Polecam...:)

wtorek, 17 grudnia 2013


Ogromnie się cieszę, że dekoracje zrobiłam dużo wcześniej, na spokojnie, wprawdzie nie wszystkie, ale większość. Mam wrażenie, że  tygodnie grudniowe zamieniły się w dni ?!




Czuję się dobrze...w takiej ilości kuleczek wokół siebie :):):)




Porządki świąteczne w naszym domu nie są na pierwszym miejscu. Pamiętam, kiedyś gdy byłam początkującą gospodynią pozwoliłam się wkręcić w to szaleństwo. Duży wpływ na nas mają jednak domy w których się wychowaliśmy, chociaż nie chcemy tego przejmować to dzieje się to naturalnie. Pamiętam, że był czas kiedy nie znosiłam tych świąt. Przychodziły, a ja miałam...dość. Miałam nieodparte wrażenie, że nie dałam rady posprzątać dostatecznie dobrze i gdzieś tam w głowie głos mojej babci ''Jak tego nie zrobisz to cały przyszły rok będzie nie zrobione'' Normalnie fatum jakieś i nie dziwię się, że rozpoczynałam święta sfrustrowana.
Na szczęście zmądrzałam :):):) Pamiętam też okres kiedy pracowałam w szkole i wolne miałam po świętach  i przerażenie mojej mamy bo okna myłam po świętach bo wtedy miałam czas
Na zmianę  w priorytetach duży wpływ miało pojawienie się dziecka...Wtedy wszystko się zmienia ;) Dom się zmienia ;) I tak dalej...''Wiele lat, wiele dni, czas nas uczy pogody'' Słowa Łobaszewskiej pasują jak ulał.

O tej porze, świątecznej krzątaninie towarzyszy nam od jakiegoś już czasu piękny głos.
Potrafi naprawdę umilić te świąteczne porządki :):):)
Od lat gdy syn widzi, że zaczyna się akcja ''święta'', pada pytanie ''Włączymy sobie Bocelliego ?''
Wcześniej były to kolędy Arki, ale ktoś... dorósł ;)

Czyżby dlatego, że muzyka łagodzi obyczaje ;)

Polecam Wam tę płytę....Andrea Bocelli  my Christmas .


To klasyka światowej piosenki świątecznej...


Płyta bardzo ciekawa, zróżnicowana klimatem, od poważnych kawałków do lekkich typu
Santa Claus is coming to town.
Wierzcie mi te skoczne nuty są w stanie oderwać od szmaty by ruszyć w tany ;)
Co jakiś czas odtańczony kawałek, chwila na przytulenie czy całusa ubarwia nasze świąteczne porządki
Polecam gorąco...
nie tylko na święta

Anna


P.S Przyglądałam się okładce płyty, mówię do Nieletniego:
 -Popatrz jaki przystojny mężczyzna, siwe włosy, a dodają mu tylko uroku, kobieta z siwymi włosami nie wyglądałaby na pełną uroku.
 A Nieletni na to...
-Bo jest Włochem.Włosi mają tendencję do dobrego wyglądania po czterdziestce jeśli się nie roztyją.
 Mama na to...
-?!

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Nieletni rozłożył mnie na łopatki :) Ale fakt- Ten Włoch ma to coś w sobie i nie tylko ;)Pięknie u Ciebie na święta i kulki są- to najważniejsze :) U mnie też wszystko w toku. Ozdoby zrobione tylko już czasu brakuje na wrzucenie ich na bloga. Pozdrawiam cieplutko :) i gdzie ten śnieg na święta???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim ostatnio tego czasu brakuje...i wszyscy zadają to pytanie....;)
      Powodzenia w akcji ''święta''

      Usuń
  2. Nieletni ma 100% racje :) Ten Włoch to niezłe ciacho :)

    Ja jak zwykle w zachwycie, więc pomilcze i powzdycham :D
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Twoje piękne zdjęcia! :)
    Kurczę a ja wole troszkę młodszych;) Tzn. głos ma piękny!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      ...to przychodzi z wiekiem....;) zmiana upodobań...;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję...Twoje bombki też cudne....no i królowa :)

      Usuń
  5. Znam ten ból - w moim rodzinnym domu zawsze o tej porze trwało szaleństwo sprzątania. Tak jakby nie wiadomo jak było brudno. Źle to wspominam i cieszę się, że w tym roku pierwszy raz nie będę musiała robić tego wszystkiego. Chociaż i tak szmaty pójdą w ruch, bo lubię porządek. Tylko nie koniecznie na poziomie mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze idealnie,klimatycznie.Cudowna choinka,piekne ozdroby:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Porządkowe szaleństwo to nie moja bajka ;) cieszę się że nie jestem samotna w tym klubie :D
    Piękne dekoracje Aniu ... i czekamy na Najważniejszego Gościa
    Serdecznie pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko...:) Jak mi miło....:)
      Najważniejszy Gość cały czas z nami...:):):)
      Ściskam moooocno...

      Usuń
  8. ja też odpuszczam z generalnymi porządkami w tym roku:)) chcę jak najwięcej czasu spędzić z moją małą dziewczynką, dziś piekłyśmy pierniczki, jutro robimy świąteczne dekoracje w dalszym ciągu...sprzątanie oczywiście gdzieś tam między czasie ale już też nie jest dla mnie na pierwszym miejscu choć bardzo lubię porządek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi smaka płytą:) Piękne święta się zapowiadają. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak w bajce Aniu;) Pięknie i klimatycznie u Ciebie;) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie. Z porządkami u mnie jest podobnie. Kiedyś też stawałam na głowie, żeby wszystko było idealnie. W tym roku okna wymyłam jesienią i to nie wszystkie, a ogólnie w domu panuje ład więc nadzwyczajnego sprzątania nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj lubię, bardzo lubię. Musze sobie kiedys zafundować jego płyte-choc może najpier cos do odtwarzania ;-) u mnie tez spokojnie, snieg posprzatany i spokojnie, bo jak z pracy pognali precz, to dużo czasu i tylko spokój mnie uratuje. Buziolam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj....?!
      Spokój potrzebny od zaraz...i mnie...

      Usuń
  13. ..A tutaj jak zawsze magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ulala! ale pięknie u Ciebie! mega świątecznie i nastrojowo! super! aż uwierzyłam że mamy za oknem śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a wiesz nawet mi go nie brakuje...tego śniegu.
      Dziękuję ślicznie...

      Usuń
  15. A ja po remoncie szaleję ze szmatą mimo że powtarzam sobie ciągle: tylko spokój.Może w przyszłym roku dekoracje zrobię wcześniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz dlaczego jest przystojny? Bo się uśmiecha. Kobieta, nawet z nadwagą, z siwym włosem, ale zadbana i uśmiechnięta będzie tez o wiele piękniejsza niż ponura ikona stylu z maską na twarzy (V.B. na przykład). Dekoracje piękne, ja mam tyły jak stąd do Księżyca. Dziś dzwoniłam z biura do męża i "odwołałam święta":) Uśmialiśmy się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...też się uśmiałam :)
      Dobre...dobre....odwołane....albo przesunięte ;)
      P.S
      ...ja jakoś tego uroku w siwych włosach u kobiety nie umiem odnaleźć...mam ich za dużo ;)

      Usuń
    2. Bo z tym walczysz. Ja tez, ale może kiedyś przestanę:)

      Usuń
  17. jak ty to robisz,ze w kazdym poscie przemycasz kulki;)))niesamowite;))) a plyty musze posluchac, prosze jak dzieci dorastaja i jak sie gusta zmieniajaa;)))fajnie,ze tak milo spedzacie czas nawet przy porzadkach swiatecznych i o to chodzi nic na sile i za wszelka cene, na spokojnie w swoim czasie;)))pozdrawiam cieplo;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...one mi się jakoś...tak...wkulają zawsze...;)
      Ściskam mocno...

      Usuń
  18. Anuś jestem, jestem:))) Ale Ty pieknie świadoma jesteś i tej mądrosci świątecznej chciałabym się uczyć od Ciebie, bo mnie jeszcze troszeczkę przerażają, ale i tak z każdym rokiem oswajam święta bardziej:)))
    Dekoracje w takich kolorach bardzo lubię...
    ściskuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam panienkę....:):):)
      Trzeba się zdystansować....ja do świąt podchodzę baaardzo na spokojnie...
      Moje motto to słowa jednej z piosenek ''nie chce żyć od świąt do świąt...liczy się każdy dzień....''
      :):):)

      Usuń
  19. Witam ciepło miłych Gości....
    Zaglądam...dziękuję...jutro sobie z Wami porozmawiam...
    Dobrej nocki....:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Anna... Chcę podziękować za reprezentację Andrea Bocelli... Teraz słucham jego... I jeszcze mam taką informację...
    http://www.makroconcert.com/pl/imprezy/andrea_bocelli/
    Bilety już sprzedają...

    I na prezent dla Ciebie...

    http://www.youtube.com/watch?v=DB5NxVAyaa4

    Bardzo lubię zaglądać do Kulek...)))))

    Pozdrawiam.
    Inna, Krakow
    mój album
    http://fotki.yandex.ru/users/seagull7/albums/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! :):):) Zamiast spać...właśnie się rozpływam...........;)
      i jeszcze Kenny g...
      Dziękuję Ci BARDZO....:):):)
      Zaglądaj...zaglądaj...bardzo mi miło...i już Cię lubię :)

      Usuń
  21. Nieletni - genialny :))
    Dziękuję ślicznie za polecenie płyty - nie znałam w świątecznym wydaniu - zakodowałam i.....żałuję, że już po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajrzałam w tył i tu równie pięknie jak dziś. Andrea jest dobry na każdy czas : )

    OdpowiedzUsuń