Wiosenny prysznic...;)

środa, 19 marca 2014
Pierwszy wiosenny prysznic mamy za sobą...:):):)


Wyczekiwany długo...
Potrzebny  roślinom po tak suchej zimie...a nam po tak brudnej zimie...
Lało w sobotę...niedzielę...i dziś w nocy...
Niech leje....:):):) Niech myje...;)

U mnie na tapecie...wciąż  NOŻYCE...


Wczoraj nie lało...to cięliśmy 
Ja tnę...mąż tnie...tylko Nieletni nie chce... tknąć nożyc ;)


Niektóre jeszcze czekają w kolejce...na fryzjera...;)



Pozdrowienia przesyłam...tym razem na ostro ;)

Anna Nożycoręka ;)


P.S   Z góry uprzedzam pytania...''Skąd ty wzięłaś bakopę o tej porze...?'' ;)
        Odpowiadam...z archiwum :)
        Nie publikuję wszystkiego co fotografuję...po pierwsze z braku czasu...po drugie, nie mam takiej                   potrzeby...
       Zdjęcia służą mi do ilustracji słów....a nie pokazywania co akurat kupiłam....nie prowadzę na blogu                działalności handlowej. Wiosną w doniczkach prysznica będą stokrotki, ale żadna siła nie wygoni mnie
       by w taką aurę robić zdjęcia...więc na stokrotki pod prysznicem trzeba poczekać...:):):)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Ale pięknie w tym Twoim ogródku.....iglaki i kamyczki to moje ulubione połączenie :) Aniu, wiem że deszczyk potrzebny roślinką ale ja czekam na słońce....i na Twój wiosenny banerek na blogu :) pozdrawiam, Basia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu...doczekałaś się :) Piękne słońce chyba w całej Polsce....
      a i banerek już nie przypomina zimy ;)
      Dziękuję i pozdrawiam...:)

      Usuń
  2. a ja włsnie od 3 godzin se leze i macham nóżką. wakacje normalnie. jutro o 12 bedą ciąć. wielkie ciecie więc u mnie też, jedynie ja jakoś nie bede obecna duchem ;-)))) trzymaj kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymałam...i wierzę, że znowu machasz wesoło nóżką bo wszystko poszło sprawnie....
      i ładnie równo zaszyte ;)
      Teraz tylko czekać na szaloną 40 :)
      Przy takich cięciach...to ja zdecydowanie wolę być nieobecna duchem....


      Usuń
    2. żyje-chybo poszło. wyniki w piatek ;-)
      buziolam

      Usuń
    3. Miło czytać...:):):)
      Oooo...to szybko :):):)

      Usuń
  3. ja jeszcze nie mam co ciąć, bo wszystko malusie w ogrodzie, ale deszcz mnie cieszy :) bo przy plusowej temperaturze zaraz się zazieleni :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja bym cięła.... gdym miała co. Nie wiem, czy osiągnę "kulkowy" wzorzec, ale starać się będę.
    U Ciebie nawet burą zimą jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas...zatęsknisz, że kiedyś nie miałaś...;)

      Usuń
  5. Mogę jeszcze zapytać? Skąd wziąć takie haki, na których wieszasz latarenki lub karmnik na słoninkę? Też bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urtico...to akurat zrobione na zamówienie u kowala

      Usuń
  6. Macie świetny fryzjerski fach w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...:) zawsze można się przebranżowić....;)

      Usuń
  7. Zapowiada sie udana wizyta u fryzjera:)) Roślinki macie sliczne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro u Ciebie nożyce w ręku - to ja z chęcią przygarnę "odpady" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko.....ale odpady w przewadze z tuji brabant...interesowało by Cię to...???
      Tylko, że wpakowane do worków...nie wiem czy się już tam nie zaparzyły...:(
      Sprawdzę.....

      Usuń
  9. Powiedz mi jak Ty to robisz,że tak pięknie zawsze u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne krzewy. Cięcie na pewno im się przyda :) Każdy pisze i pokazuje to co lubi i chce pokazać. U Ciebie nie potrzeba bieżących zdjęć z ogrodu bo pięknie opisujesz Twoje "kulki" :) Ja, pomimo, że nie prowadzę działalności handlowej to opisuję codzienne życie ogrodu i zamieszczam bieżące zdjęcia :) I pokazuję to, co akurat kupiłem. Niech inni też skorzystają z mojej wiedzy i doświadczenia :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie...:):):)
      Masz rację...każdy niech pokazuje i pisze co chce...
      Mnie Twoja forma bloga bardzo przypadła do gustu...i sama też bym chciała być taka systematyczna jak Ty...i publikować na bieżąco.
      Niestety...u mnie się to nie sprawdzi, zazwyczaj mam poślizg...;)
      Pozdrawiam Andrzeju...

      Usuń
    2. Witaj! Zawsze odwiedzam Twój blog z zainteresowaniem :) No i trochę zazdroszczę piękna, które Cię otacza :) Miłego weekendu! Pozdrowienia wiosenne :)

      Usuń
    3. Wokół Ciebie też piękno....zimozielone :)

      Usuń
  11. Kiedy ja będę miała taki ogród??Cudnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie ;)
      Pozdrawiam Agnieszko...:)

      Usuń
  12. A wiesz, że ja już miałam napisać: skąd wzięłaś tą bakopę?!!!! Dobrze, że doczytałam do końca:) Super, że zaczęłaś porządki wiosenne, ja też ale... po ostatniej wichurze wszystko poszło w łeb:(
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieje u nas....wieje....
      Słoneczko pięknie świeci, ale wieje....
      Cóż...trzeba spojrzeć na to z innej perspektywy...masz dużo materiału florystycznego pod ręką...;)
      Pozdrowienia Madziu...

      Usuń
  13. Ja po wizycie u fryzjera czuję się zawsze o 5 lat młodziej :-) ......dlatego często odwiedzam salon fryzjerski :-) :-):-) a my dziś się zobaczymy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz cudowny ogród pod każdym względem.Wspaniale zaplanowane wszystkie detale...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogród kochana to masz bajeczny! Śliczne zdjęcia!
    Wiosenne już uściski ślę Aniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zadbany ogród. Fajny pomysł z prysznicem - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń