Kawa ze Świętym...;)

piątek, 6 grudnia 2013
Wypiłam dziś kawę w towarzystwie Mikołaja,
mówił mi, że z tym mlekiem to ściema...
Woli kawę i to czarną ;)
 i niekoniecznie marki Jacobs ;)


Nie ma wątpliwości...
Przyszła już zima.


Czasem sypnie śniegiem, czasem mrozem.


Kawa ze ''świętym''  ;)


Takich ''mikołajów'' mam kilku. Pojawiły się u nas kilkanaście lat temu
i osiedliły się na stałe w naszej kuchni.
Z powodu braku komina ;), wspinały się po firankach, roletach.
Jednak najczęściej...po kablu z lampy, która wisi nad stołem.
Służyły nie tylko dekoracji, w tym świątecznym czasie były po prostu zabawkami.
Nie zapomnę nigdy tego radosnego śmiechu mojego synka,
kiedy w zupie mamy lądował Mikołaj bo czasem miały zwyczaj spadać z kabla.


Taki był mój dzisiejszy Mikołaj...
Pełen ciepłych wspomnień
i choć mój syn ma na imię Seweryn to czasem wydaje mi się, że jest moim Mikołajem,
każdego dnia, nie tylko 6 grudnia.
Fajnie mieć dzieci :):):)
Są najwspanialszym prezentem.


Z zimowymi pozdrowieniami...

Anna

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Oj zima przyszła oj przyszła!;) A na temat dzieci wierzę Ci na słowo, bo sama jeszcze nie mam...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj masz rację- najlepsy prezent dla człowieka-to patrzeć na swoje usmiechnięte dzielo życia. Buziolam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % :)
      Odwzajemniam buziaki.....:)

      Usuń
  3. ah zima brrrrrrrr i ten wiatr jeszcze do tego !!!!
    byleby do wiosny;)
    a Święty to trochę ściemnacz więc nie wiadomo kiedy prawdę powie )
    fotka MIKOŁAJKA małego rozkoszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś....u nas też wieje, że HEJ....;)

      Usuń
  4. U Mnie zimnoooo i bardzo wietrznie....
    Ale za to u Ciebie kochana cieplutko i przytulnie.... Zapach kawki, aż u Mnie czuć...
    Piękne zdjęcia;)
    Ściskam cieplutko i ślę całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ...ani jednego!!! Proponowałam.....a on do mnie: Dziecko, czy ty nie widzisz jak ja wyglądam,
      walczę z nadwagą...przez te ciasteczka bezskutecznie ;)

      Usuń
  6. O tak, tym bardziej , że jedno urodzone w grudniu a drugie poczęte w grudniu, hi hi hi , i każde z nich miało nazywać się Mikołaj, zostało na Milence i Michałku, też na M hi hi hi.
    Fajne to zdjęcie z kubeczkiem , z odbiciem Mikołaja, bombowe, buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenka..Michałek...ślicznie :)
      Ja mam na S....tata Stefan,mąż Sławek, syn Seweryn, szwagier Sebastian...:):):)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo....bo zima też piękna ;) czasem potrafi nas zadziwić...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie...:):):) zdjęcia czysty przypadek...wyszłam na chwilę do ogrodu....
      Zachwyciła mnie ta gałązka i rajskie kuleczki...przepraszam...jabłuszka ;)

      Usuń
  9. Podpisuje się pod tym , co napisałaś o dzieciach :-)
    A zdjęcie Mikołaja przy kawie mnie rozwaliło !

    OdpowiedzUsuń
  10. równiez podpisuje sie pod tym, co napisałaś o dzieciach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne zdjęcia!!!!
    Ja też mam frajdę z Mikołaja, z oczekiwania na Święta...wszystko dzięki dzieciom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu....:):):) Miło, że się podobają...
      Dzieci ubarwiają nasz świat....:):):)
      Mój coraz bardziej dorosły...ale też fajnie...inaczej...

      Usuń
  12. Kochana jak Ja kocham Twoje zdjęcia ... są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak mnie miiiiło czytać TAKIE słowa....:):):):):)
      Dziękuję Ci Dianko....bardzo.

      Usuń
  13. Śliczny ten Twój Mikołaj!!! Zachwycam się kartką, piękny efekt i jaki fajny pomysł na kartkę świąteczną:) zdjęcia jak zwykle zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie,że się podobają....:):):)
      Dziękuję za miłe słowa....:)

      Usuń
  14. wszystkie mikolajki świetne i te spadajace do zupy i te niekoniecznie pijace jacobsa z mlekiem i te najukochańsze słodziaki,które sa prezentem najwspanialszym,które przyniosło zycie:)));)))cudne fotki tworzysz,fajnie,ze trafilam na twoj blog;))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karinko....miło mi to czytać :)
      Pozdrawiam cieplutko.....

      Usuń
  15. Chociaż kawy nie piję, to w towarzystwie takiego mikołaja nabrałam ochoty:))) Anuś śliczne zdjęcia, trzecie od końca rewelka! A malutki Seweryn- Mikołaj do uściskania:)))
    Buziaki Anuś:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę...urok mikołajka działa...nawet na kawę człowiekowi przyjdzie ochota ;)
      Uściskam dużego malutkiego....;)
      A co do zdjęć....nieplanowane...zrobione przypadkiem...chyba dlatego mają taki klimat...naturalny

      Usuń
  16. fajnie mieć dzieci:)) prawda święta, choć wiemy, że dzieci święte nie są:) Piękne zdjęcia zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna uwaga...:):):) święte nie są....oj nie są ;)
      Też coś wiem na ten temat......;)
      Ubawił mnie twój komentarz....:):):)
      Dziękuję.....

      Usuń
  17. Jak Ty umiesz pięknie i niezwykle uchwycić takie niby zwykłe rzeczy ,sytuacje..
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszko...
      Odwzajemniam buziaki...i ściskam :)

      Usuń
  18. Ho ho ho fajna taka kawka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, taką kawę to ja też bym wypiła z Mikołajem...jak zawsze pięknie nam potrafisz wszystko pokazać...śliczne zdjęcia :) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu....bardzo mi miło, że doceniasz fotki...:):):)
      Buziaki....

      Usuń
  20. Kochana robisz kapitalne fotki. Uwielbiam Twój blog,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki wyraz uczuć....:):):):):)
      Pozdrowienia cieplutkie...

      Usuń
  21. Aniuuuuu....no ja nie wiem jak można tak nieprzyzwoicie dobre zdjęcia robić?:))))))))))
    Buziaki rozkochałam się....:))))
    Ściskam Cię Kochana..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz...że aż tak.... nieprzyzwoicie....;)
      Ooooo...jak miło mi żeś rozkochana....;)
      Odściskuję i całuję...:)

      Usuń
  22. Jakie piękne zdjęcia są na pani blogu!!! Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń