Idą święta...część I :)

środa, 4 grudnia 2013
Idą...idą...kroku przyśpieszają ;). A może tylko mnie tak ten czas ucieka, mam już zaplanowany cały przyszły tydzień, o tym nie wspominając.Tego tygodnia już nie mam :(.
Część dekoracji już zrobiłam, miałam nosa, że będę zajęta ;)?!
A to jedna z nich, mała, ale....z przyszłością ;)
Potrzebne będzie to co na obrazku ;)



A...i drzwi ! W moim przypadku to będą drzwi kuchenne. W tamtym roku wisiał na nich wianek, w zeszłym roku wisiał wianek i odkąd pamiętam zawsze wieszałam tam wianek. W tym roku wiankowi powiedziałam: NIE ;)


Na serduszku (kupionym w pepco za 9.90 ;)) piszemy kredą wybrany napis, potem dorysowujemy wzorek. Popełniłam błąd najpierw pisząc...esy floresy, bo później trzeba uważać by nie porozcierać wzorku.



To SERDUSZKO z przyszłością ;) 
Najpierw pojawił się u mnie napis...




W okolicach świat zmieniamy na...




A po...na 




Resztę propozycji w późniejszej przyszłości ;)

Muszę się pochwalić, 
mój syn dotrzymał obietnicy i uszył już mi mój wymarzony komplecik zimowy
 dlatego na dekoracji dynda już sobie rękawiczka :)


...w towarzystwie bałwanka i...kulek !!! 
A jakże, dobre czasy idą ;) Drzwi w mojej kuchni są stare, nie wiem ile mają lat, ale odkąd mieszkam w tym domu one tu były. 18 lat temu zostały przez nas wyposażone w lustra, co ma swoje plusy, brzydkie, nierówne olejne powierzchnie zostały schowane, a światło z okna odbija się w nich i doświetla wnętrze. Na zdjęciach dziwnie to wygląda ;)


Kuchnia zawsze była wesoła i miała wesołe dodatki.Gdy Nieletni był małoletni spędzaliśmy tu SPORO czasu.Tu się nie tylko gotowało i jadło, ale malowało, rysowało, lepiło, kleiło, czytało, itd. Ten dziecięcy klimat został tu w postaci bałwanków, łosi i mikołajów. 
Teraz doszedł...zimowy komplecik ;)




Serce...ma przyszłość  :):):)
Z pozdrowieniami

Anna
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. u mnie też przyspieszył czas... a jeszcze E. chora więc z robotą jestem w .... lesie :))

    piękne fotki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...Emilka dalej choruje....:(:(:(
      Zdrówka duuuużo...

      Usuń
  2. musze sie zabrac do roboty ;-))) na razie u mnie śnieg śnieg i snieg-dobrze ze mam dobry odkurzacz ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle śniegu ?! Przyślij mi trochę....;) pleeeeease.......;)

      Usuń
  3. Pięknie !!! Jak nic jutro bięgnę do Pepco po serducho :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny stroik.A pomysł na serce fantastyczny,bardzo pomysłowy.Wiesz,u mnie identycznie już się zaczęły tyły.Dzisiaj miałam zrobić dużo rzeczy a nic z tego nie wyszło i martwię się co będzie dalej:)Ale decydujący będzie przyszły tydzień:)He he damy radę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się....wyluzuj....święta i tak przyjdą, i będzie i tak miło...mimo, że nie zrobimy wszystkiego co zaplanowałyśmy....;)
      Damy radę..:)

      Usuń
  5. no i sliczna dekoracja zmienna w zaleznosci od pory i nastroju-super;))) ja pieklam ciasteczka na kiermasz swiateczny w szkole:)))a w domu doipero za chwile;))pozdrawiamcieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda to serduszko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ! Ale super pomysł .. będę musiała się wybrać do pepco i Twoim śladem pójść :-)) Kuchnie masz taką .. górlaską ?;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć.....;)
      Kuchnia...hmm....chyba ją pokażę w końcu...choć nie ma co pokazywać.....
      Góralska...mówisz......dużo w niej drewna, czerwieni... to i może góralska.
      Warkocz mogę zapleść...czerwone korale mam...będzie komplet ;)

      Usuń
  8. Mam niejasne wrażenie, że już niedługo wszystkie pepco przeżyją najazd blogowiczek poszukujących jednego, jedynego artykułu - serca ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem prawdopodobne......;)
      Pozdrowienia z serca...;)

      Usuń
  9. Oj, jezeli będzie w pepco u nas to serducho to chyba zgapię z Ciebie ten stroik. Jest piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam pepcowy czajniczek:))) mało świąteczny, ale napis sprawdza się każdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda....że się sprawdza ;)
      U mnie czajnik też...:)

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że w pepco takie fajne rzeczy mają:)) Ja jeszcze w lesie ze świętami, czasu brakuje ostatnio na wszystko. Buziaki Anuś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję....czasem coś tam wpadnie w oko...nie bywam regularnie, bo mam nie po drodze...czasem tam zajrzę...
      Czasu niestety podesłać nie mogę....:( u mnie też braki....;)

      Usuń
  12. Pięknie wyszedł ten stroik na drzwi. Aniu podziwiam te esy floresy.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie.
      A ja zaczytałam się znowu....o tym co mi się nie śniło....;)

      Usuń
  13. Stroiczek super...oryginalny..i bardzo podoba mi się pomysł z lustrami w drzwiach...właśnie sie zastanawiam czy u mnie nie dałoby się gdzieś tak zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszytko się da...;)
      U mnie lustra tylko z jednej strony...mąż stwierdził, że drzwi będą za ciężkie jak damy z dwóch stron...choć żałuję, że nie mam luster od strony przedpokoju....:(

      Usuń
  14. Widziałam w Pepko takie serduszko. Było takie niepozorne a Ty z niego wyczarowałaś taką piękną dekorację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ślicznie...:)
      Serca mają POTENCJAŁ ;)

      Usuń
  15. Fajne serce:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super serducho! Bardzo fajnie wygląda! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale, że dołączyłaś do naszej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekoracje u Ciebie kochana. Bardzo u Ciebie przytulnie i cieplutko;) Ściskam Cię i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. I fajnie, ze dałaś nam się odkryć:) Bardzo fajny blog!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z serduchem, czekam na więcej dekoracji świątecznych, ale to mam nadzieję, że zobaczę już na żywo. I zapraszam do mnie:-)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anitko.....byłam....byłam....ale jeszcze wrócę....

      Usuń
  21. Piękne serduszko:)
    U nas się mawia, że kuchnia to serce domu:) i u Ciebie tak jest:) i to jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń