Odpalone....;)

piątek, 13 grudnia 2013
Odpalone !!! :)
Wprawdzie z lekkim poślizgiem bo zazwyczaj robimy to na ''Mikołaja''


jednak...
Idą  święta ;)


Nie tylko je widać coraz wyraźniej, ale i czuć ;)
Ja czuję je wszędzie ;)
Przez prawie cały tydzień woziłam w samochodzie gałęzie igliwia,
wydaje mi się, że sama pachnę już choinką ;)
Przesyłam pozdrowienia z zapachem  świąt
i życzę spokojnego weekendu.

:)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Odpowiedzi
    1. Witaj moja wierna czytelniczko....;)

      Usuń
    2. Otrzymałam dzis przesyłkę :) dziękuje raz jeszcze za prezent i przepiękne życzenia :) Jak ja dawno nie otrzymałam życzeń na karcie. Teraz tylko sms, czy mail....
      Dziękuje, dziękuje :)

      Tobie również życzę pięknych, pachnących, zdrowych, wesołych i białych świąt Bożego Narodzenia :*
      pozdrawiam
      Agnieszka

      Usuń
    3. Dzięki Aguś za info. Cieszę się, że już dotarła...:):):) Jestem pod wrażeniem naszej poczty...no,no,no...aż tak optymistyczna nie byłam i stawiałam na wtorek ;)
      Dziękuję Ci również za życzenia...:):):)
      Buziaki

      Usuń
  2. Super oświetlone dom.Cudowne to wejście macie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj-czuję niedosyt zdjęciowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kochana, tylko skąd Ty ten śnieg wzięłaś o tej porze? U nas ani płatka:-) Buziam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana....dokładnie z tego samego miejsca skąd Ty swoje niebieskie niebo i gorące słońce w ostatnim poście... :):):) A co do pory...o tej porze dawno powinien być śnieg....:(
      Buziaki...

      Usuń
  5. Ślicznie , a ja dopiero wczoraj zaczęłam wieszanie lampek a mam zawsze ich dużo. W oknach i w ogrodzie. Ale u Ciebie śniegu, u nas już prawie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie. Ja juz tez ubralam drzewka lampkami. Narazie jako jedyna na wsi.:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....ja byłam czwarta jeśli wliczę miejscową restaurację :):):)
      Pozdrawiam Moniko...

      Usuń
  7. Po prostu pięknie!!! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie, cudnie. Magiczna aura. Zjawiskowa , szczęśliwa gospodyni.;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Tatiano....:):):)
      Dziękuję za miłe słowa...widzimy się na wiosnę :)

      Usuń
  9. Przepięknie!!! Teraz to naprawdę czuć i widać nadchodzące Święta :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajkowo to wyglada:) Oswietlnia domow uwielbiam najbardziej w swieta.Szalenie mi sie podoba oswietlony dom i ogrod.Zawsze podziwiam kto co ma w ogrodku.Sama mam dom i od 3 lat dekorujemy oswietleniem wejscie.Nie jest to szał maja piekniejsze ale wizualnie taka oswietlona weranda daje takze fajny klimat swiateczny.Twoje kule przed wejsciem robia wrazenie......:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....ja podobnie, od dziecka wpatrzona w tym czasie w...ogródki :):):)

      Usuń
  11. Pięknie!!! coś cudownego, jak w bajce. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie jak w bajcie ! przepięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak w bajce! :) U mnie odpala się dopiero w Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ,przecudownie!! Napatrzeć się nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny efekt. Klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój dom wygląda jak z bajki ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  17. abardzo lubie jezdzic zimą autem wieczorami, kiedy to od domów bije właśnie takie ciepło i blask. Nigdy indziej obce domy nie stają się takie ciepłe:)))
    pozdrawiam cieplutko Anusia:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, tylko skąd ten śnieg na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to skąd ??? Z chmur, w których para wodna się krystalizuje tworząc kryształy lodu....te zaś opadają w dół....i tworzą na ziemi pokrywę śnieżną.
      Zdjęcia pochodzą z tego roku z kwietnia...ale jakoś nie pasowały mi do publikacji w poście na Wielkanoc...Polecam tvn meteo :):):)

      Usuń
  19. bajkowo,przecudnie udekorowalas dom,uwielbiam twoje fotki;)))że tez wczesniej Cię nie znalazlam dopiero calkiem niedawno wpadlam przypadkiem na twój blog;;))pieknie po prostu pieknie;))pozdrawiam cieplo;))do anonimowego powyzej,jakto skad snieg, przeciez padał niedawno;;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana... jak w bajce;):):) Po prostu przecudnie. Napatrzeć się nie mogę. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie! Gdybym mieszkała bliżej przyjechałabym zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam mroźnym południem....:)
    Dopiero co wróciłam do domu i rozpływam się w domowym ciepełku i... Waszych miłych komentarzach...:):):)
    DZIĘKUJĘ za każdy z nich....:):):) Domy w tym świątecznym okresie rzeczywiście zyskują na urodzie i jak zauważyła trafnie lawendowa panna....stają się takie... ciepłe...i tego ciepła Wam życzę....również w przedświątecznym czasie......:):):)
    i szybciutko odpowiadam na postawione w komentarzach pytania...;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świątecznie bajeczny klimat! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi,

    First of all, I love your house and garden. But I do have question? How do you power the lights in your window boxes? Is it solar? or are they battery operated?

    thank you!

    Madie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi,
      I'm glad you like it.,
      These are ordinary electrical lights, powered from socekts inside the house. I've simply put the wiring under the window frame.

      Greetings

      Usuń
    2. you are so dedicated and organized. now i have to figure out how to get the electrical outlets by my windows. something to do in winter. LOL

      have a great day :)

      Usuń