Orzechy....

poniedziałek, 9 grudnia 2013
Jak zima...to orzechy :):):)


O ich walorach smakowych i zdrowotnych nie trzeba pisać.
Choć ja najbardziej lubię te, te w czekoladzie ;)
Mają też jeszcze jedną wielką zaletę.
Są niezwykle dekoracyjne.


Mogą nie tylko cieszyć nasze brzuszki, wpływać na główki ;)
ale także cieszyć nasze oko.


W tym zimowym czasie pojawia się ich mnóstwo w naszym domu
i mnóstwo znika...


Miłego tygodnia.
Mój będzie bardzo intensywny :(
Smacznego chrupania ;)

Pozdrawiam
Anna z orzeszkiem ;)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Fajny stojaczek na orzechy, owoce...itp:)
    Orzechy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechy muszą w nim mieć podusie...;) bo wypadają

      Usuń
  2. pięknie :) ja również nie wyobrażam sobie zimy bez orzechów :)
    miłego tygodnia
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nowy banerek, w pierwszej chwili pomyślałam , że to klawiatura komputera, a to kostka brukowa, wygląda świetnie. Bardzo lubię orzeszki i te właśnie włoskie. Pięknie u Ciebie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część Ali....cieszy mnie, że się podoba...:):):)
      Rzeczywiście.....może się tak kojarzyć....to by nawet pasowało...bo ja praktycznie mieszkam w ogrodzie;)....tylko mi trochę klawiaturę przysypało ;)

      Usuń
  4. Mi też najpierw w oko wpadł nowy banerek. Skojarzenia podobne jak Ali :) Zima bez orzechów byłaby nudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam orzechy nawet moje E. niejadek lubi :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam orzechy !!!!! a wiesz że włoskie jak się zaleje wrzątkiem z miodem to po godzinie robią się jak świeżutkie !!!!! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam?! Ale jak wrzątkiem...to z miodu nici....

      Usuń
  7. Orzechowe zdjecia,i znów idealne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny orzechownik ;) Orzechy to rewelacja, uwielbiam je w każdej postaci. Oczywiście również w czekoladzie! Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda nie dość, żer dobre to i jeszcze dekoracyjne;) Piękny banerek kochana no i oczywiście piękne zdjęcia;) Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Orzeszki to ja też uwielbiam i też ich mam pełno w domu....są w koszyczku do jedzenia i w koszyczku jako dekoracja....nawet pies nam je wyjada :) Aniu piekne dekoracje....takie urocze i proste, a ja takie właśnie lubię:)
    PS śliczny zimowy banerek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Basiu...:)
      Wiesz, u nas psina sobie nawet sama rozgryza...:):):)
      Trzeba pilnować bo by wszystko wyżarła...;)

      Usuń
  11. U Ciebie jak zwykle, JAK W BAJCE. Super nagłówek:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubimy bajki...:):):) Dziękuję pięknie...:):):)
      Miło mi ogromnie,że nagłówek się podoba.....sama do końca nie wiedziałam jak mi to wyjdzie.

      Usuń
  12. Nadal jesteś Anną z orzeszkiem,czy już bez?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam :)
    Tych w czekoladzie akurat nie lubię, ale solo - jak najbardziej.
    W poprzedniej ciąży przez kilka miesięcy musiałam dziennie kilka garści zjeść - laskowych!
    Taką miałam chętkę! Dobrze, że rosną u mamy w ogrodzie, bo bym zbankrutowała...niestety orzechy należą do tych droższych rarytasów...

    OdpowiedzUsuń