze ich dużo. W oknach i w ogrodzie. Ale u Ciebie śniegu, u nas już prawie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie. Ja juz tez ubralam drzewka lampkami. Narazie jako jedyna na wsi.:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....ja byłam czwarta jeśli wliczę miejscową restaurację :):):)
      Pozdrawiam Moniko...

      Usuń
  7. Po prostu pięknie!!! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie, cudnie. Magiczna aura. Zjawiskowa , szczęśliwa gospodyni.;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Tatiano....:):):)
      Dziękuję za miłe słowa...widzimy się na wiosnę :)

      Usuń
  9. Przepięknie!!! Teraz to naprawdę czuć i widać nadchodzące Święta :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajkowo to wyglada:) Oswietlnia domow uwielbiam najbardziej w swieta.Szalenie mi sie podoba oswietlony dom i ogrod.Zawsze podziwiam kto co ma w ogrodku.Sama mam dom i od 3 lat dekorujemy oswietleniem wejscie.Nie jest to szał maja piekniejsze ale wizualnie taka oswietlona weranda daje takze fajny klimat swiateczny.Twoje kule przed wejsciem robia wrazenie......:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....ja podobnie, od dziecka wpatrzona w tym czasie w...ogródki :):):)

      Usuń
  11. Pięknie!!! coś cudownego, jak w bajce. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie jak w bajcie ! przepięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak w bajce! :) U mnie odpala się dopiero w Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ,przecudownie!! Napatrzeć się nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny efekt. Klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój dom wygląda jak z bajki ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  17. abardzo lubie jezdzic zimą autem wieczorami, kiedy to od domów bije właśnie takie ciepło i blask. Nigdy indziej obce domy nie stają się takie ciepłe:)))
    pozdrawiam cieplutko Anusia:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, tylko skąd ten śnieg na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to skąd ??? Z chmur, w których para wodna się krystalizuje tworząc kryształy lodu....te zaś opadają w dół....i tworzą na ziemi pokrywę śnieżną.
      Zdjęcia pochodzą z tego roku z kwietnia...ale jakoś nie pasowały mi do publikacji w poście na Wielkanoc...Polecam tvn meteo :):):)

      Usuń
  19. bajkowo,przecudnie udekorowalas dom,uwielbiam twoje fotki;)))że tez wczesniej Cię nie znalazlam dopiero calkiem niedawno wpadlam przypadkiem na twój blog;;))pieknie po prostu pieknie;))pozdrawiam cieplo;))do anonimowego powyzej,jakto skad snieg, przeciez padał niedawno;;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana... jak w bajce;):):) Po prostu przecudnie. Napatrzeć się nie mogę. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie! Gdybym mieszkała bliżej przyjechałabym zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam mroźnym południem....:)
    Dopiero co wróciłam do domu i rozpływam się w domowym ciepełku i... Waszych miłych komentarzach...:):):)
    DZIĘKUJĘ za każdy z nich....:):):) Domy w tym świątecznym okresie rzeczywiście zyskują na urodzie i jak zauważyła trafnie lawendowa panna....stają się takie... ciepłe...i tego ciepła Wam życzę....również w przedświątecznym czasie......:):):)
    i szybciutko odpowiadam na postawione w komentarzach pytania...;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świątecznie bajeczny klimat! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń