Urodzinowe Candy...:)

piątek, 6 listopada 2015
Ciekawa jestem ogromnie, który prezent z jesiennej ''siódemki'' spodobał się Wam najbardziej ???
Dlatego ogłaszam Candy.



Candy urodzinowe...15 listopada wypada 3 rocznica mojego blogowania.
A ja darzę 3 wielką sympatią i przegapić trzeciej rocznicy nie zamierzam.

Nagrody będą...trzy :):):) 

1. Sesja fotograficzna w plenerze (10 ujęć,sezon 2015 lub 2016 )
2. Zaproszenie na kawę w ogrodzie (termin do uzgodnienia, sezon 2016)
3. Nagroda rzeczowa...a że rozwiązanie już w grudniu to warto zadbać o nasze ptaszki więc...
    zestaw 3 częściowy ;)


Zasady zabawy:
1.Kto ma ochotę wziąć udział zostawia pod tym postem komentarz, w którym określa, który pomysł na prezent jesienny spodobał mu się najbardziej (może wybrać jedną lub trzy propozycje)
i na  którą nagrodę reflektuje (można reflektować na trzy )
2. Umieszcza na swoim blogu banerek z info. o Candy z aktywnym linkiem.
3. Anonimowi czytelnicy oraz Ci, którzy nie mają bloga oczywiście też mogą brać udział,
można zamieścić info na fb.

Zabawa będzie trwała do północy do 3 grudnia. Losowania będą trzy.
Potem ogłoszenie wyników.
Zabawa wyłoni jesiennego faworyta na prezent oraz
trzech zwycięzców :):):)

 1. Dynia 


2. Liście


3.Pernecja


4. Kawałek ciasta


5.Parasol


6. Siatka z jabłkami


7.Grzyby


Zapraszam do zabawy 
:):):)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Już teraz z okazji trzech latek blogowania najlepsze życzonka :)) Super nagrody :)
    Nagroda nr 7. Grzybki, bo uwielbiam zbierać, ale nie jadam, za to piericzkowe, bardzooo jadam :)
    Nagroda nr 3. Pernecja, bo mi się będzie kojarzyć z Twoim blogiem :). Poza tym jest bardzo urokliwa, a ja mam tylko dwa kwiatuszki.
    Nagroda nr 4. Ciasto, bo łasuch ze mnie okropny :) a z powodu błogosławionego stanu jem aż zanadto :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek gotowy. Ps. Czy ta Pernecja żywa? I czy razem z doniczką? W razie czego w przypływie szczęścia, reflektuję na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj...chyba zasady nie jasne ;)
      Nagrody są trzy na końcu przedstawione.
      Proszę przeczytaj raz jeszcze...

      Usuń
    2. Już poprawiłam i nagrody na początek przesunęłam...

      Usuń
  3. Gratuluję trzeciej rocznicy blogowania!!!
    Jeśli chodzi o prezenty to spodobały mi się:
    3 Pernecja piękny kwiat o kulkowej formie - chętnie bym sobie go sama kupiła
    4 kawałek ciasta sama uwielbiam ciasta i miło jak ktoś przyniesie ciasto w prezencie zwłaszcza przy niezapowiedzianej wizycie gości
    5 parasol piękny nie typowy prezent na pewno na długo zapamiętany

    Jeśli chodzi o nagrody powiem szczerze że każda mi się podoba. O sesji fotograficznej marzę od zawsze (jedyna jaka zrobiłam to ślubna), Twój ogród podziwiam od kiedy znalazłam Twojego bloga więc chętnie zobaczę go na żywo a nagrody rzeczowe przydadzą się na moim balkonie:)

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo...widzę, że Ania załapała ;)
      Dziękuję Ci serdecznie za życzenia i wpis, więc bierzesz udział w 3 losowaniach :)
      A jak tak wylosujesz wszystkie 3 ?!
      Potrójne szczęście...;)

      Usuń
    2. Oj takiego szczęścia to ja nigdy nie miałam:) więc jakbym wygrała chociaż jedną z nagród to będzie szczęście ;)
      Ps jeden z prezentów który wybrałam czyli kwiat pernecji sprawiłam sobie a dokładniej kupiła mi go moja mama w tym samym miejscu co Ty :) więc czasami można sobie sprawić małe przyjemności :)

      Usuń
    3. No proszę...:):):)
      I wielu innych przyjemności życzę :)

      Usuń
  4. Aa to jeśli teraz dobrze rozumiem, to może sesja? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i sesja :)
      Losowania będą trzy bo zdaję sobie sprawę, że niektórzy mogą być niezainteresowani nagrodami stacjonarnymi bo mają do mnie za daleko, ale można wziąć udział w każdym losowaniu jeśli odległość do mnie nie stoi na przeszkodzie.

      Usuń
  5. ...na razie na lidera wysunęła się Pernecja i kawałek ciasta ;)
    Idą łeb w łeb ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy :-). Trzy lata i jak widać w liczbie obserwatorów też dwie trójki. Z siedmiu prezentów zaproponowanych przez Ciebie zafascynowała mnie dynia tak bardzo, że sama obdarowałam koleżanki dyniami.
    Ja raczej za daleko mam do Ciebie więc popodziwiam Twój ogród na blogu ale nagroda rzeczowa bardzo mi się podoba więc ją wybieram.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo :):):)
      A już 3 trójki ;)
      Buziaki i powodzenia w losowaniu :)

      Usuń
  7. Od dawna jestem admiratorką Twojego' kulkowego bloga', podziwiam ogród i wspaniałe pomysły , również te prezentowe. Bardzo podobają mi się grzybki, więc gdyby szczęście mi dopisało ...to ja bardzo chętnie...Pozdrawiam rocznicowo Danusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu...
      Witam ciepło i dziękuję serdecznie :)
      Prezenty jesienne już rozdałam, proszę przeczytaj uważnie posta, nagrody są trzy :)

      Usuń
  8. Wszystkie Twoje jesienne prezenty są prześliczne i oryginalne. Moją faworytką jest oczywiście dynia :)
    Gratuluję 3 rocznicy i życzę dalszych owocnych latek w świecie blogowym. Twoje kulkowe posty nigdy się nie znudzą, wręcz przeciwnie dodają energii i dużo słońca w codziennym życiu :)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce i wybieram nagrodę nr 2 :)))
    Basia
    PS też miałam 3 rocznice blogowania, w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, to my w tym samym wieku ;)
      Dziękuję Ci za Twoje serdeczne, ciepłe wpisy, które również mi dodają energii :)
      Miło mi...:):):)
      Powodzenia w losowaniu.
      Dla mnie dynia też faworytką ;)

      Usuń
  9. Gratuluję rocznicy! Nie wiem co mi się bardziej podoba, ciasto czy pierniczkowe grzybki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj.Jestem Anna.Gratuluje trzeciej rocznicy prowadzenia bloga.Wszystkie nagrody podobają mi się.Ale mieszkam daleko więc sesja zdjęciowa i picie kawy w ogrodzie odpadają niestety.Ale budka dla ptaszków i ozdoby metalowe wyglądają pięknie i ładnie wkomponowały by się w mojej przydomowej rabatce.Podobają mi się też listki bo bardzo ostatnio polubiłam jesień za jej barwy liści,zapachy dymu za nostalgia związaną ze świętem wszystkich świętych.Lubię ciasta piec i jeść także ciasto wygląda kuszaco i jest pięknie zapakowane.Niestety nie prowadzą bloga by zamieścić banerek ani nie mam FB.mój e-mail rosiakanna1@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie ma sprawy...ja też nie mam fb, tzn. mam ale mnie tam nie ma...
      Rozumiem, że jako nagrodę wybierasz metalowego tulipana i liścia :)

      Usuń
  11. Jesienny parasol spodobał mi sie najbardziej bo i sezon na deszcze i kwiaty jesienne, w takim anturażu parasolki jeszcze nie widziałam dlatego chętnie zobaczyłabym ją u siebie....no i oczywiście o kawie w Twoim ogrodzie pewnie moge pomarzyć, ale marzenia podobno sie spełniają...dlatego gratulacje z okazji trzeciej rocznicy blogowania,życzenia wielu pomysłów oraz inspiracji na przyszłość. Chetnie wezmę udział w Twoim Candy. Pozdrawiam Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście biorę udział w zabawie !!! Mam problem z wybraniem prezentu bo wszystkie są niebanalne i cudowne !!! Ale chyba najbardziej urzekła mnie dynia. Prosta sama w sobie, a można wykorzystać ja na wiele sposobów. Pięknie ubrana i ten przepis...cudo po prostu:) Nagrody też wszystkie są cudowne, ale ponieważ kocham fotografię to ustawiam się w kolejce po sesję fotograficzną:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam...gratuluję trzeciej rocznicy blogowania:)

      Usuń
    2. Dziękuję Agato...:):):)
      Mnie też dynia bardzo przypadła do gustu ;)
      Powodzenia...:)

      Usuń
  13. Może grzybki, może siatka z jabłkami? Albo sesja? Oj, ciężka sprawa. Zostawię to losowi. Staję do jesiennej zabawy i pozdrawiam gorąco i cynamonowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybki i siatka już rozdane :(
      ale sesja, kawa i metalowe ozdoby są do wzięcia :)

      Usuń
  14. Wszystkie Twoje prezentowe propozycje mi się spodobały, ale wygrywa siatka z jabłkami i oczywiście ciacho, które uwielbiam. Jeśli będę miała to szczęście i wygram Twoje Urodzinowe Candy to wpadnę na kawę bardzo chętnie z paczuszką domowego ciasta dla Ciebie ;) i poznamy się osobiście, potem możemy zrobić te zdjęcia i jeszcze dostanę taki domek jako prezent na pożegnanie. I w tym miejscu się obudziłam z Tego pięknego snu :) W dwóch słowach BIORĘ UDZIAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi...hi...hi...
      Podoba mi się Twoja postawa :)
      Powodzenia w losowaniu i dziękuję za taki miły wpis :)

      Usuń
  15. Podobają mi się wszystkie Twoje propozycje, ale wybrała dwie które chętnie odgapię. Cudnie ozdobiony parasol i siatka z jabłuszkami. A jeżeli chodzi o nagrody, to fotogeniczna nie jestem, więc wybieram kawę w ogrodzie lub zestaw dla ptaków. Serdecznie gratuluję rocznicy i dziękuję, że ubogacasz nas swoimi postami. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu...miło mi...bardzo :)
      Dziękuję Ci serdecznie :)

      Usuń
  16. Hmm wszystkie propozycje są ciekawe każda na swój sposób coś w sobie ma i patrząc na każdą po kolei mam inne myśli.Jest jednak jedna która najbardziej do mnie przemawia a mianowicie pozycja trzecia Pernecja -sama w sobie jest śliczna a doniczka przewiązana sznureczkiem dodaje jej uroku.
    Jeśli chodzi o nagrodę ucieszyłaby mnie sesja moich dzieciaków.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. już za późno na udział w konkursie, ale wpadłam, żeby wreszcie wyrazić swoje uznanie i podziw dla ogrodu i cudnych inspiracji. Podglądam po cichu, zawsze z wielką przyjemnością, pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem witam i dziękuję za ciepłe słowa :)
      A dlaczego za późno ???

      Usuń
    2. bo zle doczytalam Anno, skupilam sie na zdjeciach a nie na tresci jak zwykle :):):)
      w takim razie ustawiam sie w kolejke: pomysl z jablkami zdecydowanie: kolorystycznie i kadr fajny:):)

      Usuń
    3. bo zle doczytalam Anno, skupilam sie na zdjeciach a nie na tresci jak zwykle :):):)
      w takim razie ustawiam sie w kolejke: pomysl z jablkami zdecydowanie: kolorystycznie i kadr fajny:):)

      Usuń
  18. Zapisuję się z przyjemnością
    Stawiam na parasol, siatkę z jabłkami i kawałek ciasta :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja staje w kolejce, wybieram...Pernecja, siatę jabłek i... parasol :)
    banerek wisi... o tu -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu,
    wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Regularnie zaglądam. Siatka z jabłkami to super prezent,
    a kawa w ogrodzie najlepszą nagrodą.
    Pozdrawiam

    Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko :) :) :)
      Jak to miło czytać takie słowa :)
      Dziękuję za pamieć :)
      Pozdrowienia serdeczne :)

      Usuń
  21. Raz i dwa zapisuję się i Ja.
    Trzy i cztery oraz pięć to moi jesienni faworyci.
    Kawa w Twoim towarzystwie w ogrodzie będzie najpiękniejszą nagrodą, sesja w Twoim ogrodzie niespodzianką dla moich smyków.
    Uściski przesyłam...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) i dziękuję za udział w zabawie...:)
      A 3 grudnia zbliża się w oszalałym tempie...!!!

      Usuń