Polecam...:)

wtorek, 17 grudnia 2013


Ogromnie się cieszę, że dekoracje zrobiłam dużo wcześniej....na spokojnie, wprawdzie nie wszystkie...ale większość.Mam wrażenie, że  tygodnie grudniowe zamieniły się w dni...?!




Czuję się dobrze...w takiej ilości kuleczek wokół siebie....:):):)




Porządki świąteczne w naszym domu nie są na pierwszym miejscu....Pamiętam...kiedyś...gdy byłam początkującą gospodynią....pozwoliłam się wkręcić w to szaleństwo. Duży wpływ na nas mają jednak domy w których się wychowaliśmy...chociaż nie chcemy tego przejmować....to dzieje się to naturalnie. Pamiętam, że był czas kiedy nie znosiłam tych świąt...Przychodziły...a ja miałam...dość. Miałam nieodparte wrażenie, że nie dałam rady posprzątać dostatecznie dobrze...i gdzieś tam w głowie....głos mojej babci ''Jak tego nie zrobisz...to cały przyszły rok będzie nie zrobione'' Normalnie fatum jakieś....i nie dziwię się, że rozpoczynałam świętami sfrustrowana.
Na szczęście zmądrzałam....:):):) Pamiętam....okres kiedy pracowałam w szkole i wolne miałam po świętach....          i przerażenie mojej mamy....bo okna myłam po świętach...bo wtedy miałam czas.
Na zmianę  w priorytetach duży wpływ miało pojawienie się dziecka....:) wtedy wszystko się zmienia....
dom się zmienia....;) I tak dalej........''Wiele lat, wiele dni, czas nas uczy pogody.....'' Słowa Łobaszewskiej pasują jak ulał....
O tej porze....świątecznej krzątaninie towarzyszy nam od jakiegoś już czasu....piękny głos.
Potrafi naprawdę umilić te świąteczne porządki.....:):):)
Od lat...gdy syn widzi....że zaczyna się akcja ''święta'', pada pytanie ''Włączymy sobie Bocelliego ?''
Wcześniej... były to kolędy Arki, ale ktoś... dorósł ;)
Czyżby dlatego...że muzyka łagodzi obyczaje...;)

Polecam Wam tę płytę....Andrea Bocelli  my Christmas .


To klasyka światowej piosenki świątecznej...


Płyta...bardzo ciekawa, zróżnicowana klimatem...od poważnych kawałków do lekkich typu Santa Claus is coming to town....Wierzcie mi...te skoczne nuty są w stanie oderwać od szmaty....by ruszyć w tany...;)
Co jakiś czas odtańczony kawałek...chwila na przytulenie czy całusa....ubarwia nasze świąteczne porządki...
Polecam gorąco...
nie tylko na święta....

Anna


P.S Przyglądałam się okładce płyty...mówię do Nieletniego:
 -Popatrz jaki przystojny mężczyzna....siwe włosy, a dodają mu tylko uroku...kobieta z siwymi włosami nie wyglądała by na pełną uroku....
 A Nieletni na to...
-Bo jest Włochem....Włosi mają tendencję do dobrego wyglądania po czterdziestce...jeśli się nie roztyją.
 Mama na to...
-?!

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Nieletni rozłożył mnie na łopatki :) Ale fakt- Ten Włoch ma to coś w sobie i nie tylko ;)Pięknie u Ciebie na święta i kulki są- to najważniejsze :) U mnie też wszystko w toku. Ozdoby zrobione tylko już czasu brakuje na wrzucenie ich na bloga. Pozdrawiam cieplutko :) i gdzie ten śnieg na święta???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim ostatnio tego czasu brakuje...i wszyscy zadają to pytanie....;)
      Powodzenia w akcji ''święta''

      Usuń
  2. Nieletni ma 100% racje :) Ten Włoch to niezłe ciacho :)

    Ja jak zwykle w zachwycie, więc pomilcze i powzdycham :D
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko...i pozdrawiam ciepło...

      Usuń
  3. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Twoje piękne zdjęcia! :)
    Kurczę a ja wole troszkę młodszych;) Tzn. głos ma piękny!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      ...to przychodzi z wiekiem....;) zmiana upodobań...;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję...Twoje bombki też cudne....no i królowa :)

      Usuń
  5. Znam ten ból - w moim rodzinnym domu zawsze o tej porze trwało szaleństwo sprzątania. Tak jakby nie wiadomo jak było brudno. Źle to wspominam i cieszę się, że w tym roku pierwszy raz nie będę musiała robić tego wszystkiego. Chociaż i tak szmaty pójdą w ruch, bo lubię porządek. Tylko nie koniecznie na poziomie mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze idealnie,klimatycznie.Cudowna choinka,piekne ozdroby:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...dziękuję.......Edyto Edytko :):)

      Usuń
  7. Porządkowe szaleństwo to nie moja bajka ;) cieszę się że nie jestem samotna w tym klubie :D
    Piękne dekoracje Aniu ... i czekamy na Najważniejszego Gościa
    Serdecznie pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko...:) Jak mi miło....:)
      Najważniejszy Gość cały czas z nami...:):):)
      Ściskam moooocno...

      Usuń
  8. ja też odpuszczam z generalnymi porządkami w tym roku:)) chcę jak najwięcej czasu spędzić z moją małą dziewczynką, dziś piekłyśmy pierniczki, jutro robimy świąteczne dekoracje w dalszym ciągu...sprzątanie oczywiście gdzieś tam między czasie ale już też nie jest dla mnie na pierwszym miejscu choć bardzo lubię porządek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rzeczy ważne i pilne...;) dobry wybór...:)

      Usuń
  9. Narobiłaś mi smaka płytą:) Piękne święta się zapowiadają. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak w bajce Aniu;) Pięknie i klimatycznie u Ciebie;) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie. Z porządkami u mnie jest podobnie. Kiedyś też stawałam na głowie, żeby wszystko było idealnie. W tym roku okna wymyłam jesienią i to nie wszystkie, a ogólnie w domu panuje ład więc nadzwyczajnego sprzątania nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj lubię, bardzo lubię. Musze sobie kiedys zafundować jego płyte-choc może najpier cos do odtwarzania ;-) u mnie tez spokojnie, snieg posprzatany i spokojnie, bo jak z pracy pognali precz, to dużo czasu i tylko spokój mnie uratuje. Buziolam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj....?!
      Spokój potrzebny od zaraz...i mnie...

      Usuń
  13. ulala! ale pięknie u Ciebie! mega świątecznie i nastrojowo! super! aż uwierzyłam że mamy za oknem śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a wiesz nawet mi go nie brakuje...tego śniegu.
      Dziękuję ślicznie...

      Usuń
  14. A ja po remoncie szaleję ze szmatą mimo że powtarzam sobie ciągle: tylko spokój.Może w przyszłym roku dekoracje zrobię wcześniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz dlaczego jest przystojny? Bo się uśmiecha. Kobieta, nawet z nadwagą, z siwym włosem, ale zadbana i uśmiechnięta będzie tez o wiele piękniejsza niż ponura ikona stylu z maską na twarzy (V.B. na przykład). Dekoracje piękne, ja mam tyły jak stąd do Księżyca. Dziś dzwoniłam z biura do męża i "odwołałam święta":) Uśmialiśmy się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...też się uśmiałam :)
      Dobre...dobre....odwołane....albo przesunięte ;)
      P.S
      ...ja jakoś tego uroku w siwych włosach u kobiety nie umiem odnaleźć...mam ich za dużo ;)

      Usuń
    2. Bo z tym walczysz. Ja tez, ale może kiedyś przestanę:)

      Usuń
  16. jak ty to robisz,ze w kazdym poscie przemycasz kulki;)))niesamowite;))) a plyty musze posluchac, prosze jak dzieci dorastaja i jak sie gusta zmieniajaa;)))fajnie,ze tak milo spedzacie czas nawet przy porzadkach swiatecznych i o to chodzi nic na sile i za wszelka cene, na spokojnie w swoim czasie;)))pozdrawiam cieplo;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...one mi się jakoś...tak...wkulają zawsze...;)
      Ściskam mocno...

      Usuń
  17. Anuś jestem, jestem:))) Ale Ty pieknie świadoma jesteś i tej mądrosci świątecznej chciałabym się uczyć od Ciebie, bo mnie jeszcze troszeczkę przerażają, ale i tak z każdym rokiem oswajam święta bardziej:)))
    Dekoracje w takich kolorach bardzo lubię...
    ściskuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam panienkę....:):):)
      Trzeba się zdystansować....ja do świąt podchodzę baaardzo na spokojnie...
      Moje motto to słowa jednej z piosenek ''nie chce żyć od świąt do świąt...liczy się każdy dzień....''
      :):):)

      Usuń
  18. Witam ciepło miłych Gości....
    Zaglądam...dziękuję...jutro sobie z Wami porozmawiam...
    Dobrej nocki....:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Anna... Chcę podziękować za reprezentację Andrea Bocelli... Teraz słucham jego... I jeszcze mam taką informację...
    http://www.makroconcert.com/pl/imprezy/andrea_bocelli/
    Bilety już sprzedają...

    I na prezent dla Ciebie...

    http://www.youtube.com/watch?v=DB5NxVAyaa4

    Bardzo lubię zaglądać do Kulek...)))))

    Pozdrawiam.
    Inna, Krakow
    mój album
    http://fotki.yandex.ru/users/seagull7/albums/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! :):):) Zamiast spać...właśnie się rozpływam...........;)
      i jeszcze Kenny g...
      Dziękuję Ci BARDZO....:):):)
      Zaglądaj...zaglądaj...bardzo mi miło...i już Cię lubię :)

      Usuń
  20. Nieletni - genialny :))
    Dziękuję ślicznie za polecenie płyty - nie znałam w świątecznym wydaniu - zakodowałam i.....żałuję, że już po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajrzałam w tył i tu równie pięknie jak dziś. Andrea jest dobry na każdy czas : )

    OdpowiedzUsuń