Schody...;)

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wiosna wchodzi do domu ;)


z prawej strony...;)


z lewej...;)


Wiosna na schodach...
Wiosna w ogrodzie...
Wiosna w domu...
Wiosna na sercu...


Tylko w moim sercu....inna pora roku....cóż....'''schody'' w życiu........


Dziękuję drobnej ptaszynie-Eli, która zaćwierkała mi o dobrej wiadomości...;)
Trochę mojej wiosny wpadło do najnowszego magazynu Green Canoe.
Wypatrywałam tego numeru z niecierpliwością...i przegapiłam...
Pojawił się gdy ja akurat przechodziłam  ''burzę wiosenną''.
Miła dla oka lektura....Zapraszam...:):):)


Znajdziecie tam tutorial ''Serce z mchu'' oraz ''Świąteczną niespodziankę''
oraz wiele innych ciekawych inspiracji...
Dziękuję Ci Asiu...za zaproszenie w  zielony rejs...prawdziwa przyjemność popłynąć z Tobą.


I raz jeszcze podziękowania dla ''ptaszka''...Wielki buziak !!!
...i odrobina wiosennej limonki...w postaci małego rododendrona 'Shamrock'


Piękne...słoneczne dni ostatnio...
Rozpieszcza nas  Pani Wiosna tego roku...
Chce chyba zatrzeć niemiłe wspomnienia po sobie z tamtego roku ;)


Pozdrawiam wiosennie...
i uśmiech zostawiam...przez łzy...



Anna


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Też przegapiłam GC! :)
    Ale uwiodłaś mnie zdjęciami, marzę teraz o domu z tak pięknymi schodkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek masz cudny. Ja nie umiem wkleić więcej jak jednego zdjęcia.
    Schody pięknie ozdobione. Wiosna, wiosna mimo wszystko, u mnie kolor na blogu mimo tych "schodów" i trochę lepiej się robi i jest najdzieja, że będzie tylko lepiej. Tego i Tobie życzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko...bo to dokładnie jedno zdjęcie, na które wkleiłam pozostałe...;)
      Dziękuję....czekamy na lepsze dni...

      Usuń
  3. Serduszko przepiękne. Cudne zdjęcia Aniu.
    Wejście do Twojego domu, jest bajeczne.
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna wiosna u Ciebie!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...i odwzajemniam pozdrowienia :)

      Usuń
  5. łzy mają to do siebie ,że wcześniej czy później wysychaja...radości życzę...widziałam rano w magazynie twoje serducho:)))) cudnie u ciebie jak zawsze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie suszą się...;)
      Dziękuję Ci serdecznie za słowa otuchy...

      Usuń
  6. A ja GC widziałam i Twój tutorial również :) Pięknie u Ciebie jak zawsze, kojarzy mi się z takimi ekskluzywnymi willami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja...zachwycałam się ostatnio Twoją kaligrafią...
      skorzystałam z rad...:)
      ale ostatnio zaglądam na blogi najczęściej korzystając z telefonu...
      stojąc w korkach
      i ciężko mi pisać...
      Pozdrawiam serdecznie....:)
      aaa....ekskluzywna willa....hi...hi...hi...staruszka tyle komplementów przez swoje sto lat nie słyszała co w ostatnim roku...;)

      Usuń
  7. Przepiękne powitanie wiosny:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowy świat:) Banerek przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny banerek !!!
    A ja nie przegapiłam Green Canoe, widziałam, gratuluję, fajne serducho !!!!
    Tak wiosna jest urokliwa tego roku, u mnie dzisiaj trochę pada, właściwie kropi, mży, ale deszcz jest potrzebny , pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ali....
      Oj potrzebny...u mnie dziś trochę popadało...ale więcej postraszyło...;)
      Pierwsze wiosenne grzmoty za mną...

      Usuń
  10. Pięknie i jeszcze raz pięknie, aż miło popatrzeć...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu Twój dom i ogród mnie od dawna zachwyca :) Przepieknie masz !!!!
    Mam nadzieję, że łzy szybko wyschną :( a kolejne będą wyłącznie łzami radości :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Anuś piekna ta wiosna u Ciebie:))) cieszmy się tym słońcem ile się da! Tylko te łzy mnie martwią- co się dzieje Kochana, hm. Ogromnie życzę Ci, by te schody przed Tobą, nie okazałay się ani strome, ani bez barierek, a jak już sie na nich wyspinasz to ogromnej ulgi i uśmiechu bez tych łez..
    Ewa- lawendowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schody....bolesne...tak po prostu...
      Dziękuję Ci Ewuś...tylko nie rozumiem...dlaczegoś Ty anonimowa ???

      Usuń
  13. Kochana,Twoj dom mnie zachwyca. Cudowne wejście,śliczne donice,kwiaty:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym miała dom, też bym miała takie schody... Pięknie... Nic tylko kawę tu pić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi...hi...hi...
      Piłam dziś...;) w jednej ręce...kawa....w drugiej wąż do podlewania...
      Zamiast burzy...tylko postraszyło...musiałam pomóc ;)

      Usuń
  15. Cudnie! zdjęcia w banerku wspaniałe!
    Nie lubię jak smutno piszesz... :( życzę Ci aby ta wiosna zagościła i w serduszku, i jak najmniej łez.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...wierz mi...też nie lubię...cóż ja na to poradzę...
      Dziękuję...i odściskuję ;)

      Usuń
  16. Ania ...jak ja się ciesze z Twojego postu :-) Ze zdjęć bucha jasność i siła. Dziś promyczek wpadł też do mojego ogródka, choć ciągle widzę ciemność :-) Ostatnio przeczytałam: "Bądź dobrej myśli, bo po co być złej" Musisz mi zdradzić tajemnicę Twoich białych donic i sztukę formowania kokard:-)
    Ściskam mocno Ewa hortensjowa .....a zakupiłam pierwszą hortensje tej wiosny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie...wszystko ;)
      Jak miło czytać, że w Twoim ogródku zajaśniało ;)
      Jestem dobrej myśli...tylko boli to co się stało...:(

      Usuń
  17. Piękne wejście, ale sądzę, że zamiast kostki betonowej ładniej wyglądałaby kostka granitowa - koniecznie szara :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Zgadzam się w 100%
      Tutaj zaważyła strona praktyczna...a nie estetyczna...
      i moje szpilki ;)
      Pozdrawiam Andrzeju...:)

      Usuń
  18. Green Canoe obejrzałam - zdjęcia naprawdę są piękne ..... wejście do domu wgląda bajecznie i elegancko,... wszystko przemyślane, w dobrym stylu - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Wandziu...:)
      i odwzajemniam pozdrowienia...:)

      Usuń
  19. Jednak białe kwiaty mają w sobie wiele klasy i dodają uniwersalnego piękna wszędzie, gdzie się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne wejście,goście pewnie zachwyceni :) i banerek jaki...wiosenny :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwykle brakuje mi odwagi zeby przelać swoje mysli tutaj,ale czasami jest tak ,że coś tak bardzo mnie poruszy ,że zostawiam ślad po sobie.Aniu z całego serca życzę Ci abys pokonała te schody i tylko napotykała same cudne kwiaty( takie jakie są u Ciebie) na swojej drodze!Pozdrawiam Beata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Beatko...bardzo
      i za odwagę...;)
      Ściskam...

      Usuń
  22. Twoje schody wejściowe są piękne. I te zdobienia pod daszkiem, i soczysta zieleń bukszpanów, i niewinna biel tulipanów. Wszystko pięknie się komponuje. Życzę , aby schody w Twoim życiu, też się tak pięknie zaaranżowały. Pozdrawiam z Małego Szpicherka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogłabym przesiedzieć na tych Schodach cały dzień....pić poranną kawę i obiad z talerzem w ręku by mi nie przeszkadzał....zakochałam się....:)
    Anulka ściskam Cię serdecznie i za ciszę długą przepraszam...!
    Buziaki...:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...nie ma za co przepraszać...nie da się tylko blogować...:(
      Dziękuję Ci...miło Cię widzieć...słyszeć...
      Ściskam...

      Usuń
  24. U mnie gości witają bratki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie, cudnie!!!.Jestem pod wrażeniem. Ogród zachwyca elegancją.
    Wszystko pięknie się komponuje.
    Gdzie można kupić takie piękne donice???

    OdpowiedzUsuń